Zooplus jest wiodącym online dla zwierząt domowych w Europie i obecnością w ponad 22 krajach. Katalog składa się z więcej niż 9000 produktów domowych firmy i zawsze w najlepszej cenie.
Wynagrodzenie
Ograniczenia
Ważne: Warunki korzystania z marketingu w wyszukiwarkach (SEM) dla oddziałów.
Aby uniknąć naruszenia praw handlowych znaku oddziałów do wyświetlania reklam w wyszukiwarkach takich jak Google AdWords, Yahoo i Miva, poniżej wyjaśnia szczegółowo obecnego rozporządzenia w marketingu w wyszukiwarkach (SEM). Wszelkiego rodzaju reklamy, które nie spełniają warunków określonych poniżej, jest surowo zabronione i jest wykluczenie członka naszego programu partnerskiego.
Warunki zooplus.es partnerski program oddziałów
I. Partner Afiliowany wyraża zgodę z zooplus do powstrzymania się od:
II. partnerskie, do reklamy książki od dostawców, takich jak Google AdWords, Microsoft Adcenter, Miva, itp., jest wymagana do używania słowa "negatywne poniżej" jako "słowa wyrzucić" (wykluczających słów kluczowych kampanii) w każdej kampanii reklamowej do zapobieżenia publikacji reklam przez "inne słowa" (dopasowanie przybliżone).
zooplus zastrzega sobie prawo do uzupełnienia lub zmiany listy negatywne. W tym przypadku zooplus informuje członka na piśmie lub przez e-mail z góry. Także partner ma prawo do wypowiedzenia umowy w formie pisemnej o niezwykły sposób.
Listy wykluczających słów kluczowych:
III. w uzupełnieniu do powyższych zobowiązań jest obowiązkiem partnera zapewnienia, że marki prawa nie narusza i przyjąć odpowiedzialność za skutki naruszenia. Partnerskie Państwo zobowiązuje się do uwolnienia zooplus AG z jakiejkolwiek odpowiedzialności w związku z roszczeń osób trzecich, w tym opłaty prawne, wynikające z reklam, które są na odpowiedzialność partnera do zooplus AG.
IV. warunki te są częścią umowy partnerskie i zooplus AG.
Zooplus es una tienda online para mascotas líder en Europa y con presencia en más de 24 países. El catálogo consta de más de 10.000 productos para animales de compañía y siempre al mejor precio.
Remuneraciones
Restricciones
Importante: Condiciones de uso de Marketing en buscadores (SEM) para afiliados.
Para evitar la infracción de los derechos de marca por parte de los afiliados al publicar anuncios en buscadores como Google AdWords, Yahoo o Miva, a continuación se explica detalladamente el reglamento vigente en cuestión de Marketing en buscadores (SEM). Cualquier tipo de anuncio, que no satisfaga las condiciones detalladas a continuación, está estrictamente prohibido y supone la exclusión del afiliado de nuestro Programa de afiliación.
Condiciones para los afiliados al Programa de afiliación de zooplus.es
I. El afiliado se compromete con zooplus a abstenerse de:
II. El afiliado, al reservar anuncios de proveedores como Google AdWords, Microsoft Adcenter, Miva, etc., está obligado a utilizar las palabras de la siguiente "lista negativa" como "palabras clave descartadas" (campaign negatives) en cualquier campaña de anuncios para evitar la publicación de los anuncios a través de "otras palabras clave" (broad match).
zooplus se reserva el derecho a completar o modificar la lista negativa. En este caso, zooplus informará al afiliado por escrito o por correo electrónico con suficiente antelación. Asimismo, el afiliado tiene derecho a rescindir el contrato por escrito de forma extraordinaria.
Lista de Keywords negativos:
III. Además de las obligaciones anteriores, es deber del afiliado asegurar que las leyes de marca no se infringen y de aceptar la responsabilidad de las consecuencias por la infracción. El afiliado a se compromete a liberar a zooplus AG de cualquier responsabilidad relacionada con demandas de terceros, incluyendo los gastos legales, derivadas de los anuncios que son responsabilidad del afiliado a zooplus AG.
IV. Estas condiciones son parte del contrato entre el afiliado y zooplus AG.
TOP sieci afiliacyjne: | |
TradeTracker | ocena: 5.0 |
Admitad | ocena: 5.0 |
Lead.Network | ocena: 5.0 |
Adtrafico | ocena: 5.0 |
Netsales | ocena: 4.9 |
WebePartners | ocena: 4.8 |
SystemPartnerski | ocena: 4.8 |
Affiliate44 | ocena: 4.8 |
DoAffiliate | ocena: 4.8 |
SalesMedia | ocena: 4.8 |
Velgid | ocena: 4.8 |
Affizzy | ocena: 4.7 |
Zanox | ocena: 4.6 |
adFreestyle | ocena: 4.6 |
AdLeader | ocena: 4.6 |
Lilante | ocena: 4.5 |
Perfomo | ocena: 4.3 |
Afiliant | ocena: 4.2 |
Novem | ocena: 4.2 |
Adtraction | ocena: 4.2 |
leadAff | ocena: 4.2 |
Afilo | ocena: 3.5 |
Tradedoubler | ocena: 3.2 |
afill.me | ocena: 2.0 |
ProPartner | ocena: 2.0 |
Netaffiliation | ocena: 1.0 |