Logo Zanox

Toys R us ES - Program Partnerski - Zanox


Logo Toys R us ES

Status

aktywny

Aktualizacja

2016-04-23

Start

2011-08-29
Zapisz się »

Opis skrócony Programu Partnerskiego

Zabawki "r" nas ma największy dostawa zabawek, z ponad 16.000 artykułów, a także własne dziecko produktów linii, Babies R Us.

Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

Zabawki R nam urodził się w 1948 roku w Waszyngtonie, gdy Charles Lazarus postanawia przerobić małą osadą rowery od ojca w sklepie duża zabawka. Aby utworzyć miejsce spotkań i w odniesieniu do dzieci, nową przestrzeń łączy w sobie szeroką gamę artykułów i gry dla dzieci.

Tak zaczyna się model biznesowy, całkowicie oddany do dzieci, tylko w czasie baby boom, który mieszka w Stanach Zjednoczonych po II wojnie światowej. Od tego czasu Toys R Us przedsiębiorstwo i jego maskotka, Geoffrey żyrafa, stały się sławne.

W ponad 60 lat od czasu jego powstania, Toys R Us ma dostosowują się do rytmu nałożone przez zmiany gospodarcze i społeczne. Z XXI wieku, w których rozpowszechnienie stosowania technologii informacji przynosi nowe wzory społeczne, Toys R Us ponownie dostosowuje swój model biznesowy, dodając do jego międzynarodowej sieci sklepów narzędzie potężne e-commerce.

Skok jakościowy, które reprezentują sprzedaży przez Internet do Toys R Us znajduje odzwierciedlenie w akwizycje dokonywane przez spółkę w ostatnich latach w celu prowadzi na nowym rynku. Zabawki R nam zakład w Internecie i jej wielki potencjał na przyszłość nie pozostawia miejsca na wątpliwości, potwierdzonych przez stopniowego włączania krajów, gdzie działa biznes online. Hiszpania jest już częścią oferty online Toys R Us od 1 lipca tego roku.

Toys R Us musi to zrobić z pozycjami, które dają siłę do nowej rzeczywistości świata online: bardzo niezwykłą międzynarodową obecność i wielkie uznanie i prestiż znaku towarowego. Their sites emblematic are www.toysrus.com and www.babiesrus.com, in addition to the relevant websites of the countries where it operates.

Międzynarodowa ekspansja firmy zaczyna się w 1984 roku, wraz z otwarciem sklepów w Singapurze i Kanada. W 1991 r. staje się pierwszy amerykański dystrybucji firmy z obecności w Japonii. I to jest również w 1991 roku, kiedy zabawki R nam otworzył swój pierwszy sklep w Barcelonie, która w tym roku 2011 znaki 20-lecia swojej obecności w Hiszpanii.

Zabawki R nam szeroki swoją działalność w 1996 roku do tworzenia nowych Babies R Us dywizji, z jej sklepów specjalizujących się w artykuły dla dzieci, który okazuje się być łańcuch z 260 sklepów w Stanach Zjednoczonych.  Babies R Us pomieszczenia obok Toys R Us przechowuje i Poznaj gamę artykułów pielęgnacyjnych dla dzieci, z określonych obszarów zdrowia, transportu, żywności, mebli i wyrobów włókienniczych. Babies R Us klientów wspierane są przez wykwalifikowany personel.

Marzenie o Łazarza jest teraz globalnej rzeczywistości. Toys R Us ma zostały wzmocnienie od jego założenia aż jako pierwszy ciąg świat zabawek. Dzisiaj jest obecny w 35 krajach, z 70 000 pracowników i 1,613 sklepy, 873 - Toys R Us i Babies R Us - w Stanach Zjednoczonych. Dużych sieci handlowych przedsiębiorstw, obejmujących na pięciu kontynentach, otrzymuje średnio o 6 mln cotygodniowe wizyty.

Zabawki R nam nabyte w 2009 roku sprzedaż elektronicznych etoys.com i babyuniverse.com, sprawa epregnancy.com, który także skonsolidowane swoją pozycję lidera sprzedaży zabawki i przedmioty dla dziecka. Również w tym samym roku firma nabyła FAO Schwarz, najstarszy dystrybutor zabawek w Stanach Zjednoczonych, stworzony w 1862 i znajdujące się w charakterystycznych przy Fifth Avenue w Nowym Jorku.

W tym roku firma dała jakościowy krok w Azji południowo-wschodniej i Chin od przejęcia kontroli nad jego franczyzy w regionie. Po tej operacji podział Toys R Us w Azji i Australii, z siedzibą w Hong Kongu, zarządza 90 sklepów w Brunei, Chiny, Hong Kongu, Malezji, Singapuru, Tajwanu i Tajlandii.

Również w tym roku firma rozpoczęła jego realizacji w Polsce z otwarcia sklepu w Warszawie.

Zabawki R nam Iberia: 20 th urodziny w 54 sklepach

Otwarcie pierwszego sklepu Toys R Us w Sant Quirze del Vallès (Barcelona), w 1991 roku, jest punktem wyjścia zdecydowanego zobowiązania spółki na rynku hiszpańskim. W rzeczywistości w tym samym roku otworzył osiem centrów bardziej całego kraju. Zabawki R nam tak wszczepiony w Hiszpanii nowe pojęcie dużych powierzchni poświęconej zabawki, model, który będzie przeniesiony do Portugalii od 1993 roku.

W ciągu dwóch lat od czasu jego wprowadzenia w Hiszpanii światowym liderem dystrybucji zabawki i produkty dla dzieci stworzył sieć sklepów 46, która obejmuje wszystkie hiszpański geografii i uzupełnione z innych 8 w Portugalii.

Zbiegając się z 20-lecie, Toys R Us rozpoczęła w Hiszpanii od 1 lipca tego roku sprzedaż on-line, za pośrednictwem stron internetowych w www.toysrus.es i z tej nowej usługi w hiszpańskim sprzedaży online, www.babiesrus.es zabawki R nam tak blisko do klientów jego ogromną gamę zabawki, prezenty i produktów opieki nad dziećmi i oferuje dodatkowe udogodnienia, dzięki czemu można je szybko znaleźć z domu lub gdziekolwiek indziej elementy oni potrzebować i je kupić o każdej porze dnia i nocy, 365 dni w roku.

Ponadto z okazji 20-lecia w Hiszpanii, Toys R Us jest zaangażowany w szereg działań promocyjnych z specjalne kampanie, prezenty i niespodzianki w każdym z 46 sklepów tak, że dzieci i dorośli mogą skorzystać z to urodziny i skorzystać z dostępnych ofert.

Inwestycji i rozwoju

Zabawki R nam Iberia jest skonsolidowaną spółką z EUR 300 mln rocznych przychodów.

Tworzenie nowych miejsc pracy to kolejny wskaźnik wzrostu. Firma odnotowała średnio 1.600 pracowników, która wzmacnia kampanii Boże Narodzenie i trzech króli z włączaniem 2300 innych w Hiszpanii.

Mimo kryzysu gospodarczego firma nadal inwestuje w Hiszpanii. Jego plan ekspansji w ciągu ostatnich dwóch lat otworzyła cztery nowe sklepy z Łączne inwestycje w wysokości 24 mln euro i generacji 50 bezpośrednich miejsc pracy w każdym z nich. W tym roku Toys R Us inwestuje więcej niż jeden milion euro na uruchomienie nowej Hiszpanii sprzedaży platformy online, działa od lipca, potwierdzając, jak również firmy wielokanałowej strategii sprzedaży.

Zabawki R nam działa w Menorca poprzez sklep Express, który został otwarty w 2009 roku zgodnie z umową podpisaną przez Wydawca i dystrybutor Menorca Cash Carry idealna Mercapreu.

Dom zabawki

Zabawki R nam zakłady mają największy dostawa zabawek, z ponad 16.000 artykułów. Jej przestrzenie ewoluowały do tworzenia nowych koncepcji bardziej otwartego sklepu gdzie zabawki są w zasięgu dzieci, tak, że mogą one kontakt z nimi.

Klienci mogą przenieść komfortowo, bez konieczności przejazdu przez niekończące się korytarze i, jeśli chcą, wspierane są przez specjalistów, które pomogą im w ich wybór.

Za to wszystkie korzyści, jakie przynosi, dzieci i dorosłych dokonały zabawki R nam zabawki, ulubionego sklepu, nie tylko wtedy, gdy zbliża się Boże Narodzenie i trzech króli, ale przez cały rok.

W Toys R Us artykuły są klasyfikowane przez wieki i koncepcji w celu ułatwienia klientom Szukaj. Sklepy mają specjalne strefy tutaj:

Babies R Us: gromadzi wszystkie ciążowe i dziecko trzeba w pierwszych latach. Papieże przyszłości będzie nabyć różnego rodzaju artykułów pielęgnacyjnych dla dzieci zestawy higieniczne, jazdy samochodem, auto krzesła, meble lub odzież.

Rowerów i odkryty: wierni pochodzenia jego założyciel, Toys R Us przywiązuje szczególne znaczenie do rowerów. Szeroka oferta obejmuje modele, które spełniają potrzeby wielu fanów. W tej przestrzeni są także liczne Artykuły przeznaczone do działania na zewnątrz jako płótnie i domki plastikowe dla, zjeżdżalnie, huśtawki, sprężyste parki...

Świat wyobraźni: tej dziedzinie przynosi gry na zwiększenie kreatywności i uczenia się dzieci: lalki, instrumenty muzyczne, nauka...

Gry wideo: miejsca przeznaczone do najnowszych osiągnięć w gry wideo i konsole do gier wideo: Nintendo DS, Wii, Play Station 2, Play Station 3, PSP i XBox 360.

Audio i wideo: wszystkie elementy obrazu i dźwięku, że rodzina życzy sobie do domu: Sprzęt muzykę, karaoke, odtwarzacze Mp3, aparaty fotograficzne, DVD, itp.

Bezpieczeństwo dziecka wyróżnia się wśród najlepszych dotyczy spółki. Toys R Us ma wzmocnić kontrole wymagane przez Unię Europejską dla zatwierdzania produktów aby osiągnąć większą gwarancję bezpieczeństwa w przedmioty wystawione na sprzedaż w swoich centrach.

Toys R Us w sklepach Hiszpania rejestrowane wizyty 13 mln osób rocznie. I ponad 1,7 miliona klientów mają darmową kartę, Toys R Us. Przynależność do tego klubu oznacza jej posiadaczom moc korzyści z ciekawych zalet, takich jak promocje wyłączności i otrzymywać informacje o nowych produktach.


Oryginalny opis Programu Partnerskiego

Toys “R” Us nace en 1948 en Washington cuando Charles Lazarus decide convertir el pequeño establecimiento de bicicletas de su padre en una gran tienda de juguetes. Con el fin de crear un punto de encuentro y una referencia para los niños, reúne en el nuevo espacio una amplia gama de artículos y juegos infantiles.

Comienza así un modelo de negocio dedicado totalmente a los niños, justo en la época del baby boom que vive Estados Unidos tras la II Guerra Mundial. Desde entonces, la firma Toys “R” Us y su mascota, la jirafa Geoffrey, se han hecho célebres.

En los más de 60 años transcurridos desde su creación, Toys “R” Us ha venido adecuándose al ritmo que imponen los cambios económicos y sociales. Con el siglo XXI, en el que el predominio del uso de las tecnologías de la información conlleva nuevas pautas sociales, Toys “R” Us adapta nuevamente su modelo de negocio, sumando a su red internacional de tiendas la poderosa herramienta del e-commerce.

El salto cualitativo que suponen las ventas por Internet para Toys “R” Us se refleja en las adquisiciones realizadas por la compañía en los últimos años con el objetivo de liderar el nuevo mercado. La apuesta de Toys “R” Us por la web y su gran potencial de futuro no deja lugar a dudas, como demuestra la progresiva incorporación de los países en que opera al negocio on-line. España ya forma  parte de la oferta on-line de Toys “R” Us desde el 1 de julio de este año.

Toys “R” Us cuenta para ello con posiciones que dan solidez a la nueva realidad del mundo on-line: una presencia internacional muy notable y el gran reconocimiento y prestigio de su marca. Sus sites emblemáticos son www.toysrus.com y www.babiesrus.com, además de las webs correspondientes de los países donde opera.

La expansión internacional de la compañía comienza en 1984, con la apertura de tiendas en Singapur y Canadá. En 1991 se convierte en la primera firma americana de distribución con presencia en Japón. Y es asimismo en 1991 cuando Toys “R” Us abre su primera tienda en Barcelona, con lo que este año 2011 conmemora el XX Aniversario de su presencia en España.

Toys “R” Us amplia su actividad comercial en 1996 al crear la nueva división de Babies “R” Us, con sus tiendas especializadas en artículos infantiles, que en pocos pasa a ser una cadena con 260 tiendas en Estados Unidos.  Los espacios Babies ‘R’ Us se encuentran junto a las tiendas Toys ‘R’ Us y reúnen gran variedad de artículos de puericultura, con zonas específicas de higiene,  transporte, alimentación, mobiliario y textil. Los clientes de Babies “R” Us son atendidos por personal especializado.

El sueño de Lazarus es hoy una realidad global. Toys “R” Us se ha ido afianzando desde su fundación hasta situarse como primera cadena de juguetes del mundo. Hoy está presente en 35 países, con 70.000 empleados y  1.613 tiendas, 873 de ellas -Toys “R” Us y Babies “R” Us - en los Estados Unidos. Esta gran red comercial de establecimientos, que abarca los cinco continentes, recibe una media de 6 millones de visitas semanales.

Toys “R” Us adquirió en 2009 el negocio de venta electrónica de etoys.com, epregnancy.com y babyuniverse.com, con lo que consolida también su liderazgo de ventas por Internet de juguetes y artículos para el bebé. Asimismo, ese mismo año la compañía adquirió FAO Schwarz, el más antiguo distribuidor de juguetes en los Estados Unidos, creado en 1862 y que se encuentra en la emblemática Quinta Avenida de Nueva York.

Este año, la compañía ha dado un paso cualitativo en el Sudeste Asiático y China con la toma del control de su franquiciada en la región. Tras esta operación, la división de Toys “R” Us en Asia y Australia, con sede en Hong Kong, gestiona 90 tiendas en Brunei, China, Hong Kong, Malaysia, Singapur, Taiwán y Tailandia.

Asimismo este año, la compañía ha iniciado su implantación en Polonia con la apertura de una tienda en Varsovia.

Toys “R” Us Iberia: 20º cumpleaños con 54 tiendas

La inauguración de la primera tienda Toys “R” Us en Sant Quirze del Vallés (Barcelona), en 1991, supone el punto de partida de la decidida apuesta de la compañía por el mercado español. De hecho, ese mismo año, abrió ocho centros más en todo el país. Toys “R” Us implantaba así en España el nuevo concepto de gran superficie dedicada exclusivamente a los juguetes, modelo que sería trasladado a Portugal a partir de 1993.

Durante las dos décadas transcurridas desde su implantación en España, la compañía líder mundial de distribución de juguetes y productos infantiles ha creado una red de 46 tiendas que cubre toda la geografía española y que se complementa con otras 8 en Portugal.

Coincidiendo con su 20 aniversario, Toys “R” Us ha iniciado en España desde el 1 de julio de este año la venta por Internet, a través de las webs www.toysrus.es y www.babiesrus.es Con este nuevo servicio en español de venta on-line , Toys “R” Us acerca así a los clientes su enorme oferta de juguetes, regalos y productos de puericultura y les ofrece facilidades adicionales para que puedan localizar rápidamente, desde su casa o cualquier otro lugar, los artículos que necesitan y comprarlos a cualquier hora del día o de la noche durante los 365 días del año.

Además, para festejar el XX Aniversario en España, Toys “R” Us está llevando a cabo  una serie de acciones promocionales con  campañas especiales, regalos y sorpresas en cada una de sus 46 tiendas para que niños y mayores puedan aprovechar este cumpleaños y beneficiarse de las ofertas disponibles.

Inversión y crecimiento

Toys “R” Us Iberia es una empresa consolidada, con unos ingresos anuales de 300 millones de euros.

La creación de empleo constituye otro indicador de crecimiento. La compañía registra en España un promedio de 1.600 empleados., que refuerza en la campaña de Navidad y Reyes con la incorporación de otras 2.300 personas.

Pese a la crisis económica, la compañía ha seguido invirtiendo en España. De acuerdo con su plan de expansión, en los dos últimos años  ha abierto cuatro nuevas tiendas con una inversión total de 24 millones de euros y la generación de 50 puestos de trabajo directos en cada una de ellas. Este año  Toys “R” Us ha invertido más de un millón de euros para poner en marcha la nueva plataforma de ventas online en español, operativa desde julio, reafirmando así la estrategia de ventas multicanal de la compañía.

Toys “R” Us opera en Menorca a través de una tienda Express, abierta en 2009 en virtud de de un acuerdo firmado por la compañía y la distribuidora de Menorca Cash & Carry Mercapreu.

La casa de los juguetes

Los establecimientos Toys “R” Us disponen de la mayor oferta de juguetes, con más de 16.000 artículos. Sus espacios han ido evolucionando hasta crear un nuevo concepto de tienda más abierta donde los juguetes están al alcance de los niños, de forma que puedan tomar contacto con ellos.

Los clientes pueden moverse cómodamente, sin necesidad de recorrer pasillos interminables y, si lo desean, son asistidos por especialistas que les ayudan en su elección.

Por eso y por todas las ventajas que reúne, niños y mayores han hecho de Toys “R” Us la Casa de los Juguetes, su tienda preferida, no sólo cuando se acerca la Navidad y los Reyes Magos, sino a lo largo de todo el año.

En Toys “R” Us los artículos se clasifican por conceptos y edades para facilitar a los clientes su búsqueda. Las tiendas disponen en este sentido de zonas especializadas:

Babies “R” Us: Reúne todo lo que necesitan la premamá y el bebé durante los primeros años. Los futuros papás podrán adquirir todo tipo de artículos de puericultura como artículos de higiene, coches de paseo, sillas auto, mobiliario o ropa.

Bicicletas y aire libre: Fiel a los orígenes de su fundador, Toys “R” Us concede especial importancia a las bicicletas. La amplia oferta abarca modelos que cubren las necesidades de múltiples aficionados. En este espacio se encuentran también numerosos artículos destinados a las actividades al aire libre como casitas de plástico y lona, toboganes, columpios, parques hinchables...

Universe of Imagination: Esta zona reúne juegos para potenciar la creatividad y el aprendizaje de los niños: marionetas, ciencia, instrumentos musicales...

Videojuegos: Espacio dedicado a las últimas novedades en juegos    electrónicos y videoconsolas: Nintendo DS, Wii, Play Station 2, Play Station 3, PSP y XBox 360.

Audio y vídeo: Todos los artículos de imagen y sonido que la familia desea para su hogar: equipos de música, karaokes, reproductores Mp3, cámaras fotográficas, DVDs, etc.

La seguridad del niño destaca entre las máximas preocupaciones de la compañía. Toys “R” Us ha reforzado los controles exigidos por la Unión Europea para la homologación de productos con el fin de conseguir la mayor garantía de seguridad en los artículos a la venta en sus centros.

Las tiendas de Toys “R” Us en España registran visitas de 13 millones de personas al año. Y más de 1,7 millones de clientes poseen la tarjeta gratuita Toys “R” Us. La pertenencia a este club supone para sus titulares el poder beneficiarse de interesantes ventajas, como promociones exclusivas y recibir información sobre novedades.

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.