Logo Zanox

Topman FR - Program Partnerski - Zanox


Logo Topman FR

Status

aktywny

Aktualizacja

2016-04-23

Start

2012-01-27
Zapisz się »

Opis skrócony Programu Partnerskiego

Dołącz do programu TOPMAN wyłącznie na wybór zanox.fr.Large anlgaise moda i stałego odnawiania kolekcji.

Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

Nasze marki
 
Topman wygrał jego paski odzież dzięki energii podejście do tworzenia moda zabawa w gotowe do noszenia dla mężczyzn. Tworzenie trendów przekształcenie sposób podejście mężczyzn zakupy, postawa marki do tworzenia ubrań wyjątkowych i cenowo jest nie jak.
 
Założona w 1978 roku Topman jest odpowiednikiem męskiej marki do sukcesu Arkadii: Topshop.Avec Fest 185 obecnie sklepy w jego rodzimej Wielkiej Brytanii, prawie każdej marki gotowe do noszenia w kraju oferuje swój własny udział Topman.La super sklep flagowy Oxford Circus w Londynie, jeden z 8 głównych sklepów głównych miast w Wielkiej Brytanii, widzi każdy tydzień 75 000 par nóg pędzi w 1395 m². Reszta świata też dołączył do nich. Tutaj jest obliczenie: Topman sklepy są obecne w ponad 60 miastach na całym świecie, obejmujących 20 krajów, podczas gdy w Stanach Zjednoczonych, Chinach i Japonii również sklepy sprzedają w marque.Comme można się spodziewać, Audacity mody nadal w cyberprzestrzeni z jego strony transakcyjnej Topman.com pod z konsultacji przez ponad 250 000 unikalnych użytkowników na tydzień i obecnie wysyłki do Wielkiej Brytanii, Irlandii, Europy, USA i Australii. Co Topman oferuje:
 
Ponad 1700 odzież
100 nowych ubrań dodaje co tydzień
nowe sekcje denim i t-shirt
Trend filmy
nowy blog z wkładów klientów
styliści Topman oferuje styl porady i odpowiedzi na pytania klientów
Wydawcy zaproszeni, wybierając swoje ulubione Topman odzież co tydzień
nowy dział "w prasie" dzięki czemu klienci mogą znaleźć artykuły w gazetach i czasopismach
Klienci mogą wybierać spośród najnowszych trendów i wszystkie zakupy dokonywane na Topman.com raportu można 7% prowizji
 
Czas trwania cookie została ustawiona na 30 dni
 
Ograniczenia
 
1. activite płatnego wyszukiwania (PPC)
Wydawcy mogą nie być przetarg lub skorzystać z preferencyjnych reklamy na badania silników, katalogów lub innego rodzaju bazy danych online za pomocą Topman marek.
 
Topman.com i zanox monitorowania ciągłego działania za pomocą wyszukiwarki Google, Yahoo i MSN.
 
1.1 aukcji dla słów kluczowych (warunki)
i. wydawcy nie mają uprawnień do warunków marki Topman, zawierające wyrazy błędnie i inne warianty, aby korzystać z preferencyjnych reklamy w Google, Yahoo i MSN.
II. Wydawcy nie mieć uprawnień do używania "marki + ogólnych terminów" aby korzystać z preferencyjnych reklamy w Google, Yahoo i MSN. Na przykład, «jean Topman» lub «Topman odzież. "
III. Patrz sekcja 1.4 kar w przypadku operacji poza te klauzule.
IV. Wydawcy mają pozwolenie na używanie słów kluczowych niezwiązanych z Topman.Exemples słowa: 'John', 't-shirt', 'ciągnąć'.
v.Il jest obowiązkiem Edytor, aby zapytać o radę z rachunkowości kierownik Topman w razie wątpliwości.
VI. Wydawcy nie mają pozwolenia na złożenie oferty na warunkach konkurencyjnej marki do generowania ruchu na znaki obejmują, ale nie są ograniczone do ASOS, River Island, Diesel i H idealna M Topman.com.Ces.
 
Topman pragnie poinformować ponownie do wydawców o niebezpieczeństwach Google zapytanie rozszerzony/rozszerzone funkcje i bardzo polecam zawierać określenie "Topman" jako słowo kluczowe na wszystkie kampanie w celu uniknięcia ryzyka do pojawiają się wśród warunków marki Topman.
 
1.2 wyświetlanych adresów URL
i. wydawcy nie mają władzy używać słowa "Topman" w tekście ich adresów URL, aby wyświetlić. Na przykład:
‘ www.Topman.com ’
‘ Topman.com ’
‘ www.Topman.co.UK ’
‘ Topman.co.UK ’
II. Wydawcy nie organ błędnie napisanych wyrazów lub duże/małe litery wariantów.
 
1.3 d stron docelowych
I.All kliknięć najpierw musi powrócić do strony wydawcy i użytkownik musi kliknąć z go, aby przejść do www.topman.com.
ii. Kliknięć należy nigdy nie odnoszą się bezpośrednio do www.topman.com.
III. Piętrowe i ukrytych adresów URL nie są dozwolone.
 
kody 2.Bons/promocyjne
 
Topman chce pracować z wszystkich redaktorów dokładnie promowanie oferty specjalne, rabaty i promocje.
 
Internet Advertising Bureau (IAB) i jego Rady dla partner gospodarczy (CMP) utworzyły Kodeks postępowania odnoszących się do stosowania kodów online rabat.
Na spotkaniu głównych sieci brytyjskiej odbyło się 5 listopada, osiągnięto porozumienie na zestaw kryteriów, które będą w formie kodu, z nieustającego dostosowanie tych kryteriów przez następujące ewolucję wzrostu przemysłowego.
 
Sieci wspierania dobrych praktyk kody zniżki są zobowiązani do wspólnego egzekwowania kodeksu postępowania w zobowiązuje się do nie współpracować z partnerami niezgodne następujące kryteria:
 
Wydawcy nie są dozwolone do korzystania z opcji "kliknij, aby ujawnić" tam jest nie prawidłowy kod lub teraźniejszości bieżących, w tym do wyświetlania dobra sprawa/oferty/sprzedaży a nie kupony.
Kody, które partnerzy wydawcy musi szczegółowo z ofertą redukcji precyzji, który zostanie zaprezentowany przez kliknięcie zniżki.
Prawidłowy kod jest zdefiniowany jako kod posiadające wydane zgodnie z prawem przez kupca do użytku online. Ten kod będzie Data aktywacji i dezaktywacji data, jeśli to konieczne.
Zniżka kody katalogów musi zawierać wyraźne kategoryzacji i oddzielenie dobry biznes/złożono i kody zniżki.
 

Jeśli potrzebujesz informacji o jednym z ogólnych warunków sprzedaży powyżej, prosimy o kontakt.



 


Oryginalny opis Programu Partnerskiego

Notre marque
 
Topman a remporté ses galons vestimentaires grâce à une approche énergétique de la création mode fun en prêt-à-porter pour homme.Créant les tendances tout en transformant la manière dont les hommes abordent le shopping, l'attitude de la marque pour la création de vêtements exceptionnels, et abordables n'a pas son pareil.
 
Créée en 1978, Topman est l'équivalent masculin de la marque à succès d'Arcadia :Topshop.Avec la bagatelle de 185 magasins présents dans sa Grande-Bretagne natale, presque chaque enseigne de prêt-à-porter du pays propose sa propre part de Topman.La super boutique phare d'Oxford Circus à Londres, l'un des 8 principaux magasins des grandes villes du Royaume-Uni, voit chaque semaine 75 000 paires de pieds se ruer dans ses 1395 m².Le reste du globe les rejoint également.Voici le calcul : les magasins Topman sont présents dans plus de 60 villes à travers le monde, s'étendant sur 20 pays tandis que les boutiques aux États-Unis, en Chine et au Japon vendent également la marque.Comme on peut s'en douter, son audace de mode se poursuit dans le cyber-espace avec son site Web transactionnel Topman.com consulté par plus de 250 000 visiteurs uniques par semaine et expédiant à l'heure actuelle vers le Royaume-Uni, l'Irlande, l'Europe, les États-Unis et l'Australie.Ce que Topman propose :
 
• Plus de 1 700 vêtements
• 100 nouveaux vêtements ajoutés chaque semaine
• de nouvelles sections denim et t-shirt
• des vidéos tendance
• un nouveau blog présentant les contributions des clients
• des stylistes Topman offrant des conseils de style et répondant aux questions des clients
• des éditeurs invités choisissant leurs vêtements Topman préférés chaque semaine
• une nouvelle section « Dans la presse » permettant aux clients de trouver des articles présentés dans les journaux et les magazines
• les clients peuvent choisir parmi les dernières tendances et tous les achats effectués sur Topman.com vous rapporteront une commission de 7 %
 
La durée du cookie a été fixée à 30 jours
 
Restrictions
 
1.Activité de recherche rémunérée (PPC)
Les éditeurs ne peuvent pas faire d'appel d'offre ou utiliser les marques Topman pour profiter d'annonces préférentielles sur les moteurs de recherche, les annuaires ou tout autre type de base de données en ligne.
 
Topman.com et zanox surveillent en continu l'activité des moteurs de recherche à travers Google, Yahoo et MSN.
 
1.1. Enchères de mots-clés (termes)
i.Les éditeurs N'ONT PAS l'autorisation d'utiliser les termes de la marque Topman, y compris les mots mal orthographiés et autres variantes pour profiter d'annonces préférentielles sur Google, Yahoo et MSN.
ii.Les éditeurs N'ONT PAS l'autorisation d'utiliser un « terme de marque + des termes génériques » pour profiter d'annonces préférentielles sur Google, Yahoo et MSN.Par exemple, « jean Topman » ou « vêtements de Topman ».
iii.Voir paragraphe 1.4 pour les pénalités en cas d'exploitation en dehors de ces clauses.
iv.Les éditeurs ont l'autorisation d'utiliser les mots-clés n'ayant aucun rapport avec les mots-clés Topman.Exemples : « jean »,, « t-shirt », « pull ».
v.Il est de la responsabilité de l'éditeur de demander des conseils auprès du gestionnaire comptable Topman en cas de doute.
vi.Les éditeurs N'ONT PAS l'autorisation de faire des appels d'offre sur les termes d'une marque concurrente pour générer du trafic vers Topman.com.Ces marques comprennent, mais ne sont pas limitées à ASOS, River Island, Diesel et H&M.
 
Topman tient à informer à nouveau aux éditeurs des dangers de la fonctionnalité de requête élargie/étendue de Google et recommande fortement d'inclure le terme « Topman » comme mot-clé sur toutes les campagnes afin d'empêcher tout risque d'apparaître parmi les termes de marque Topman.
 
1.2 URLs d'affichage
i.Les éditeurs N'ONT PAS l'autorisation d'utiliser le mot « Topman » dans le texte de leurs URLs d'affichage. Par exemple :
‘www.topman.com’
‘topman.com’
‘www.topman.co.uk’
‘topman.co.uk’
ii.Les éditeurs N'ONT PAS l'autorisation d'utiliser des mots mal orthographiés ou des variantes en majuscule/minuscule.
 
1.3 Pages d’atterrissage
i.Tous les clics doivent en premier lieu renvoyer vers le site de l'éditeur et l'utilisateur doit cliquer depuis ce dernier pour accéder à www.topman.com.
ii.Les clics ne doivent jamais renvoyer directement vers www.topman.com.
iii.Les URLs superposés et masquées NE SONT PAS autorisés.
 
2.Bons/codes promotionnels
 
Topman souhaite travailler avec tous les éditeurs afin de promouvoir fidèlement des offres spéciales, des réductions et des promotions.
 
L'Internet Advertising Bureau (IAB) et son conseil de marketing partenaire (CMP) ont établi un code de bonnes pratiques relatif à l'utilisation de codes de réduction en ligne.
Lors d'une réunion des principaux réseaux britanniques tenue le 5 novembre, un accord a été conclu sur un ensemble de critères principaux qui constitueront le Code, avec un engagement continu dans le but d'ajuster ces critères en suivant l'évolution de la croissance industrielle.
 
Les réseaux souscrivant aux bonnes pratiques des codes de réduction s'engagent à faire appliquer conjointement le code de conduite en s'engageant à ne pas travailler avec des partenaires non-conformes aux critères suivants :
 
• Les éditeurs ne sont pas autorisés à utiliser l'option « cliquer pour révéler » lorsqu'il n'existe aucun code valide ou en cours présent, y compris pour afficher toute bonne affaire/offre/vente à la place de bons de réduction.
• Les éditeurs partenaires des codes de réduction doivent détailler avec précision l'offre de réduction qui sera dévoilée par le clic.
• Un code valide se définit comme étant un code ayant été émis légalement par un marchand pour une utilisation en ligne.Ce code aura une date d'activation et une date de désactivation, si nécessaire.
• Les annuaires de codes de réduction doivent contenir une catégorisation claire et une séparation entre les bonnes affaires/offres/ventes et les codes de réduction.
 

Si vous avez besoin de précisions concernant l'une des Conditions générales de vente ci-dessus, veuillez nous contacter.



 

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.