Logo Zanox

Topman AU - Program Partnerski - Zanox


Logo Topman AU

Status

aktywny

Aktualizacja

2016-04-23

Start

2012-01-27
Zapisz się »

Opis skrócony Programu Partnerskiego

Topman zdobył jego krawiecki paski z niezachwiane, energiczny podejście do produkcji naprawdę ekscytujące moda męska ulicy high street. Dnia jazdy trendy do przodu podczas gdy zmieniających sposób podejście mężczyzn zakupy, marki postawa jest niepodważalna

Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

Topman zdobył jego krawiecki paski z niezachwiane, energiczny podejście do produkcji naprawdę ekscytujące mężczyzn ulicy s moda. Trendy jazdy do przodu podczas gdy zmieniających sposób podejście mężczyzn zakupy, stosunek s marki do tworzenia genialny, niedrogie i autorytatywne męskiej jest drugim żadne.
Nasze marki

Topman zdobył jego krawiecki paski z niezachwiane, energiczny podejście do produkcji naprawdę ekscytujące mężczyzn ulicy s moda. Trendy jazdy do przodu podczas gdy zmieniających sposób podejście mężczyzn zakupy, stosunek s marki do tworzenia genialny, niedrogie i autorytatywne męskiej jest drugim żadne.

Urodził się w 1978 roku, Topman jest odpowiednikiem męskiej udane Arcadia stabilny-Mate: Topshop. Z solidny 185 przechowuje w jego rodzimej Wielkiej Brytanii, prawie każdej ulicy w kraju posiada swój własny kawałek Topman. Londyn s mega flagowy Oxford Circus, jeden z 8 szef sklepów w dużych miastach w całej Wielkiej Brytanii widzi 75.000 par nóg burzy jego 15.000 stóp kwadratowych podłogi co tydzień. Reszta świata jest zbyt dogania. S tu matematyka: istnieją Topman sklepy w ponad sześćdziesięciu miastach na całym świecie, rozciąganie w dwudziestu krajach jednocześnie butiki w magazynie Ameryka, Chiny i Japonia marki. Jak można podejrzewać, jego przedwczesność moda trwa w cyberprzestrzeni z transakcyjnej internetowej Topman.com na widząc ponad 250 000 unikalnych wizyt w tygodniu, z obecnej wysyłki do Wielkiej Brytanii, Eire, Europy, USA i Australii. Topman.com oferta:

Ponad 1700 ubrania
100 nowych ubrań dodaje co tydzień
Nowe obszary denim i t-shirt
Trend filmy
Nowy Blog zaprezentuje klienta składki
Topman styliści oferują porady stylizacji i odpowiadać na pytania klientów prawdziwe
Redaktorzy Gości wybrać swoje ulubione ubrania Topman każdego tygodnia
Nowy w prasie pozwala kupującym znaleźć elementy biorące udział w gazety i czasopisma
Klienci mogą uzyskać najnowsze trendy na wyciągnięcie ręki z nasz cotygodniowy biuletyn, Stylemail


Wypłaty
Wszystkie zakupy dokonane na Topman.com będzie można zarobić 7% prowizji, którą okresu cookie została ustawiona na 30 dni


Ograniczenia
1. płatnego wyszukiwania aktywności (PPC)
Wydawcy mogą nie licytować lub używać znaków towarowych Topman uzyskać preferencyjne oferty na wyszukiwarek, katalogów lub jakiejkolwiek innej bazy danych online.

Topman.com i zanox stale monitorować aktywność silnik wyszukiwania w Google, Yahoo i MSN.

1.1 słowo licytacji (warunki)
i. wydawców nie wolno używać któregoś marki Topman, łącznie zawiera błędną i inne warianty, aby uzyskać preferencyjne oferty na Google, Yahoo i MSN.
II. wydawcy nie wolno używać marki termin + ogólne warunki aby uzyskać preferencyjne oferty na Google, Yahoo i MSN. Na przykład Topman dżinsy lub 'Ubrania z Topman'.
III. patrz 1.4 kar podczas pracy poza te klauzule.
IV. wydawcy mogą użyć dowolnego słowa kluczowe, które nie odnoszą się do wszelkich Topman słowa kluczowe. Przykłady będą obejmować dżinsy t-shirty bluzy.
v. jest obowiązkiem wydawcy, aby zasięgnąć porady Menedżera konta Topman, jeśli są wątpliwości.
VI. wydawcy nie mogą licytować konkurent s marki warunki do kierowania ruchu do Topman.com. To obejmuje, ale nie jest ograniczone do ASOS, River Island, Diesel i H idealna M.

Topman Chciałbym przypomnieć wydawców o niebezpieczeństwach Google s rozszerzony/rozszerzony dopasowania funkcjonalności i gorąco polecam tym termin Topman jako wykluczające słowo kluczowe na wszystkie kampanie aby zanegować ryzyko występujące na Topman marki warunki.

1.2 wyświetlane adresy URL
i. wydawców nie wolno używać słowa Topman w ich wyświetlania adresów URL w reklamę tekstu, na przykład:
www.Topman.com
Topman.com
www.Topman.co.uk
Topman.co.uk
II. wydawcy nie wolno używać błędy ortograficzne lub Warianty liter.

1.3 stron docelowych
i. wszystkie kliknięcia musi najpierw wylądować na stronie s wydawcy, a użytkownik musi kliknąć na stronie s Wydawca do www.topman.com.
II. kliknięć musi ziemia nigdy nie bezpośrednio na www.topman.com.
III. nakładki i zamaskowany adresy URL nie są dozwolone.

2. Kupony/promocyjne kody

Topman jest chętni do pracy z wszystkich wydawców precyzyjnie promowanie oferty specjalne, rabaty i promocje.
Internet Advertising Bureau (IAB) i jej partner gospodarczy Rady (AMC) utworzyły kodeksu najlepszych praktyk w zakresie wykorzystania Voucher kodów.
Na spotkaniu główne sieci w UK odbędzie się 5 listopada, osiągnięto porozumienie na zestaw kluczowych kryteriów, które będzie uzupełnić kod, z nieustającego dokręcić te w przemyśle rośnie.

Sieci, logując się do najlepszych praktyk Kod bonu zgadzają się, że one będą wspólnie egzekwowania kodeksu postępowania przez nie pracy z partnerami, którzy nie są zgodne z następującymi:

Używając "Kliknij, aby ujawnić" Kiedy jest nie prawidłowy lub bieżący kod obecny nie jest dozwolone partnerski wydawców za pomocą "Kliknij, aby ujawnić" w tym aby pokazać żadnej oferty/oferty/sprzedaży, a nie kupony.
Załącznik kod partnerski wydawcy musi wyraźnie szczegółowo oferty kupon, który objawi się poprzez kliknięcie.
Prawidłowy kod jest zdefiniowany jako kod, który został legalnie wydany przez kupca do korzystania z Internetu. Ten kod będzie mieć datę aktywacji i gdzie konieczne datę dezaktywacji.
Katalogi kod kuponu musi zawierać wyraźne kategoryzacji i oddzielenie oferty/oferty/sprzedaży i zniżki Kody

Oprócz organizacji IAB s kodeksu postępowania Topman postawiła następujące przepisy dotyczące stosowania kody promocyjne oraz promocji oferty.

2.1 nieupoważnione kupon/promocja kodów:
i. nieupoważnione kupon/wysunięcie na przód kod jest kodem to hasn t zostały przekazane za pośrednictwem Menedżera konta. Obejmuje to wszystkie kupony lub inny kod kuponu/promocji.
II. wydawcy nie wyposażone są kody nieupoważnione kupon/promocji, ani nie musi wydawców przytoczyć adres URL do tego kod kuponu/promocja gdziekolwiek na swojej stronie internetowej.
III. Topman będzie spadek prowizji na wszystkie zamówienia, gdy nieupoważnione wysunięcie na przód kod był używany i być wyszczególnione w ppkt 2.3.

2.2 dozwolone kody kupon/promocja:
i. upoważniony kupon/wysunięcie na przód kod jest jednym, że zostało przekazane za pośrednictwem Menedżera konta. Inne kody kupon/promocja może być współużytkowany przez przekazane za pośrednictwem Menedżera konta, a te będą zawsze wprowadzone jako upoważniony.
II. Topman będą zatwierdzać wszystkie prowizje na zamówienia, gdy upoważniony wysunięcie na przód kod zostały wykupione w ciągu trwania okresu promocyjnego.
III. wydawcy musi nie dysponują minął kupon/wysunięcie na przód kod poza podanym okresie promocyjnym. Jeśli ważność kuponu/promocja kodów nadal, będzie to naruszenie klauzuli 2.1 dotyczące nieuprawnionego kupon/promocji kody.

2.3 oddziałów używać znaków towarowych
Podmioty stowarzyszone korzystanie z Topman s znakami towarowymi należy ograniczyć do creative i tekst dostarczonych przez Topman poprzez interfejs i sieci. Jakiekolwiek inne użycie nie jest dozwolone, chyba że pozwolenie zostało udzielone przez zanox/Topman.

Inne terminy

3. e-mail kampanii marketingowych
E-mail marketingu (solus kampanie) musi złożyć do Menedżera konta na znak.

4. Komisja wykluczenia
Wszystkie świecenia sprzedaży nie są commissionable. Istnieje bez prowizji wypłacane na zakup bonu.

5. sporne transakcje
Podmioty stowarzyszone musi podnieść Komisji kwerend poprzez normalne kanały w ciągu siedmiu dni przewidywane wypłaty.

Jeśli jesteś jasne na żadnej z powyższych T idealna Cs prosimy o kontakt.
Pozdrowienia

Kontakty
Emma.grahamzanox.com


Oryginalny opis Programu Partnerskiego

Topman has earned its sartorial stripes with an unswerving, energetic approach to producing truly exciting high-street men’s fashion. Driving trends forward whilst shifting the way men approach shopping, the brand’s attitude to creating brilliant, affordable and authoritative menswear is second to none.
  Our Brand

Topman has earned its sartorial stripes with an unswerving, energetic approach to producing truly exciting high-street men’s fashion. Driving trends forward whilst shifting the way men approach shopping, the brand’s attitude to creating brilliant, affordable and authoritative menswear is second to none.

Born in 1978, Topman is the male equivalent of successful Arcadia stable-mate: Topshop. With a whopping 185 stores in its native Britain, almost every high street in the country boasts its very own slice of Topman. London’s mega Oxford Circus flagship – one of 8 chief stores in the major cities throughout the UK – sees 75,000 pairs of feet storm its 15,000 square-foot floor every week. The rest of the globe is catching up too. Here’s the maths: there are Topman stores in over sixty cities worldwide, stretching across twenty countries while boutiques in America, China and Japan stock the brand. As one might suspect, its fashion forwardness continues into cyberspace with transactional website Topman.com seeing over 250,000 unique visits a week, with current shipping to the UK, Eire, Europe, USA and Australia. Topman.com offer:

• Over 1700 clothes
• 100 new clothes added weekly
• New denim and t-shirt areas
• Trend Videos
• New Blog showcasing customer contributions
• Topman Stylists offer styling tips and answer real customer questions
• Guest editors pick their favourite Topman clothes each week
• New ‘In the Press’ section allows shoppers to find items featured in papers and magazines
• Customers can get the latest trends at their fingertips with our weekly newsletter, Stylemail


Pay out
All purchases made on Topman.com will earn you 7% commission The cookie period has been set to 30 days


Restrictions
1. Paid Search Activity (PPC)
Publishers may not bid on or use Topman trademarks to gain preferential listings on Search Engines, Directories or any other kind of online database.

Topman.com and zanox continually monitor search engine activity across Google, Yahoo and MSN.

1.1 Keyword Bidding (terms)
i. Publishers are NOT permitted to use any Topman brand term, including misspells and other variants to gain preferential listings on Google, Yahoo and MSN.
ii. Publishers are NOT permitted to use ‘branded term + generic terms’ to gain preferential listings on Google, Yahoo and MSN. For example ‘Topman Jeans’ or 'Clothes from Topman'.
iii. See 1.4 for penalties when operating outside of these clauses.
iv. Publishers are permitted to use any keywords that do not relate to any Topman keywords. Examples would include ‘jeans’ ‘t-shirts’ ‘jumpers’.
v. It is the responsibility of the publisher to seek the advice of the Topman account manager if they are in doubt.
vi. Publishers are NOT permitted to bid on competitor’s brand terms to drive traffic to Topman.com. This includes, but is not limited to ASOS, River Island, Diesel and H&M.

Topman would like to remind publishers about the dangers of Google’s extended/expanded broad match functionality and would strongly recommend including the term ‘Topman’ as a negative keyword on all campaigns in order to negate the risk of appearing on Topman brand terms.

1.2 Display URLs
i. Publishers are NOT permitted to use the word ‘Topman’ in their display URLs in any text ad, for example:
‘www.topman.com’
‘topman.com’
‘www.topman.co.uk’
‘topman.co.uk’
ii. Publishers are NOT permitted to use misspellings, or upper/lower case variants.

1.3 Landing Pages
i. All clicks must first land on the publisher’s site, and the user must click from the publisher’s site to www.topman.com.
ii. Clicks must never land directly on www.topman.com.
iii. Overlays and masked URLs are NOT permitted.

2. Coupons/Promotional Codes

Topman is keen to work with all publishers to accurately promote special offers, discounts and promotions.
The Internet Advertising Bureau (IAB) and its affiliate marketing council (AMC) have established a code of best practice for the use of online Voucher Codes.
At a meeting of the main UK networks held on 5 November, agreement was reached on a set of key criteria which will make up the Code, with an ongoing commitment to tighten these as the industry grows.

Networks signing up to Voucher Code best practice agree that they will jointly enforce the code of conduct by not working with affiliates who do not comply with the following:

• Using 'Click to Reveal' when there is no valid or current code present is not permitted of affiliate publishers including using 'Click to Reveal' to show any deals/offers/sales instead of vouchers.
• Voucher code affiliate publishers must clearly detail the voucher offer that will be revealed by the click.
• A valid code is defined as a code that has been legitimately issued by a merchant for use online. This code will have an activation date and where necessary a deactivation date.
• Voucher code directories must contain clear categorization and separation between deals/offers/sales and discount codes

In addition to the IAB’s code of conduct, Topman has set out the following provisions for the use of promotion codes and offer promotion.

2.1 Unauthorised coupon/promotion codes:
i. An unauthorised coupon/promotion code is a code that hasn’t been communicated via your account manager. This includes all coupons or any other coupon/promotion code.
ii. Publishers must not feature any unauthorised coupon/promotion codes, nor must publishers cite a URL to that coupon/promotion code anywhere on their website.
iii. Topman will decline commissions on all orders when an unauthorised promotion code has been used, and be subject to the penalties detailed in 2.3.

2.2 Authorised coupon/promotion codes:
i. An authorised coupon/promotion code is one that has been communicated via your account manager. Other coupon/promotion codes may be shared by communicated via your account manager, and these will always be introduced as ‘authorised’.
ii. Topman will approve all commissions on orders when an authorised promotion code has been redeemed within the promotional period.
iii. Publishers must not feature an expired coupon/promotion code outside the stated promotional period. If expired coupon/promotion codes continue to feature, this will constitute breach of clause 2.1 regarding the use of unauthorised coupon/promotion codes.

2.3 Affiliates use of trademarks
Affiliates' use of Topman’s Trade Marks must be limited to the creative and text supplied by Topman through the interface and the network. Any other use is not permitted unless prior permission has been granted by zanox/Topman.

Other Terms

3. Email Marketing Campaigns
Email marketing (solus campaigns) must be submitted to your account manager for sign off.

4. Commission Exclusions
All Giftcard sales are not commissionable. There is no commission paid on Gift Voucher purchases.

5. Disputed transactions
Affiliates must raise commission queries via normal channels within seven days of an expected payment.

If you are unclear on any of the above T&Cs please get in touch.
Kind regards,

Contacts
emma.grahamzanox.com

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.