Logo Zanox

TAM BR - Program Partnerski - Zanox


Logo TAM BR

Status

aktywny

Aktualizacja

2016-04-23

Start

2014-06-18
Zapisz się »

Opis skrócony Programu Partnerskiego

TAM działa bezpośrednie loty do 42 miejsc w Brazylii i 19 w Ameryce Łacińskiej, Europie i USA. Za pośrednictwem umów z firmami krajowymi i zagranicznymi, sięga 92 brazylijskich portów lotniczych i do innych międzynarodowych miejsc w tym 92 Asia.

Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

TAM (. www.tam.com.br) obsługuje loty do 42 miejsc w Brazylii i 19 w Ameryce Łacińskiej, Europy i Stanów Zjednoczonych. Poprzez umowy z firmami krajowymi i zagranicznymi sięga 92 brazylijski lotnisk i 92 międzynarodowych miejsc, w tym Asia.

Firma została założona w 1976 roku z zobowiązaniem do rozkosz klienta przez oferuje zróżnicowane usługi wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach. Jest to lider brazylijskim rynku krajowym, udział w rynku 38,7% (2012, maja). Posiada również prowadzić wśród przedsiębiorstw brazylijskich, które prowadzą trasy na zewnątrz, z 91.7% rynku w maju. Z największą flotę samolotów pasażerskich w kraju (159 samolotów).

Program lojalnościowy wierności TAM, z ponad 9 mln członków, przyznała ponad 18 milionów bilety wykupione z punktów lojalnościowych i jest częścią programu Multiplus.

TAM jest członkiem Star Alliance, sieci, która obejmuje miejsc w 193 krajów 1.356. Od 27 czerwca 2012 roku firma jest częścią holdingu LATAM Airlines Group SA, w wyniku skojarzenia z LAN Airlines SA. To połączenie tworzy jedną z największych sieci tras linii lotniczych na świecie, oferując usługi w zakresie transportu pasażerów około 150 miejsc w 22 krajach i usług ładunków do miejsc w 27 krajach 169 około, z floty samolotów, 312.

 

 

 

TAM (. www.tam.com.br) prowadzi bezpośrednie loty do 42 miejsc w Brazylii i w Ameryce Łacińskiej, 19 w Stanach Zjednoczonych i Europie. Za pośrednictwem umów z firmami krajowymi i zagranicznymi, sięga 92 brazylijskich portów lotniczych i do innych międzynarodowych miejsc w tym 92 Asia.

Firma została założona w 1976 roku z powołaniem rozkosz klienta przez oferuje zróżnicowane usługi wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach. Jest liderem rynku krajowego, udział w rynku 38,7% w ciągu ostatniego miesiąca maja. Posiada również prowadzić wśród przedsiębiorstw brazylijskich, które prowadzą trasy na zewnątrz, z 91.7% rynku w maju. Z największą flotę samolotów pasażerskich w kraju (159 samolotów) TAM służy swoim klientom duchu służby i stara się uczynić podróży lotniczych coraz bardziej dostępne dla społeczeństwa jako całości. Jest pionierem wśród brazylijskich linii lotniczych, w uruchomienie programu lojalnościowego.

TAM wierności, która jest właścicielem ponad 9 mln członków, ma rozprowadzane bilety ponad 18 milionów odkupienia punktów i jest częścią sieci Multiplus. Jest członkiem sieci Star Alliance, która obejmuje 1356 miejsc w 193 państw.

Od 27 czerwca 2012 roku firma jest częścią gospodarstwa LATAM Airlines Group s.a, w wyniku jego związek z LAN PLL LOT S.A. to stowarzyszenie podnosi jedną z największych grup linii lotniczych na świecie w powietrzu oczek, oferuje przewozy do około 150 miejsc w 22 krajach i usług ładunków do około 169 miejsc w 27 krajach, z floty samolotów 312.

 

Wypłaty:

1,1%.

Aby powielić sprzedaży z innymi sieciami ubezpieczenia: 0,7%.

Sprzedaży wierności zostanie wyzerowany na platformie, ale płaci Komisji będzie R$ 1, 10.

 

Nie jest dozwolone do obsługi multimediów na witryn pobierania i oglądania filmów i seriali.

 

Ważne tylko dla Brazylii i brazylijski oddziałów nie oddziałów, które nie mają umowy na zanox Brazylia:

Opłaty za wykorzystanie programów brazylijski w reklamie, wahania kursów walut międzynarodowych i międzynarodowych przelewów, koszty zostaną przejęte przez Partnera Afiliowanego. Opłaty operacyjne stanowią 15% prowizji otrzymanej. Niektóre komisje w ramach programu brazylijski, zawierać wszystkie należne podatki.

Odliczenie jest dokonane przed skutecznym kredyt w koncie partnera. Taka sama sytuacja występuje w raporcie. Należy pamiętać, że nie oferujemy pojedynczych dokumentów dla partnera (np. BIGCAT). Prowizje zarobione i rejestrowane w czasie rzeczywistym, będą wypłacane w Euro. Aby wykonać konwersji, będą używane do stopa banku centralnego Brazylii, w tym 5% odliczenia na pokrycie wydatków dla przelewów elektronicznych i wahań kursu.

Oddziałów, które są Brazylijczyków, ale jeszcze nie masz konta zanox zarejestrowanych w Brazylii, uzyskać więcej info tutaj: [https://marketplace.zanox.com/publisher-signup? setLocale = en_US]

 

Ważne tylko dla Non-Brazilian wydawcy i brazylijski wydawców, którzy nie mają umowy z zanox Brazylia:

Podatków od przywozu reklamowego do Brazylii, wahania kursów walut i opłaty za przelew międzynarodowy drutu będą ponoszone przez Non-Brazilian wydawcy. Operacyjne podatki są 15% prowizji zarobił. Prowizji zdefiniowanych w programie brazylijski obejmuje wszystkie należne podatki. W tym czasie Komisja jest przelana na konto wydawcy, które potrącenia będą już miały miejsce. Tak samo jest prawdziwe dla raportowania. Należy pamiętać, że nie oferujemy pojedynczych dokumentów dla wydawców (np. instrukcji DARF).

Prowizje zarobione i zgłaszane w USD będzie wypłacana w EUR. Dla konwersji Brazylijczyków banku centralnego kursu jest używany, łącznie 5% potrącenia na pokrycie wahania kursów walut i opłaty za przelew międzynarodowy drutu.

Brazylijski wydawcy, który chcesz otworzyć konto w Brazylii wejść tutaj: [https://marketplace.zanox.com/publisher-signup? setLocale = en_US]

 


Oryginalny opis Programu Partnerskiego

TAM (www.tam.com.br) operates flights to 42 destinations in Brazil and 19 in Latin America, the United States and Europe. Through agreements with domestic and foreign companies, it reaches 92 Brazilian airports and 92 international destinations, including Asia.

The company was founded in 1976 with a commitment to delight the customer by offering differentiated services of high quality at competitive prices. It is the leader of the Brazilian domestic market, with market share of 38.7% (2012, May). It also holds the lead among Brazilian companies that operate routes to the outside, with 91.7% of the market in May. With the largest fleet of passenger aircraft in the country (159 aircraft).

The loyalty program TAM Fidelity, with over 9 million members, has awarded more than 18 million tickets redeemed with frequent flyer points and is part of the Multiplus Program.

TAM is a member of Star Alliance, a network that covers 1,356 destinations in 193 countries. Since June 27, 2012, the company is part of the holding company LATAM Airlines Group SA, a result of the association with LAN Airlines SA. This combination creates one of the largest airline route network in the world, offering transport services to passengers about 150 destinations in 22 countries, and cargo services to approximately 169 destinations in 27 countries, with a fleet of 312 aircraft.

 

 

 

A TAM (www.tam.com.br) opera voos diretos para 42 destinos no Brasil e 19 na América Latina, nos Estados Unidos e na Europa. Por meio de acordos com empresas nacionais e estrangeiras, chega a 92 aeroportos brasileiros e a outros 92 destinos internacionais, incluindo a Ásia.

A companhia foi fundada em 1976 com o compromisso de encantar o cliente ao oferecer serviços diferenciados de alta qualidade a preços competitivos. É a líder do mercado doméstico, com market share de 38,7% no último mês de maio. Também detém a liderança entre as companhias brasileiras que operam rotas para o exterior, com 91,7% do mercado em maio. Com a maior frota de aviões de passageiros do país (159 aeronaves), a TAM atende seus clientes com Espírito de Servir e busca tornar as viagens de avião cada vez mais acessíveis ao conjunto da população. É pioneira, entre as companhias aéreas brasileiras, no lançamento de um programa de fidelização.

O TAM Fidelidade, que possui hoje mais de 9 milhões de associados, já distribuiu mais de 18 milhões de bilhetes por meio de resgate de pontos e faz parte da rede Multiplus. É membro da Star Alliance, rede que abrange 1.356 destinos em 193 países.

Desde 27 de junho de 2012, a companhia faz parte da holding LATAM Airlines Group S.A, resultado de sua associação com a LAN Airlines S.A. Esta associação gera um dos maiores grupos de companhias aéreas do mundo em malha aérea, oferecendo serviços de transporte de passageiros para cerca de 150 destinos, em 22 países, e serviços de carga para aproximadamente 169 destinos, em 27 países, com uma frota de 312 aviões.

 

Payout:

1,1%.

Para vendas duplicadas com outras redes de afiliação: 0,7%.

As vendas de fidelidade entrarão zeradas na plataforma, mas a comissão paga será de R$1,10.

 

Não é permitido veicular mídia em sites de download e visualização de filmes e seriados!

 

Importante unicamente para Afiliados não brasileiros e afiliados brasileiros que não possuem um acordo na zanox Brasil:

As taxas para ultilização de programas brasileiros em espaços publicitários internacionais, flutuações da moeda e gastos por transferências eletrônicas internacionais, serão assumidas pelo Afiliado não brasileiro. As taxas operacionais representam 15% da comissão obtida. As comissões determinadas dentro do programa brasileiro, incluem todos os impostos aplicáveis.

A dedução é feita antes do credito efetivo na conta do afiliado. A mesma situação ocorre com o relatório. Por favor, considere que NÃO OFERECEMOS documentos individuais para os afiliados (ex: DARFS). As comissões ganhas e registradas em Reais, serão pagas em Euro. Para realizar a conversão, será utilizada a taxa do Banco Central do Brasil, incluindo uma dedução de 5% para cobrir a flutuação de moeda e os gastos por transferências eletronicas.

Aos afiliados que são brasileiros mas ainda não possuem conta da zanox registrada no Brasil, obtenha mais informações aqui: [https://marketplace.zanox.com/publisher-signup?setLocale=pt_BR]

 

Important only for Non-Brazilian Publishers and for Brazilian publishers who do not have an agreement with zanox Brazil:

Taxes on importing advertising space to Brazil, currency fluctuations and international wire transfer fees will be borne by the Non-Brazilian Publisher. The operational taxes are 15% of the commission earned. The defined commissions in the Brazilian program includes all applicable taxes. By the time the commission is credited to your publisher account the deduction will already have taken place. Same is true for the reporting. Please, be aware we cannot offer individual documents for publishers (e.g. DARF statements).

The commissions earned and reported in BRL will be paid out in EUR. For the conversion the Brazilians central bank rate is used, including a 5% deduction to cover currency fluctuations and international wire transfer fees.

For Brazilian publisher who want to open an account in Brazil enter here: [https://marketplace.zanox.com/publisher-signup?setLocale=pt_BR]

 

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.