Logo Zanox

Swarovski IT - The Magic of Crystal - Program Partnerski - Zanox


Logo Swarovski IT - The Magic of Crystal

Status

aktywny

Aktualizacja

2016-04-23

Start

2010-09-13
Zapisz się »

Opis skrócony Programu Partnerskiego

Multifaccettato wszechświata Swarovski Crystal nigdy nie przestaje fascynować nowych niespodzianek. Nowe produkty Swarovski rozpoczęła są regularnie przez cały rok.

Kategorie Programu Partnerskiego


Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

Magiczny świat Swarovskiego ciągle się zmienia, z nowymi produktami rozpoczęła regularnie przez cały rok.

Oto niektóre z korzyści dla staje się partnerem Swarovski:

  • Prowizje do 10% na sprzedaż
  • Fascynującą różnorodność produktów
  • Częste nowy produkt Szalupy i innowacje katalog
  • Pomysł na doskonały prezent
  • Korzyści dla klienta, takie jak wysyłka gratis, Darmowe pakowania prezentów i kartkę z życzeniami
  • Niestandardowe reklamy

Komisja:

Począwszy od 01.01.2013, wszystkich sprzedaży programu partnerskiego będą wynagradzani według modelu Komisji:

  • Rozliczenia pozycji: 5% ostatecznej kwoty
  • Produkty zakupione Kod rabatowy: 6% ostatecznej kwoty
  • Wszystkie inne produkty: 8% ostatecznej kwoty (domyślne)

Komisja stosuje się do każdego produktu. Jeśli zamówienie zawiera elementy z różnych kategorii, mogą być maksymalnie 3 różne stawki prowizji dla każdego zakupu.

Należy pamiętać, że wszystkie produkty należące do następujących kategorii nie będą kwalifikowały się do Komisji:

  • Członkowskich produkty SCS
  • SCS produktów
  • Ograniczone wersje Online
  • Crystal mnóstwo produktów
  • Karty upominkowe, zarówno w formie drukowanej i elektronicznej

Sprzedaży sprawdzania poprawności

Sprawdzanie poprawności odbywa się w ciągu 6-8 tygodni

Czas trwania cookie:

  • 30 dni po kliknięć
  • 3 dni po widoku

Zasady i warunki:

  • E-wysłane pocztą za dodatkową opłatą i stron internetowych bez zawartości (tylko banery) nie są dozwolone. Cashback i Bonus tylko uprzedniej autoryzacji.
  • Promocja Swarovski Outlet Store jest niedozwolone.
  • Pop-up, pop under, rama, iFrame, warstw, które zawierają Swarovski na stronie jest niedozwolone.
  • Komisji ekskluzywnych segmentów: partnerzy, którzy są zintegrowane segmenty ekskluzywne prowizje są wyłączone z wszystkie inne regularne wzory wielopoziomowe prowizje, premie i każdy konkurs dla partnerów.

Zasady dla profesjonalnych reklam ze słowami kluczowymi:

  • Nie dopuszcza się stosowanie znaków towarowych "Swarovski", "Swarovski", "Swarovski Online sklep" w wyświetlanym adresie URL, kliknij adres URL lub jako słowa kluczowe.
  • To jest dozwolone tylko dla stowarzyszonych do strony docelowej. SEM oddziałów są zatwierdzane specjalne (np. na wniosek w Swarovski.com pod adres URL strony docelowej). Może być używany tylko strony docelowej jednej!
  • Za pomocą literówki lub inne pokrewne dziedziny jest zabronione.
  • Zabronione jest używanie tekstów wprowadzających w błąd
  • Zabronione jest stosowanie znaków towarowych lub nazwy konkurentów w tekście reklamy lub jako słowa kluczowe.

* wskazówki dla partnerów stowarzyszonych

  • Przejęcie tekstów i obrazów z Swarovski.com jest możliwe i zachęca do partnerski partnerzy Swarovski, jeśli:
  • Źródłem jest wyraźnie oznaczony jako "Źródło: www.swarovski.com" i z hiperłączy do http://www.swarovski.com
  • Partnerem nie jest uprawniony do żądania własności lub treści redakcyjnych
  • Zdjęcia i teksty są używane "jak jest" bez zmian i oznaczone tagiem: "Swarovski (c)".

Zarejestruj się teraz i Zostań dealerem jednego z najlepszych prezentów online!

Jeśli masz pytania napisz do swarovski.it.zanoxpartnermail.info
 


Oryginalny opis Programu Partnerskiego

Il magico mondo di cristallo di Swarovski è in continua evoluzione, con nuovi prodotti lanciati regolarmente durante tutto l'anno.

Ecco alcuni dei vantaggi per diventare un affiliato Swarovski:

  • Commissioni fino al 10% per la vendita
  • Affascinante varietà di prodotti
  • Frequenti nuovi lanci di prodotto e innovazioni catalogo
  • Perfetta idea regalo
  • Vantaggi per il cliente, come la spedizione gratuita, biglietto di auguri e confezione regalo gratuite
  • Creatività personalizzate

Commissione:

A partire dal 01.01.2013, tutte le vendite del programma di affiliazione saranno remunerate secondo il modello di commissione:

  • Articoli scontati: 5% dell'importo finale
  • I prodotti acquistati insieme un codice sconto: 6%  dell'importo finale 
  • Tutti gli altri prodotti: 8% dell'importo finale (default)

La commissione si applica per ogni prodotto. Se un ordine contiene articoli di diverse categorie, possono quindi esserci fino a 3 diversi tassi di commissione per ogni acquisto.

Si prega di notare che che tutti i prodotti appartenenti alle seguenti categorie non potranno beneficiare di una commissione:

  • Prodotti membri SCS
  • Prodotti firmati SCS
  • Limited Online Editions
  • Prodotti Crystal Myriad
  • Biglietti Regalo, sia in forma cartacea che elettronica

Validazione vendite

La validazione avviene in un periodo di 6-8 settimane

Durata Cookie:

  • 30 giorni post click 
  • 3 giorni post view

 Terms and Conditions:

  • E-Mailer a pagamento e siti web senza contenuti (solo banner) NON sono permessi. Cashback e Bonus solo previa autorizzazione.
  • La promozione dello Swarovski Outlet Store NON è permesso.
  • Popup, Popunder, Frame, iFrame, Layers che contengono il sito di Swarovski  NON sono permessi.
  • Segmenti di commissione esclusiva: Affiliati che sono integrati in segmenti commissioni esclusive sono esclusi da tutti gli altri modelli regolari di commissioni, bonus a più livelli ed eventuali contest per affiliati.

Regole per pubblicitià con parole chiave:

  • L'uso dei marchi "Swarovski", "Swarovski Shop", "Swarovski Shop Online" in URL di visualizzazione, Click URL o come keyword NON sono permessi.
  • E' permesso solo per affiliati con landing page propria. Gli affiliati SEM sono soggetti ad approvazione speciale (e.g. applicazione a Swarovski.com con l'URL della propria landing page). Solo una unica landing page può essere utilizzata!
  • L'utilizzo di errori di battitura o di domini di altre marche correlate è vietato.
  • L'utilizzo di testi ingannevoli è vietato
  • L'uso di marchi registrati o nomi dei concorrenti nel testo dell'annuncio o come parole chiave è vietato.

* Linee Guida per i partner affiliati

  • L'acquisizione di testi e immagini da Swarovski.com è possibile e incoraggiato per i partner affiliati Swarovski, se:
  • La fonte è chiaramente contrassegnata come "Fonte: www.swarovski.com" e con collegamento ipertestuali a http://www.swarovski.com
  • Il partner affiliato non è autorizzato a rivendicare la proprietà o editoriale dei contenuti
  • Le immagini ed i testi vengono utilizzati "così come sono" senza alterazioni, e contrassegnati con: "(c) Swarovski".

Iscriviti adesso e diventa un rivenditore di uno dei migliori regali online!

Per questioni scrivere a swarovski.it.zanoxpartnermail.info
 

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.