Logo Zanox

Smallable IT - Program Partnerski - Zanox


Logo Smallable IT

Status

aktywny

Aktualizacja

2016-04-23

Start

2013-10-21
Zapisz się »

Opis skrócony Programu Partnerskiego

Pozwala na uwidocznienie do wyszukiwarki dostępnych dla oddziałów. Smallable, multibrand moda witryny, meble, Deco i pr nonati zabawki, dzieci i młodzieży. 350 + marek i 10000 referencje.

Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

Smallable.com jest stroną, która oferuje wiele marek mody & Design przeznaczony dla niemowląt, dzieci i młodzieży. Jednym kliknięciem, masz dostęp do największego wyboru projektantów 0-16 lat: Stella McCartney, Pom d'api, Zadig & Voltaire, Scotch & Soda, Bonton, Chloé, palcem w nosie, Leon & Harper

Z ponad 350 marek i 10000 artykułów, Smallable.com jest w środku wszechświata dzieciństwa: moda, meble, dekoracje, gry i książki. Smallable jest obecny w ponad 80 krajach.

 

Cele programu:                                    
Program partnerski Smallable ma dwojaki cel: generowanie ruchu i nowe zamówienia! Aby pomóc, Smallable stawia do Twojej dyspozycji: icontinuativamente banery dostępne we wszystkich rozmiarach standardowych (nawet mobilne formaty), wiadomości zestaw, pełnej paszy z ponad 10000 punktów odniesienia i ogólne lub szczególne kody promocyjne dla każdego Wydawca.

Będziemy sprzyjać wydawców, którzy mogą apportarci kwalifikowaną ruchu generując strumień zakupu. W tym samym czasie szukamy wydawcy (Redakcja Blogi, strony internetowe...), które są otwarte do partnerstwa lub redakcji prezentacje i oryginalne Smallable (poprzez post, konkurs gry, artykuły...)

Główne cele programu: Smallable

  • WYKWALIFIKOWANYCH ruchu do zapewnienia minimalnego zakupu wysokości 1,25%.
  • POKOLENIE wyższy niż średnio 130 koszyka zamówień.
  • Koszt nabycia pod 4.5.

                                        

Kluczowe dane i informacje:                                                                 

  • Sezon 2 ma ważne smallable:

-Agosto/Gennaio: kolekcja mody metrowy/Inverno

-Febbraio/Luglio: kolekcja mody Primavera/nieruchomości

  • Te 2 sezony są oznaczone przez szczyty sigificativi zamówień:

-Styczeń: Zima sprzedaży.

-Mid-Febbraio/Marzo: Nowa kolekcja Primavera/nieruchomości

-Koniec sprzedaży latem: Giugno/Luglio

-Koniec Agosto/Settembre: Powrót do szkoły i Nowa kolekcja metrowy/Inverno

-Od połowy Novermbre w połowie grudnia: Boże Narodzenie

  • Marketingowe handlowe operacje wewnętrzne Smallable przyczynić się do wzmocnienia programu przez cały rok:

-Od kwietnia do listopada: sprzedaży prywatnych

-Wrzesień: Urodziny Smallable

-2 razy w roku: Inside Days

Rozgłos Smallable rośnie z 2008 i moc reklamy offline (druk, billboardy, reklamy...) przyczyniają się do prawidłowego funkcjonowania programu.
                                  
 

Firma:

  • Od 2008 roku jako s Smallable koncepcja przechowywania Fashion & Design poświęcone 0-16 lat i oferuje Kolekcje projektantów mody i wysokiej klasy znaków znaleźć na całym świecie.
  • W jednym kliknięciem można przejść z Nowego Jorku do Kopenhagi, z Londynu do Amsterdamu, Paryża, Mediolanu, Marid w Sztokholmie lub z Sydney do Tokio...
  • Z ponad 350 marek i produktów, 10000 reprezentowane są wszystkie wszechświaty dzieciństwa: moda, akcesoria, dekoracje, meble, narzędzi dziecka, zabawki i książki.
  • Przewodniczący hiszpańskiej marki Miuna kołysanie owiec duńskie rzemiosło ręcznie w Danii, przekazując dla dzieci zbiór Zadig & Voltaire, SMALLable nakłada dzisiaj jako adres nieuniknione handlowych dla rodziców poszukujących najlepsze dla ich dzieci, ale również jako doskonałe miejsce aby znaleźć origiali i twórcze pomysły na prezenty dla urodzeń, urodziny...
  • Szczególną uwagę na wybór marek i produktów. "Chcą zrobić wszystko, aby tylko najlepsze", to motto Smallable, który koncentruje się w miarę możliwości, produktów i Marek zaprojektowane i trwałych materiałów raelizzati przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego.

 

Korzyści z witryna Smallable.com:

  • Stylowe grafiki, która zwiększa produkty i marki w ofercie.
  • Przejrzysty układ, który umożliwia intuicyjną nawigację i gładkie.
  • Bogate treści redakcyjnych (wygląd książki, albumy, style i trendy...) przyczynia się do zakupów online.
  • Smallable jest nie tylko design e sklep, ale jest również on-line kwartalnik (wygląd książek, trendy, wywiady, pomysły...), blog i możliwość tworzenia list dla narodzin i urodziny...
  • Wreszcie Smallable jest Międzynarodowy e sklep. Francuski, angielski, hiszpański, włoski i niemiecki SMALLable jest obecny w dzisiaj w ponad 80 krajach!

Stworzony przez Cécile Roederer (założyciel i CEO) i Peter Rochand (współzałożyciel i dyrektor kreatywny komunikacji), rozwój SMALLable.com stronie internetowej ma na celu ułatwienie życia dla rodziców i dzieci zadziwiać, łącząc wszystkie produkty związane z świata dzieciństwa w jednym miejscu dostępny/12:00 am 24, 7 dni na 7.

 


Oryginalny opis Programu Partnerskiego

Smallable.com è un sito multimarca che propone articoli di Moda & Design destinati a Neonati, Bambini e Ragazzi. Con un solo clic, si accede alla più grande selezione di stilisti e designer per i 0-16 anni: Stella McCartney, Pom d'Api, Zadig&Voltaire, Scotch&Soda, Bonton, Chloé, Finger in the nose, Leon&Harper…

Con più di 350 marchi e 10 000 articoli, Smallable.com rappresenta al suo interno tutto l’universo dell’Infanzia: Moda, Arredamento, Decorazioni, Giochi e Libri. Smallable è presente in più di 80 paesi.

 

Gli obiettivi del programma:                                    
Il programma d’affiliazione Smallable ha un duplice obiettivo: la generazione di traffico e di nuovi ordini ! Per aiutarvi, Smallable mette a vostra disposizione icontinuativamente: banner declinati in tutti i formati standard (anche in formati per cellulari), kit mailing, un ricco feed di prodotti con più di 10 000 referenze e dei codici promozionali generali o specifici per ogni publisher.

Privilegiamo editori che possano apportarci un traffico qualificato generando un flusso d’acquisto. Allo stesso tempo, ricerchiamo degli editori (blog, siti editoriali...) che siano aperti a partnership o presentazioni editoriali ed originali di Smallable (attraverso post, giochi concorso, articoli...)

I pricipali obiettivi del programma Smallable :

  • UN TRAFFICO QUALIFICATO per assicurarci un tasso d’acquisto minimo del 1,25% .
  • UNA GENERAZIONE DI ORDINI con un carrello medio superiore a 130 € .
  • UN COSTO D'ACQUISIZIONE inferiore a 4,5 € .                                   

                                        

Dati chiave e informazioni rilevanti:                                                                 

  • Smallable ha 2 stagionalità importanti :

           - Agosto/Gennaio : Collezione Moda Autunno/Inverno

          - Febbraio/Luglio : Collezione Moda Primavera/Estate

  • Queste 2 stagionalità sono scandite da sigificativi picchi di oridini:

           - Gennaio : Saldi Invernali.                                                                                                   

           - Metà Febbraio/Marzo: Nuova collezione Primavera/Estate

          - Fine Giugno/Luglio : Saldi Estivi

          - Fine Agosto/Settembre : Back to School e Nuova collezione Autunno/Inverno

          - Da metà Novermbre a metà Dicembre : Periodo Natalizio

  • Le operazioni di Marketing-commerciale interne a Smallable contribuiscono a rafforzare il programma durante tutto l’anno :

          - Aprile e Novembre : Vendite Private

          - Settembre : Compleanno Smallable

         - 2 volte all’anno : Giornate Privilegiate

La notorietà di Smallable in crescita dal 2008 e il potere delle leve pubblicitarie offline (stampa, billboard, pubblicità...) contribuiscono al corretto funzionamento del programma.
                                  
 

Società:                               

  • Dal 2008, Smallable s’impone come il concept store Moda&Design interamente dedicato ai 0-16 anni e propone collezioni di stilisti e marchi d’alta gamma scovati in giro per il mondo.
  • In un clic, si passa da New York a Copenaghen, da Londra ad Amsterdam, da Parigi a Milano, da Marid a Stoccolma oppure ancora da Sidney a Tokyo...
  • Con più di 350 marchi e 10 000 prodotti, tutti gli universi dell’infanzia sono rappresentati: moda, accessori, decorazioni, arredamento, puericultura, giocattoli e libri.
  • Dal seggiolone della marca spagnola Miuna alla pecora a dondolo Danish Crafts realizzato a mano in Danimarca, passando per la collezione kids di Zadig&Voltaire, SMALLable s’impone oggi come l’immancabile indirizzo shopping per i genitori in cerca del meglio per i loro bambini, ma anche come luogo ideale per trovare idee regalo origiali e creative per nascite, compleanni...
  • Particolare attenzione è prestata alla selezione di marchi e prodotti. "Rifiutare di fare tutto per fare solo il meglio", questo è il motto di Smallable, che privilegia per quanto possibile prodotti e marchi progettati e raelizzati con materiali sostenibili nel rispetto dell’ambiente.

 

I vantaggi del sito Smallable.com:

  • Una grafica elegante che valorizza prodotti e marchi proposti.
  • Un lay-out chiaro che permette una navigazione intuitiva e fluida.
  • Il contenuto editoriale ricco (look-books, moodboards, stili e tendenze ...) contribuisce ad un’esperienza di shopping online inedita.
  • Smallable non è solo un e-shop dal design accattivante, ma è anche una rivista trimestrale on-line (look books, trends, interviste, idee...), un blog e la possibilità di creare liste per nascite e compleanni ...
  • Infine Smallable è un e-shop internazionale. Con una versione francese, inglese, spagnola, italiana e tedesca, SMALLable è presente ad oggi in più di 80 paesi!

Creato da Cécile Roederer (Fondatrice e CEO) e Peter Rochand (Co-fondatore, direttore creativo e della comunicazione), lo sviluppo del sito SMALLable.com mira a rendere la vita più facile ai genitori e a stupire i bambini, riunendo tutti i prodotti legati al mondo dell'infanzia in un unico sito accessibile 24h/24, 7 giorni su 7.                                    

 

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.