Logo TradeTracker

Radissonblu.com - Program Partnerski - TradeTracker


Status

aktywny

Aktualizacja

2018-11-05

Start

2018-01-25
Zapisz się »

Kategorie Programu Partnerskiego


Opis Programu Partnerskiego

Wartości:
Hotele Radisson Blu są zaprojektowane tak, że nie można im powiedzieć „nie”! Kultowe, stylowe i wytworne; nasze hotele i kurorty oferują pełną gamę innowacyjnych produktów i usług zaprojektowanych z myślą o dostarczaniu prawdziwych i niezapomnianych doznań dzięki charakterystycznej, otwartej postawie obsługi.

Lista hoteli:
Listę hoteli dla kampanii Radisson Blu (i Park Inn) można pobrać tutaj http://static.tradetracker.net/gb/public_general/HotelsRadissonParkInn.xlsx

Materiały:
 Kreacje w kampanii TradeTracker są regularnie aktualizowane
 Wydawcy korzystający z banerów HTML z konta TradeTracker zobaczą automatyczną aktualizacje tych banerów po rozpoczęciu nowych kampanii
 Wiele kampanii będzie koncentrować się na rynku krajowym oraz rynkach z nim powiązanych.
 W razie zapotrzebowania na banery dla poszczególnych hoteli, prosimy o kontakt.

Prośba:
Jeśli masz okazję stworzyć dodatkową ekspozycje dla Radisson Blu na swojej stronie internetowej (dzierżawy, artykuły i cokolwiek innego), skontaktuj się z nami! Chętnie testujemy nowe możliwośći, więc jeśli masz jakieś nowe pomysły dla rozwoju Radisson Blu, chcielibyśmy o nich usłyszeć.


Polityka PPC
W przypadku braku jakichkolwiek dodatkowych pisemnych umów z grupą Rezidor, wydawcom zabrania się:
• Kupowania, licencjonowania lub posługiwania się nazwmi domen które mogą być postrzegane jako własność grupy Rezidor.
• Wstawiania zastrzeżonych słów kluczowych lub ich dowolnych warjacji do jakichkolwiek wyszukiwarek operujących w Internecie.
• Używania słów kluczowych związanych z marką (w tym jakichkolwiek wariacji lub formami z błędną pisownią) w celu wykonywania płatnych działań w dowolnych wyszukiwarkach operujących w internecie.
• Wydawcy zobowiązani są do dodania naszych markowych słów kluczowych i ich pochodnych (jak powyżej), jako wyjątki wykluczające je z kampanii PPC.
• Wykorzystywania markowych słów kluczowych lub ich pochodnych w tekście reklamy wydawcy do generowania ruchu.
• Napędzania (płatnego lub nieopłatnego) ruchu z wyszukiwarek bezpośrednio w sieci naszej marki. Wydawca zobowiązany jest wykorzystywać własne witryny do generowania ruchu z wyszukiwarek.
• W celu uniknięcia wątpliwości powyższe ograniczenia lub szczególne warunki umowy dotyczące autoryzowanej działalności PPC zastępują wszelkie sprzeczne postanowienia, które można znaleźć w dowolnej sekcji niniejszej Umowy.
• Zasady te obowiązują natychmiast (16 stycznia 2018 r.), wydawcy nie stosujący się do tych zastrzeżeń zostaną zawieszeni w programie partnerskim Park Inn by Radisson i Radisson Blu ze skutkiem natychmiastowym.

Ograniczenia PPC:
• Wstawianie słów kluczowych (w tym podobnych jego wariancji lub form z błędną pisownią) jest zabronione we wszystkich wyszukiwarkach.
• Używanie jakichkolwiek markowych domen i ich odmian, w jakimkolwiek tekscie reklamowym bądź linku URL jest surowo zabronione. Przepisywanie oficjalnych nazw marek jest surowo zabronione (można je zidentyfikować na podstawie adresu URL marki) we wszystkich wyszukiwarkach.
• Użycie terminu "oficjalna strona", "preferowany / wyłączny partner" bądź udostępnianie możliwości „polubienia" w tekście reklamowym jest surowo zabronione.


Zakup domen
Partnerzy nie mogą rejestrować nazw domen, które zawierają odmiany Park Inn przez adres URL Radisson i Radisson Blu, chyba że zostało to uzgodnione bezpośrednio z Park Inn oraz Radisson i Radisson Blu.

Zasady dotyczące e-mail
• Wydawcy nie mogą wysyłać niechcianych wiadomości e-mail ("spam") w ramach tego programu partnerskiego. Jeśli chcesz wysłać wiadomości e-mail w imieniu Park Inn by Radisson i Radisson Blu do swojej bazy danych, musisz uzyskać uprzednią zgodę od Park Inn by Radisson.
• Ponadto wszystkie kreacje muszą zostać zatwierdzone przez Park Inn lub Radisson i Radisson Blu przed ostatecznym wysłaniem.

Kreacje
• Partnerzy powinni używać wyłącznie kreacji dostarczanej bezpośrednio z interfejsu TradeTracker.
• Wydawcy zobowiązani są korzystać z kopii dostarczonej im przez Park Inn przez Radisson i Radisson Blu za pośrednictwem systemu TradeTracker. Od wydawców wymaga się również nie blokowania banerów na swojej witrynie, by aktualizacje dokonane za pośrednictwem TradeTracker mogły odnieść natychmiastowy skutek.

Zasady dotyczące kodów rabatowych
• Wydawcy mogą używać tylko kodów rabatowych lub kodów kuponów dostarczonych bezpośrednio przez Trade Tracker / Park Inn by Radisson i Radisson Blu.
• Wydawcy nie mogą promować kodów rabatowych ani kodów kuponów, które są dedykowane wyłącznie innym kanałom marketingowym. Używanie "nielegalnych" kodów rabatowych może skutkować odrzuceniem sprzedaży i ostatecznym zawieszeniem programu partnerskiego.
• Od wydawców oczekuje się również przestrzegania kodeksu postępowania IAB. Wydawcy, którzy naruszą kodeks postępowania, zostaną usunięci z Park Inn by Radisson i kampanii Radisson Blu, a sprzedaże mogą zostać odrzucone.

Aktywność Display
• Wszyscy wydawcy promujący Park Inn by Radisson i Radisson Blu za pośrednictwem reklamy display są odpowiedzialne za swoją działalność, niezależnie od tego, czy są właścicielami stron internetowych, na których promują Park Inn przez Radisson i Radisson Blu. Hotel Park Inn Radisson SAS i Radisson Blu zastrzega sobie prawo do pobrania prowizji, jeśli podmiot stowarzyszony narusza warunki Park Inn by Radisson.


Media społecznościowe i urządzenia mobilne
Wydawcy nie mogą przedstawiać się jako Park Inn by Radisson i Radisson Blu na żadnych portalach społecznościowych lub platformach mobilnych.

Paski narzędzi i wtyczki w przeglądarce
• Nie dozwolone

Walidacja sprzedaży
Sprzedaż jest zatwierdzana na podstawie daty pobytu w Park Inn by Radisson i Radisson Blu, a prowizje są wypłacane tylko w przypadku ważnych pobytów. Prowizja nie może być anulowana, własności non-EMEA oraz stawki tylko dla członków.



Ogólne warunki
• Nie pozwól użytkownikom wierzyć, że strona docelowa lub witryna internetowa jest oficjalną witryną handlową naszej marki - aby upewnić się, że użytkownicy nie postrzegają jej jako oficjalnej witryny, zalecamy dodanie "W połączeniu z Park Inn by Radisson" do swojej strony docelowej, aby uniknąć nieporozumień.
• Jeśli jakikolwiek wydawca złamie którykolwiek z powyższych warunków, zostanie poproszony o ponowne dostosowanie promocji. Konsekwentne nieprzestrzeganie tych zasad spowoduje, że wydawca zostanie usunięty z programu, a prowizje zostaną ustawione na zero.

Definicja polityki:
Rezidor de-duplikuje transakcje w stosunku do innych kanałów reklamy online działających na podstawie ostatniego kliknięcia. Rezidor zastrzega sobie prawo do zmiany modelu atrybucji i wynagrodzenia za uprzednią wzajemną zgodą sieci TradeTracker i jej oddziałów.

Account Manager: Izabela Jankowska
Email: [email protected]

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.