Wprowadzenie programu *
Na wakacje obszar jest liderem na rynku w Francji, Pierre idealna Vacances z 300 rezydencja we Francji i Hiszpanii. Każdego roku, kampanie telewizyjne, kampanii w trybie offline i wyświetlania w trybie online kampanii rozmieszczonych Pierre idealna Vacances w rozpoznawalność. Tam są atrakcyjne oferty z wysokimi rabatami. W połączeniu z zachęty szeroki asortyment i różnorodność reklamy i atrakcyjne prowizje jest Pierre idealna Vacances reklamodawca interesujący dla każdego partnera.
Opłata (za 1 stycznia 2014 r.)
-Ogólne (0-10 sprzedaży) -6% cps
-Srebrny (11-24 sprzedaży) -7% cps
-Złoto (25 + sprzedaży) -8% cps
Opis programu
Pierre idealna Vacances działa urozmaicony program, który jest odpowiedni dla wszystkich typów oddziałów:
-Ogólnej treści, ale także skupia się na turystyczny sektora, we Francji i regionów i sportów zimowych.
-Pierre idealna Vacances oferuje 2 kody zniżki za sezon na marek Maeva i Pierre idealna Vacances.
-E-mail wydawcy mogą przewidywać działania krótkoterminowe, które Pierre idealna Vacances oferuje
-Cena porównanie witryn można zrobić za pomocą wyczerpujących danych pasz, która jest stale aktualizowany i zoptymalizowany
-Wyświetlacz sieci są dozwolone w warunkach. Tutaj pytanie do odpowiedniego konta menedżera
-Adwords oddziałów powinny uwzględniać zasady morze. Tutaj pytanie do odpowiedniego konta menedżera.
Wartość zamówienia średniej EUR 850.0-Pierre idealna Vacances jest. 45% sprzedaży odbywa się przez nowych klientów. 55% nowych klientów pozostają lojalni wobec marki.
Fakty i liczby
Punkty orientacyjne w programie przez Pierre et Vacances:
-Rozpoznawalność marki w sezonach szczyt: zima i lato.
-Każdy sezon zaczyna się cena zakupu specjalnej zaliczki i last minute zniżka.
-Wakacje
-Strategiczne okresy
1) stycznia i 2 marca) Wielkanoc 3) Boże Narodzenie/nowy rok 4) krajowe ferie 5) skupić się na miejsca z Pierre et Vacances (na przykład: specjalne reniferów i najlepsze rezydencje).
-Sea w zimowych: we Francji (Normandii/Bretania)
-Morze latem: region śródziemnomorski dla widoku (Cote d'Azur, Prowansja) idealna Atlantyku (Cote Basque/Landy) działalności.
-Ski: premium ośrodków narciarskich (Avoriaz, łuk)
Opis firmy
Pierre idealna Vacances-Center Parcs grupy jest:
Grupa 1: Pierre idealna Vacances i Center Parcs
3 marki: Pierre idealna Vacances-Maeva-Center Parcs
2 etykiety: Pierre idealna Vacances Ośrodek wypoczynkowy-Pierre et Vacances Premium
Ponad 300 miejsc w Francja, Hiszpania i Włochy, w podziale według różnych marek.
-107 w górach
-105 nad morzem
-24 w Hiszpanii i we Włoszech
-Ośrodek wypoczynkowy 15
-Apartamenty 45000
-6 mln rocznie (60 francuski, 40% niż francuski)
-Grupa docelowa: rodziny z dziećmi w szkole podstawowej (35-49 lat), którzy zarabiają powyżej modalne
Grupa docelowa - 2: PV 25-34 lata, Maeva 50-64 lata
Sprzedaży latem: zima = 70:30
-Grupa zatrudnia obecnie ponad 1000, 5000 pracowników w swojej siedzibie w Paryżu, 500 w międzynarodowe zespoły w europejskich stolic i 3500 pracowników w rezydencji.
Krótki opis
Lider rynku wakacje we Francji z 300 rezydencja we Francji i Hiszpanii, dla całej rodziny!
Atrakcyjne oferty, które łączą się oczekiwania konsumentów. Zachęty, szeroki wybór reklam i atrakcyjny.
Introductie van uw programma *
Op vakantiegebied is Pierre & Vacances marktleider in Frankrijk, met 300 residenties in Frankrijk en Spanje. Jaarlijks worden tv campagnes, offline display campagnes en online campagnes ingezet om Pierre & Vacances in naamsbekendheid sterker te maken. Er worden aantrekkelijke aanbiedingen met hoge kortingen gedaan. In combinatie met incentives, een groot aanbod en diversiteit van advertenties en aantrekkelijke commissies is Pierre & Vacances een interessante adverteerder voor iedere affiliate.
Vergoeding (per 1 januari 2014)
- General (0-10 sales) - 6% cps
- Silver (11-24 sales) - 7% cps
- Gold (25+ sales) - 8% cps
Programma omschrijving
Pierre & Vacances runt een divers programma, wat geschikt is voor allerlei soorten affiliates:
- Algemene content, maar ook gericht op touristische sector, in frankrijk en de regio's en wintersport.
- Pierre & Vacances verschaft 2 kortingscodes per seizoen op de merken Maeva en Pierre & Vacances.
- Email publishers kunnen anticiperen op de kortdurende acties die Pierre & Vacances aanbiedt
- Prijsvergelijkers kunnen gebruik maken van een uitgebreide datafeed die constant wordt geupdate en geoptimaliseerd
- Display netwerken zijn toegestaan under conditions. Vraag hier naar bij de betreffende account manager
- Adwords affiliates moeten rekening houden met de regels van SEA. Vraag hier naar bij de betreffende account manager.
De gemiddelde orderwaarde van Pierre & Vacances is EUR 850,-. 45% van de sales wordt gedaan door nieuwe klanten. 55% van de nieuwe klanten blijven loyaal aan het merk.
Feiten en cijfers
Aandachtspunten voor het programma van Pierre et Vacances:
- Naamsbekendheid van het merk gedurende de hoogseizoenen: Winter en zomer.
- Ieder seizoen begint met speciale vroegboekkortingen en lastminute korting.
- Schoolvakanties
- Strategische periodes
1) januari en maart 2) Pasen 3) Kerstmis / Nieuwjaar 4) Nationale vrije dagen 5) focus op bestemmingen van Pierre et Vacances (bijvoorbeeld: speciale wintersport bestemmingen en de beste residenties).
- Zee in winter: Noord Frankrijk (Normandie / Bretagne)
- Zee in zomer: Middelandse zee voor het uitzicht (Cote d'Azur, Provence) & Atlantische oceaan (Cote Basque / Landes) voor de activiteiten.
- Ski: premium ski resorts (Avoriaz, Arc)
Bedrijfs omschrijving
De Pierre & Vacances - Center Parcs groep is:
1 groep: Pierre & Vacances en Center Parcs
3 merken: Pierre & Vacances - Maeva - Center Parcs
2 labels: Pierre & Vacances Resorts - Pierre et Vacances Premium
Meer dan 300 bestemmingen in Frankrijk, Spanje en Italie, uitgesplitst in verschillende merken.
- 107 in de bergen
- 105 aan zee
- 24 in Spanje en Italie
- 15 resorts
- 45.000 appartementen
- 6 miljoen klanten per jaar (60% frans, 40% anders dan frans)
- Doelgroep: familie met kinderen op de basisschool (35-49 jaar) die boven modaal verdienen
- 2e doelgroep: PV 25-34 jaar, Maeva 50-64 jaar
- Omzet zomer : winter = 70 : 30
- De groep telt momenteel meer dan 5000 werknemers, 1000 op het hoofdkantoor in Parijs, 500 in internationale teams in de europese hoofdsteden en 3500 werknemers in de residenties.
Samenvatting
Marktleider van vakantie in Frankrijk met 300 residenties in Frankrijk en Spanje, voor de hele familie!
Aantrekkelijke offers die aansluiten op de verwachtingen van de consumenten. Incentives, een breed scala aan advertenties en aantrekkelijke commissie.
TOP sieci afiliacyjne: | |
TradeTracker | ocena: 5.0 |
Admitad | ocena: 5.0 |
Lead.Network | ocena: 5.0 |
Adtrafico | ocena: 5.0 |
Netsales | ocena: 4.9 |
WebePartners | ocena: 4.8 |
SystemPartnerski | ocena: 4.8 |
Affiliate44 | ocena: 4.8 |
DoAffiliate | ocena: 4.8 |
SalesMedia | ocena: 4.8 |
Velgid | ocena: 4.8 |
Affizzy | ocena: 4.7 |
Zanox | ocena: 4.6 |
adFreestyle | ocena: 4.6 |
AdLeader | ocena: 4.6 |
Lilante | ocena: 4.5 |
Perfomo | ocena: 4.3 |
Afiliant | ocena: 4.2 |
Novem | ocena: 4.2 |
Adtraction | ocena: 4.2 |
leadAff | ocena: 4.2 |
Afilo | ocena: 3.5 |
Tradedoubler | ocena: 3.2 |
afill.me | ocena: 2.0 |
ProPartner | ocena: 2.0 |
Netaffiliation | ocena: 1.0 |