Wprowadzenie do programu :
Oliviero.it używa różnych internetowych kanałów sprzedaży, najlepiej na wydajności, w celu maksymalizacji wyników sprzedaży.
Oprócz członków, reprezentujących najbardziej potężny kanał są główne cena Komparatory włoskiego rynku i retargetowania partnerów SEM kampanii.
Średnia wartość koszyka wynosi około 90 euro.
Stopa jest bardzo niski, w około 2% rocznie.
Oliviero.it jest punktem odniesienia dla:
-Sprzęt fitness;
-sportowe obuwie;
-formalne buty;
-oraz wielkości;
-wypoczynek;
-wczesnego dzieciństwa;
-sportowe akcesoria.
Roku życia naszych klientów są najbardziej aktywne od 23 do 45 lat (podzielony przez zespoły 5 lat. 5 lat).
Roczna odkupu wynosi około 40%.
Możemy zauważyć, że klienta, skoro znasz i kupić w Oliviero.it, prawie nie opuszcza go.
Fakty i liczby:
Oliviero.it różni się do różnego rodzaju oferty, które występują nie tylko w danej porze roku.
Co tydzień Oferujemy specjalne tematyczne (np. na rabaty od poniedziałku do piątku dla niektórych kategorii produktów...) Oprócz bezpłatnego transportu w ciągu dnia tygodnia centralnego. Soboty i niedziele są zawsze aktywne promocje (jeden raz dziennie) zniżki i wysyłka gratis.
Oczywiście możesz włączyć ad hoc promocje w prognoz specjalnych imprez takich jak Boże Narodzenie, Wielkanoc, święta narodowe.
Wsparcie działań marketingowych są te związane z lokalnej reklamy drukowanej strony (np. Gazzetta dello Sport...) i obecność w lokalnej telewizji.
Kategorie Najczęściej kupowane:
-Sprzęt i akcesoria;
-Obuwie;
-oraz wielkości;
-wypoczynek.
Opis firmy:
Oliviero.it został online od 2000 roku i odnosi się do sprzedaży ponad 10000 metrów kwadratowych. w Misano Adriatico. Naszą misję można podsumować w 3 podstawowe pojęcia: jakości, powagi i kompetencji. Struktura akcjonariatu jest ograniczony i personel składa się z 15 chłopców i dziewcząt z wielkim doświadczeniem w webmarketing i handlu online.
Odniesieniu do fitness i zakupy, skierowany do rodziny mają z pewnością online odniesienia dla Włochów
Krótki opis:
Oliviero.it został online od 2000 roku i jest skierowany do rodziny, oferując fitness artykuły calzature, dzieciństwo, a także rozmiarów, Marek, odzież dla kobiet i mężczyzn.
Oferta jest szeroka i wysokiej jakości i personel wyróżnia Oliviero.it kompetencji i uprzejmości. Artykuły są ponad 15000 i średni czas realizacji zleceń są 3-5 dni.
Streszczenie w języku angielskim:
Oliviero.it został online od 2000 roku i oferuje elementy fitness, buty, ubrania dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Jakości i uprzejmości są funkcje Oliviero.it. Więcej niż 15000 wysokiej jakości przedmiotów na sprzedaż. 3-5 dni dla dostawy.
Introduzione al programma:
Oliviero.it si avvale di diversi canali di web marketing, preferibilmente perfomance based, con l’obiettivo di massimizzare i risultati di vendita.
Oltre all’affiliazione, che rappresenta il canale più performante, sono attivi i principali comparatori di prezzo del mercato italiano, alcuni partner di retargeting e una campagna SEM.
Il valore medio del carrello si aggira attorno ai 90 euro.
Il tasso di cancellazione è molto basso, attorno al 2% annuo.
Oliviero.it è punto di riferimento per:
- attrezzatura fitness;
- calzature sportive;
- calzature classiche;
- taglie forti;
- tempo libero;
- prima infanzia;
- accessori sport.
Le fasce di età dei nostri clienti più attivi sono tra i 23 e 45 anni (segmentati per fasce di 5 anni in 5 anni).
La percentuale di riacquisto annuo è di circa il 40%.
Notiamo che il cliente, una volta che conosce e acquista presso Oliviero.it, difficilmente lo abbandona.
Fatti e cifre:
Oliviero.it si differenzia per una grande varietà di offerte che non si presentano unicamente in un determinato periodo dell'anno.
Ogni settimana offriamo offerte a tema (es. sconti dal lunedi al venerdi per una determinata categoria di prodotti....) a cui si aggiungono il trasporto omaggio in un giorno centrale della settimana. Il sabato e la domenica son sempre attive le promozioni (una per giorno) di sconto e trasporto omaggio.
Ovviamente si attivano promozioni ad hoc in previsioni di eventi particolari come Natale, Pasqua, Festività Nazionali....
Attività marketing di supporto sono quelle legate a pagine pubblicitarie su stampa locale e non (es. Gazzetta dello Sport...) e presenza su televisioni locali.
Le categorie top sellers:
- attrezzatura fitness e accessori;
- calzature;
- taglie forti;
- tempo libero.
Descrizione dell'azienda:
Oliviero.it è online dal 2000 e fa riferimento al punto vendita di oltre 10.000 mq. di Misano Adriatico. La nostra mission si sintetizza in 3 concept basilari: qualità, serietà e competenza. La struttura azionaria è una srl e lo staff è composto da 15 ragazzi e ragazze con una grande esperienza nel webmarketing e nel commercio online.
Per quanto riguarda il fitness e gli acquisti rivolti alla famiglia siamo certamente il riferimento online per gli italiani
Riassunto:
Oliviero.it è online dal 2000 e si rivolge alla famiglia, proponendo articoli di fitness, calzature, infanzia, taglie forti, grandi firme, abbigliamento uomo e donna...
L'offerta è ampia e di qualità e lo staff di Oliviero.it si distingue in competenza e cortesia. Gli articoli sono oltre 15000 e i tempi medi di consegna sono 3-5 gg.
Riassunto in inglese:
Oliviero.it has been online since 2000 and offers firness items, shoes, clothing for men, women and children. Quality and courtesy are Oliviero.it features. More than 15000 high quality items on sale. 3-5 days for delivery.
TOP sieci afiliacyjne: | |
TradeTracker | ocena: 5.0 |
Admitad | ocena: 5.0 |
Lead.Network | ocena: 5.0 |
Adtrafico | ocena: 5.0 |
Netsales | ocena: 4.9 |
WebePartners | ocena: 4.8 |
SystemPartnerski | ocena: 4.8 |
Affiliate44 | ocena: 4.8 |
DoAffiliate | ocena: 4.8 |
SalesMedia | ocena: 4.8 |
Velgid | ocena: 4.8 |
Affizzy | ocena: 4.7 |
Zanox | ocena: 4.6 |
adFreestyle | ocena: 4.6 |
AdLeader | ocena: 4.6 |
Lilante | ocena: 4.5 |
Perfomo | ocena: 4.3 |
Afiliant | ocena: 4.2 |
Novem | ocena: 4.2 |
Adtraction | ocena: 4.2 |
leadAff | ocena: 4.2 |
Afilo | ocena: 3.5 |
Tradedoubler | ocena: 3.2 |
afill.me | ocena: 2.0 |
ProPartner | ocena: 2.0 |
Netaffiliation | ocena: 1.0 |