Możliwość załatwiania wszelkich spraw przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu pod jednym numerem telefonu.
Szybka pomoc – w razie potrzeby, LINK4 dociera do Klienta w 30 minut.
Klient sam decyduje gdzie i kiedy ma przyjechać rzeczoznawca, by wycenić powstałą szkodę oraz gdzie ja naprawić i jak rozliczyć.
Klient nie traci zniżek na OC i AC, nawet w razie stłuczki.
Rozliczenie za zweryfikowany lead: Przez zweryfikowane Leady strony rozumieją wszystkie Leady (użytkowników), z którymi Klientowi udało się skontaktować i przedstawić telefonicznie ofertę ubezpieczenia lub Leady (osoby), które zawarły umowę ubezpieczenia za pośrednictwem specjalnego narzędzia umieszczonego na Stronie Docelowej, przy czym lead oznacza dane użytkownika, który za pośrednictwem stron Wydawców zostanie połączony ze Stroną Docelową i na niej prawidłowo (zgodnie z kryteriami Klienta) wypełni formularz kontaktu (call back) będący zgłoszeniem zainteresowania produktami Klienta lub wypełni i zapisze wniosek online (dokona wyliczenia składki za wybrane ubezpieczenie) w taki sposób, że Klient będzie miał możliwość skontaktowania się z tym użytkownikiem przy wykorzystaniu pozostawionych przez niego danych osobowych
Okres walidacji: 1 miesiąc
Dodatkowe warunki: Zakaz wykorzystywania URL Klienta w reklamach w AdWords.
Account Manager: Barbara Hejnowicz
kontakt:
[email protected]