Lampyiswiatlo.pl - Program Partnerski - TradeTracker
Zapisz się »
Kategorie Programu Partnerskiego
Opis Programu Partnerskiego
Dlaczego warto reklamować lampyiswiatlo.pl?
• Lampyiswiatlo.pl oferuje w ramach Tradetracker oraz programu partenerskiego najwyższe wynagrodzenie w porównaniu do innych kampani dotyczących produktów oświetleniowych.
• Lampyiswiatlo.pl dba o szybką kontrolę zarejestrowanych zamówień. Okres kontroli wynosi 3-5 tygodni od momentu złożenia zamówienia.
• Program lampyiswiatlo.pl charakteryzuje się wysokim, wynoszącym 94 %, procentem zatwierdzeń.
• Specjalny zespół partnerski, otwarty jest na informacje zwrotne oraz sugestie dotyczące ulepszenia współpracy z podmiotami powiązanymi w celu ciągłego wzrostu sprzedaży.
Zasady współpracy sformułowane zostały w celu ujednolicenia wielokanałowej komunikacji oraz zwiększenia zaufania klientów lampyiswiatlo.pl. Wszyscy związani partnerzy powinni ściśle przestrzegać polityki współpracy lampyiswiatlo.pl
• Witryny pratnerskie, które zamieszczą logo lampyiswiatlo.pl na swojej stronie, powinny używać logo, które jest udostępnione za pomocą Tradetracker. Własne kreacje i inne materiały logo nie są dozwolone.
• Witryny partnerskie powinny dbać, aby materiały promocyjne były regularnie aktualizowane. Banery oraz linki powinny prowadzić do właściwych stron docelowych. Źródła danych powinny być często odświeżane, tak aby dostosować je do asortymentu (np. raz dziennie).
Witryny partnerskie, które wykazują niewłaściwe, nieaktualne lub nieprawdziwe informacje, zostaną usunięte z programu partnerskiego.
Zasady handlu
• Standardowo każdy umieszczany jest w segmencie Bronze;
• Jeśli liczba sprzedaży w ciągu 30 dni jest wyższa lub wynosi 1, następuje przeniesienie do segmentu Silver;
• Jeśli liczba sprzedaży w ciągu 30 dni jest wyższa lub wynosi 10, nasjępuje przeniesienie do segmentu Gold;
• Jeśli liczba sprzedaży w ciągu 30 dni jest wyższa lub wynosi 25, następuje przeniesienie do segmentu Platinum;
Kampania rozliczana w modelu CPS.
Okres walidacji: 1 miesiąc
Zakaz wykorzystywania URL Klienta w reklamach w AdWords.