Logo Zanox

Happy Socks NO - Program Partnerski - Zanox


Logo Happy Socks NO

Status

aktywny

Aktualizacja

2016-04-23

Start

2015-08-24
Zapisz się »

Opis skrócony Programu Partnerskiego

Jesteśmy firmą online projektant skarpety z Sztokholm, Szwecja. Nasze kolorowe skarpetki są tam, aby ludzie Happy! Mamy obecność trybu offline i online na świecie. Są mocne mody marki, niedrogie i mieć wysoką średnią wartość zamówienia. Dostać się na pokładzie!

Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

Szczęśliwe skarpetki

 

Opis firmy

Nasza historia:

Wnosimy radość i jakości do wszystkich zakątków świata.  Wszystko zaczęło się skyfull kwietnia dzień w innym szwedzkie opóźnione naszych w 2008. Dwóch przyjaciół miał wizję: wizja, że udał się do szerzenia radości poprzez przekształcenie niezbędne rzeczy codziennego kolorowy produktu o wysokim standardzie dla ostatecznego w jakości, rzemiosła i twórczości. Koncepcji, która została udoskonalona przez Happy skarpety ich projektantów.

 

Nasz sukces:

Szczęśliwe skarpetki był wielki sukces w kilku krajach na różnych kontynentach. Produkty są dostępne w ponad 6000 sklepów dla jakości mody w ponad 70 różnych krajów. Ponadto produkty sprzedawane w wielu z najbardziej prestiżowych sklepów na świecie. Niektóre bieżącego sprzedawcy są: uroczyste otwarcie, Galeries Lafayette, Selfridges, Lane Crawford, Isetan, Kitson La i colette.

 

Grupa docelowa:

Szczęśliwe skarpetki może być używany przez wszystkie biodrówki, ludzi biznesu, dzieci, dziadków... ktoś. Szczęśliwe skarpetki wykonane jest dla tych, którzy kochają kolory. Szczęśliwe skarpetki zawsze będą mogli zachwycać ludzi, którzy chcą więcej kolorów bogatą podstawowe skóry.

 

Naszej kolekcji:

Kolekcja składa się z skarpety w niemal nieskończoną różnorodność modeli i projekt, różnych kombinacji kolorów, materiałów i faktur. Mówiąc najprościej: parę skarpet wysokiej jakości dla każdej okazji, nastroju i stylu. W 2014 roku ma szczęśliwe skarpetki kolekcja rozszerzone i zawiera teraz bielizna i sprzedaż prywatnych marek.

 

Naszej współpracy:

Nasza współpraca: współpraca jest ważnym elementem szczęśliwe skarpetki. Chcielibyśmy pracować z najbardziej kreatywnych projektantów i firm. Składa się naszej współpracy. : Szczęśliwe skarpetki x Snoop Dogg, szczęśliwe skarpetki szczęśliwy kempingowe x WEŚĆ, Paris Saint-Germain przez skarpetki szczęśliwy, szczęśliwy skarpety dostosowane Rolex, Keds, uroczyste otwarcie, Adidas Matchplay X Viktor liczyć.

 

Wprowadzenie programu idealna opis

Nasz program partnerski jest wysokiej konwersji i konkurencyjne prowizje.  Z Happy skarpetki oferujemy naszego wydawcy:

  • Konkurencji Komisji poziom 10-15%
  • Zarobić na 45 dni; Komisja za każdym razem, o których mowa klienta odwiedza naszą stronę i Kup coś w tym okresie
  • Nagrody za najtrudniejszą pracownika
  • Najlepsza obsługa klienta i serwis
  • Nowy wielki oferuje i dostosowanych stron docelowych dla każdej oferty w każdym miesiącu
  • Bezpłatna wysyłka w przypadku wszystkich zamówieniach powyżej 30 zł
  • Darmowa rejestracja!

Oryginalny opis Programu Partnerskiego

Happy Socks

 

Firmabeskrivelse

Vår fortelling:

Vi bringer glede og kvalitet til alle verdens hjørner.  Det hele startet en skyfull aprildag i  nok en forsinket svensk vår i 2008. To venner hadde en visjon: en visjon som gikk ut på å spre glede ved å forvandle en nødvendig hverdagslig ting til et fargerikt designprodukt med høy standard for den ultimate kvaliteten, håndverk og kreativitet. Et konsept som ble perfeksjonert av Happy Socks sine designere.

 

Vår suksess:

Happy Socks har blitt en stor suksess  i flere land i ulike kontinenter. Produktene er tilgjengelige i over 6000 butikker for kvalitetsmote i over 70 ulike land. I tillegg blir produktene solgt i mange av verdens mest prestisjefylte butikker. Noen nåværende forhandlere er: Opening Ceremony, Galeries Lafayette, Selfridges, Lane Crawford, Isetan, Kitson La og colette.

 

Målgruppe:

Happy Socks kan brukes av alle – hipstere, forretningsfolk, barn, besteforeldre...hvem som helst. Happy Socks er laget for de som elsker farger. Happy Socks vil alltid kunne glede folk som ønsker mer fargerrike basisklær.

 

Vår kolleksjon:

Kolleksjonen består av sokker i en nesten uendelig variasjon av modeller og designer, ulike fargekombinasjoner, materialer og teksturer. Ganske enkelt sagt: et par med høykvalitetssokker for enhver anledning, humør og stil. I løpet av 2014 har Happy Socks utvidet kolleksjonen og inkluderer nå undertøy og salg av private merker.  

 

Våre samarbeid:

Våre samarbeid: Samarbeid er en viktig del av Happy Socks. Vi ønsker å jobbe med de mest kreative designerne og selskapene. Våre samarbeid består bl.a. : Happy Socks x Snoop Dogg, Happy Socks x WESC – Happy Campers, Paris Saint-Germain by Happy Socks, Happy Socks Customized Rolex, Keds, Opening Ceremony, Adidas – Matchplay X Viktor Tell.

 

Programintroduksjon & beskrivelse

Vårt partnerprogram har høy konvertering og konkurransedyktig provisjon.  Hos Happy Socks tilbyr vi våre utgivere:

  • Konkurransedyktige provisjonsnivåer 10-15%
  • Tjen for 45 dager; du får provisjon for hver gang  en referert kunde besøker vår side og kjøper noe i denne perioden
  • Belønninger for de flittigste
  • Den beste kunde – og servicetjenesten
  • Nye flotte tilbud og skreddersydde målsider for hvert tilbud i hver måned
  • Gratis frakt for alle ordre over 300KR
  • Gratis påmelding!

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.