Logo Zanox

Happy Socks FI - Program Partnerski - Zanox


Logo Happy Socks FI

Status

aktywny

Aktualizacja

2016-04-23

Start

2015-08-24
Zapisz się »

Opis skrócony Programu Partnerskiego

Jesteśmy firmą online projektant skarpety z Sztokholm, Szwecja. Nasze kolorowe skarpetki są tam, aby ludzie Happy! Mamy obecność trybu offline i online na świecie. Są mocne mody marki, niedrogie i mieć wysoką średnią wartość zamówienia. Dostać się na pokładzie!

Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

Szczęśliwe skarpetki

Biznes

Tle historia:

Szczęśliwe skarpetki przyniesie radość i jakości do każdego zakątka świata. Wszystko zaczęło się pewnego dnia w pochmurny dzień kwietnia w Szwecji w 2008 roku, kiedy wiosną po raz kolejny był opóźniony. W tym czasie dwóch przyjaciół wpadł na pomysł: zmienić kolor dodanie do radości przyziemne i wokół levittäväksi stylowy design. Produkt, który jest wykonane w sposób profesjonalny, z szacunkiem dla kreatywności i jakości rygorystycznie. Na tym tle urodził się w szczęśliwe skarpetki a zbiór.

 

Historia sukcesu:

Szczęśliwe skarpetki-z kolekcji stał się hitem w wielu krajach na całym świecie. Obecnie, pończochy dostaje na ponad 6000: moda oparty putiikista ponad 70 różnych krajów. Ponadto są one sprzedawane do świata maineikkaimmissa domów towarowych. Przykłady z bieżącego sprzedawców: uroczyste otwarcie, towarowy Galeries Lafayette, Selfridges, Lane Crawford, Isetan, Kitson LA i colette

 

Grupa docelowa:

Szczęśliwe skarpetki użytkownicy są wszystkie hipstereistä biznesowe mężczyzn i dzieci vaareihin. Podobnie jak szczęśliwe skarpetki ludzie miłość. Szczęśliwe skarpetki jest dla ludzi, którzy chcą uzyskać i dostosowania kolorów do codziennego życia.

 

Kolekcja:

Kolekcja skarpet jest kluczowym elementem jest niemal nieskończoną różnorodność wzorów, wzorów, kolorów, materiałów i faktur. Po prostu: kilka wysokiej jakości skarpety na każdą okazję, nastroju i stylu. Od 2014 roku szczęśliwe skarpetki kolekcja były częścią bielizny i etykiet produktów.

 

Współproducentów dostaw:

Współproducentów dostaw są ważną częścią szczęśliwe skarpetki. Chcemy współpracować z najlepszych i kreatywnych projektantów i firm. Kilka przykładów realizacji partnerstwa są: szczęśliwe skarpetki x Snoop Dogg, szczęśliwe skarpetki x WESC Happy Campers, Paris Saint-Germain przez szczęśliwe skarpetki, skarpety szczęśliwy, Keds, uroczyste otwarcie, w dostosowanych Rolex, Adidas Matchplay X Viktor powiedz.

 

Przegląd programu partnerskiego

Programu partnerskiego opiera się na wysoki poziom konwersji i konkurencyjne wynagrodzenie. Szczęśliwe skarpetki oferuje swoim partnerom następujących czynności:

  • Przemawiając na 10 15% opłaty sprzedaży
  • Dochodów 45 dni: otrzymasz premię do ręcznego że każda sprzedaż poprzez odwiedzenie naszej strony internetowej
  • Nagrody za doskonałość yltäville
  • Wsparcie osobiste i usługi
  • Co miesiąc nowe oferty
  • Bezpłatna dostawa na zamówienia co najmniej 30 EUR
  • Udział jest bezpłatny!

Oryginalny opis Programu Partnerskiego

Happy Socks

Yritys

Taustatarina:

Happy Socks tuo iloa ja laatua maailmaan joka kolkkaan. Kaikki alkoi eräänä pilvisenä huhtikuun päivänä Ruotsissa vuonna 2008, jolloin kevään tulo oli jälleen kerran myöhässä. Tuolloin kaksi ystävää sai idean: muutetaan arkipäiväinen perusvaate iloa ja väriä ympärilleen levittäväksi tyylikkääksi design-tuotteeksi. Tuotteeksi, joka on valmistettu ammattitaidolla luovuutta ja laatua tinkimättömästi kunnioittaen. Näistä lähtökohdista syntyi Happy Socks -kokoelma.

 

Menestystarina:

Happy Socks -kokoelmasta tuli välitön menestys useissa maissa ympäri maapallon. Nykyään sukkia saa yli 6000:sta huippumuotiin keskittyneestä putiikista yli 70 eri maassa. Lisäksi niitä myydään maailman maineikkaimmissa tavarataloissa. Esimerkkejä tämänhetkisistä jälleenmyyjistä ovat: Opening Ceremony, Galeries Lafayette, Selfridges, Lane Crawford, Isetan, Kitson LA ja colette

 

Kohderyhmä:

Happy Socks -käyttäjiä ovat kaikki hipstereistä liikemiehiin ja vauvoista vaareihin. Yhteistä Happy Socks -ihmisille on rakkaus väreihin. Happy Socks on ihmisille, jotka haluavat saada ja tuoda väriä arkeen.

 

Kokoelma:

Sukkakokoelman keskeinen ominaisuus on lähes loputon valikoima malleja, kuoseja, värejä, materiaaleja ja tekstuureja. Yksinkertaisesti sanottuna: pari huippulaadukkaita sukkia jokaiseen tilanteeseen, mielentilaan ja tyyliin. Vuodesta 2014 Happy Socks -mallistoon ovat kuuluneet myös alusvaatteet ja private label -tuotteet.

 

Yhteistuotantokumppanit:

Yhteistuotantokumppanit ovat tärkeä osa Happy Socks -konseptia. Haluamme tehdä töitä parhaiden ja luovimpien suunnittelijoiden ja yritysten kanssa. Muutamia esimerkkejä kumppanuustoteutuksista ovat: Happy Socks x Snoop Dogg, Happy Socks x WESC – Happy Campers, Paris Saint-Germain by Happy Socks, Happy Socks Customized Rolex, Keds, Opening Ceremony, Adidas – Matchplay X Viktor Tell.

 

Kumppaniohjelman esittely

Kumppaniohjelmamme perustuu korkeaan konversioprosenttiin ja kilpailukykyiseen palkkioon. Happy Socks tarjoaa kumppaneilleen seuraavaa:

  • Kilpailukyinen 10–15 % myyntipalkkio
  • Tuloja 45 päivää: saat palkkion jokaisesta myyntiin johtavasta kauttasi tulleesta käynnistä sivuillamme
  • Palkintoja huipputuloksiin yltäville
  • Henkilökohtainen tuki ja palvelu
  • Kuukausittaisia uusia tarjouksia 
  • Maksuton toimitus vähintään 30 euron tilauksille
  • Ohjelmaan osallistuminen on ilmaista!

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.