Kampania ma na celu promocję szybkiej pożyczki Hapi Pożyczki.
Wyższe kwoty dostępnych pożyczek: do 10 000 zł, możliwość spłacania po 2 miesiącach od wzięcia pożyczki.
Wyższa akceptowalność wniosków
Prowizna dla Wydawców:
CPS 250 PLN
Z przyczyn technicznych w kampanii zliczamy leady, po walidacji zostanie dopisana prowizja jeśli tylko lead przełoży się na sprzedaż
Wynagrodzenie zostanie naliczone, gdy zostanie wypłacona pożyczka.
Kreacje:
Wydawcy mogą korzystać wyłącznie z materiałów przygotowanych lub zaakceptowanych przez hapipożyczki.
Zakazane jest tworzenie własnych kreacji przez wydawców, a także wprowadzanie zmian w kreacjach i komunikacji bez akceptacji hapipożyczki.
Naruszenie tych zasad skutkować będzie usunięciem wydawcy z programu i anulowaniem wynagrodzenia z wygenerowanych akcji.
Dozwolone działania:
• Display
• linki tekstowe
• mailing (realizacja mailingów tylko do baz zarejestrowanych w GIODO; do użytkowników, którzy zarejestrowali się w bazie i wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach marketingowych oraz na otrzymywanie materiałów reklamowych, w tym wiadomości handlowych w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną).
W disclaimerze maila obowiązkowo powinny być zawarte: stopka hapipożyczki, informacja o właścicielu bazy, informację o możliwości wypisania się z bazy.
Wysyłka mailingów z ofertą Reklamodawcy możliwa jest tylko i wyłącznie po akceptacji testu przez reklamodawcę.
Działania zakazane:
Brak zgody na działania w wyszukiwarkach (SEM) oraz Facebook.
Wszystkie leady muszą być wypełniane przez osobę, której dane te dotyczą – zabrania się wprowadzania danych na formularze w imieniu zainteresowanych przez osoby trzecie.
Wszystkie leady dostarczone reklamodawcy muszą być wypełniane na formularzu na LP reklamodawcy – zabrania się umieszczania formularza (lub całej strony) na stronie afiliantów (np. przez iframe), zabrania się wykorzystania mechanizmów automatycznego kopiowania i wklejania danych na formularz reklamodawcy – np. przez zbieranie danych na formularzach własnych i kopiowanie ich na formularz reklamodawcy.
Wszystkie leady muszą być poprzedzone świadomym kliknięciem w materiał reklamowy – zabrania się stosowania mechanizmów popingowych, cookiesowania użytkownika bez kliknięcia w reklamę, automatycznego redirectu.
Zabrania się działań wykorzystujących kierowania użytkownika pośrednio na stronę klienta, bez konieczności kliknięcia w reklamę (redirecting). W szczególności zabrania się używania domeny o różniące się nieznacznie (wprowadzające w błąd, misspelingi) od domen klientów, które przekierowują na stronę klienta.
Zabrania się zachęcania użytkowników do dodawania linków reklamowych (trackujących) do zakładek (bookmark) w przeglądarce.
Zabrania się ukrywania linków, reklam w sposób mogący prowadzić do nieświadomego kliknięcia przez użytkownika.
Zabrania się używania mechanizmów skracających linki.
Naruszenie powyższych zasad skutkować będzie usunięciem wydawcy z programu i anulowaniem wynagrodzenia z wygenerowanych akcji oraz podjęciem stosownych kroków na drodze prawnej.
Account manager: Barbara Hejnowicz
adres e-mail:
[email protected]