Logo Zanox

Gocco ES - Program Partnerski - Zanox


Logo Gocco ES

Status

aktywny

Aktualizacja

2016-04-23

Start

2016-03-22
Zapisz się »

Opis skrócony Programu Partnerskiego

GOCCO powstała w 2000 roku z inicjatywy kreatywnych ludzi i kadry kierowniczej, którzy przybyli z wielki koncern. Od czasu swojej premiery GOCCO został w stałej ekspansji osiągnąć prawie trzysta punktów sprzedaży do tej pory, działające poprzez własne sklepy, franchising, domy towarowe, sprzedaż online i rynków zbytu. W GOCCO wizji jest jedną z marek głównym punktem odniesienia dla dzieci moda na skalę globalną. W GOCCO misji jest do projektowania odzieży dla wszystkich dzieci od 0 do 14 lat, równoważenie design, jakość i cena. Gocco chce towarzyszyć każdego dziecka poprzez wszystkie wyjątkowe chwile życia i okazje. "Chcemy oglądać im rosnąć" "Sprzedajemy marzenia w postaci odzieży"

Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

Presentación de el Programa:

Od momentu powstania w Madrycie w roku 2000 Gocco utrzymuje stałą ponad 261 punktów sprzedaży ekspansji. W roku 2005 rozpoczął ekspansję międzynarodową, a w 2013 r. kanał Online. Nasze linie, dziecko (0-24 miesięcy) i dzieci (2-12 lat) dziewczyny, obejmują szeroką gamę produktów, począwszy od piżamy i koszule nocne, bielizna, sukienki, płaszcze i buty, jak również pełną kolekcję ręczniki i akcesoria (paski, rękawiczki, kapelusze, itp.).

Również Uwaga Nasza linia Junior (8-14 lat), dla młodych ludzi z domu. Wszystko starannie przemyślane i zaprojektowane przez nasz własny zespół projektowy. Tkanek nadaje się do każdego z naszych kolekcji są starannie dobrane przez Gocco dział zakupów do zapewnienia jakości im.

Dla Gocco to jest priorytet, że nasze dzieci dorastają, zdrowy, szczęśliwy i otoczony przez wartości pozytywne i konstruktywne.

Każdego sezonu naszym celem jest do promowania zdrowego odżywiania i stylu życia, zdrowego i zaangażowanych z natury, jak są one kluczem do prawidłowego rozwoju fizycznego i intelektualnego.

Ponadto jak w każdej porze roku, chcemy pomóc ubierać swoje dzieci z jakości i niepowtarzalne wzory w super cenie.

 

Opis programu:

Wartości, które chcemy przekazać od Gocco:

Uwagi: indywidualną, zarówno fizyczny sklep Online.

Wygody: marki popełnione wobec rodziny i społeczeństwa.

Szczegółowe: szczegółowo jakości/doskonałości: próbował wykazać doskonałości w wszystko, co robimy

Illusion: Chcemy się bawić i zaskoczyć zarówno do dzieci i matek.

Wolności: Swoboda wyboru stylu

Współudziału: słuchaliśmy do potrzeb klienta, je znać i dostosować się do potrzeby naszego klienta.

 

Mamy klub lojalnościowy z prawie 400 000 użytkowników, którzy otrzymują świadczenia, ponieważ należą one do klubu jako prywatną sprzedaży, chcielibyśmy ludzi do poznania naszego klubu, sprzedaż i tym samym zwiększyć go.

Koszt wysyłki od 50 za darmo i zawsze bez zwrotu kosztów. Możliwość dostawy/odbioru w sklepie.

Dołącz do naszego programu i zacznij zarabiać Komisji 11% w pierwszym miesiącu jako specjalna Komisja do startu!

 

Cele programu partnerskiego:

  • Świadomość marki poza osób szukających nas przez Marka (90% sprzedaży).
  • Przyciągnięcie nowych klientów, którzy zazwyczaj nie przychodzą do Gocco uznając, że jest zupełnie klasyczny.

Streszczenie w języku hiszpańskim:

Gocco powstała w 2000 roku z inicjatywy kreatywnych i Executive Główne marki konsumenckie. Od uruchomienia GOCCO wzrosła do prawie 300 punktów sprzedaży do tej pory, pracy w sklepach, franchising, narożniki (El Corte Ingles), punkty sprzedaży i online. W GOCCO wizji jest jednym z wiodących marek odniesienia dla dzieci moda na skalę globalną. GOCCO misji jest do projektowania odzieży dla dzieci 0-14 lat, utrzymanie dobrych relacji jakość cena nie zaniedbując projekt. W GOCCO chcemy towarzyszyć każdego dziecka przez całe życie, wszystkie chwile i specjalne okazje.

Chcemy, aby zobaczyć swoje dzieci dorastają

Sprzedajemy marzenia w postaci ubrania

Streszczenie w języku angielskim:

GOCCO powstała w 2000 roku z inicjatywy kreatywnych ludzi i kadry kierowniczej, którzy przybyli z wielki koncern. Od czasu swojej premiery, GOCCO został w stałej ekspansji osiągnąć prawie trzysta punktów sprzedaży do tej pory, działających za pośrednictwem własnych sklepów, franchising, domy towarowe, sprzedaż online i rynków zbytu. GOCCO completo wizji jest jedną z marek głównym punktem odniesienia dla dzieci moda na skalę globalną. W GOCCO misji jest do projektowania odzieży dla wszystkich dzieci od 0 do 14 lat, równoważenie design, jakość i cena. Gocco chce towarzyszyć każdego dziecka poprzez wszystkie wyjątkowe chwile życia i okazje.

Chcemy oglądać je rozwijać

Sprzedajemy marzenia w postaci odzieży


Oryginalny opis Programu Partnerskiego

Presentación del Programa:

Desde su creación en Madrid en el año 2000, Gocco ha mantenido una expansión constante hasta disponer de más de 261 puntos de venta. En el año 2005 comenzó su expansión internacional y en 2013 el canal Online. Nuestras líneas, bebe (0 a 24 meses) y niños niñas (2 a 12 años), comprenden una variedad de productos que van desde pijamas, camisones y ropa interior, hasta vestidos de fiesta, abrigos y zapatos, además de una colección completa de ropa de baño y accesorios (cinturones, guantes, gorras, etc.).

También cabe destacar nuestra línea Junior (8 a 14 años), para los jóvenes de la casa. Todo cuidadosamente pensado y diseñado por nuestro propio equipo de diseño. Los tejidos adecuados para cada una de nuestras colecciones son cuidadosamente seleccionados por el departamento de compras de Gocco para asegurar la calidad de los mismos.

Para Gocco, es una prioridad que nuestros hijos crezcan sanos, felices y rodeados de valores positivos y constructivos.

Nuestro objetivo, como cada temporada, es el fomentar una alimentación sana y un modo de vida saludable y comprometida con la naturaleza, pues son piezas clave para un correcto desarrollo físico e intelectual.

Además, como cada temporada, queremos ayudarte a vestir a tus hijos con calidad y diseños exclusivos a muy buen precio.

 

Descripción del Programa:

Los valores que queremos transmitir desde Gocco:

Atención: atención personalizada tanto en tienda física como en Online.

Conveniencia: marca comprometida con las familias y con la sociedad.

Detalle: cuidamos los detalles Calidad/excelencia: intentamos mostrar excelencia en todo lo que hacemos

Ilusión: Queremos divertir y sorprender tanto a niños como a madres.

Libertad: Libertad de elección de estilo

Complicidad: escuchamos las necesidades del cliente, les conocemos y nos adaptamos a lo que nuestro cliente necesita.

 

Tenemos un club de fidelización con casi 400.000 usuarios que reciben ventajas por pertenecer al club como “ventas privadas”, nos gustaría que la gente conociera nuestro club, estas ventas y así aumentarlo.

Gastos de envío gratuitos a partir de 50€ y gastos de devolución siempre gratuitos. Posibilidad de entrega/recogida en tienda.

¡Afíliate a nuestro programa y empieza a ganar un 11% de comisión durante el primer mes como comisión especial de lanzamiento!

 

Objetivos del programa de afiliación:

  • Conocimiento de marca más allá de la gente que nos busca por marca (el 90% de las ventas).
  • Captación de nuevos clientes que normalmente no se acercan a Gocco por considerar que es una marca “clásica”.

Resumen en español:

Gocco se creó en el año 2000 como una iniciativa de creativos y ejecutivos de una gran marca de consumo. Desde el lanzamiento, GOCCO ha ido creciendo hasta casi llegar a alcanzar los 300 puntos de venta hasta la fecha, operando en tiendas propias, franquicias, corners (El Corte Inglés), ventas online y outlets. La visión de GOCCO es ser una de las principales marcas de referencia en moda infantil en una escala global. La misión de GOCCO es diseñar ropa para niños de 0 a 14 años, manteniendo una buena relación calidad- precio sin descuidar el diseño. En GOCCO queremos acompañar a cada niño a lo largo de su vida, en todos los momentos y ocasiones especiales.

“Queremos ver crecer a tus hijos”

“Vendemos sueños en forma de ropa”

Resumen en inglés:

GOCCO was created in 2000 as an initiative of creative people and executives who came from a big retail group. Since its launch, GOCCO has been in constant expansion to reach almost three hundred sales points to date, operating through its own stores, franchises, department stores, online sales and outlets. GOCCO's vision is to be one of the main benchmark brands in children's fashion on a global scale. GOCCO's mission is to design clothing for all children from 0 to 14 years of age, balancing design, quality and price. Gocco wants to accompany each child through all of life's special moments and occasions.

“We want to watch them grow”

“We sell dreams in the form of clothing”

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.