WPROWADZENIE DO PROGRAMU
Fiorella Rubino, titotale Grupa Miroglio wśród innych przyczyn, marki pochodzi z precyzyjnym posłaniu: zwiększenia kształty kobiety, podkreślając jego bardziej kobiecą stronę. Nasze kolekcje są dedykowane do wszystkich curvy kobiety, młode i dynamiczne, miękkie, kręty sylwetka, modna i swój wygląd. Dzięki doświadczeniu naszych stylistów, poszukuje innowacyjnych materiałów i stałej uwagi do życzeń naszych klientów oferujemy szeroką gamę modeli, które łączą w sobie styl i tendencje, mając zawsze na uwadze różne fizjonomie i sprawny.
Fiorella Rubino to kolekcja przeznaczona dla moda kobieta która nosi plus rozmiar mody, nowoczesne i dynamiczne , że chce grać i eksperymentować, mieszanie swobodnie propozycje aby utworzyć osobiste, piaszczysty wygląd i kobiecy.
WYNAGRODZENIE
Program pokrywa dla każdej sprzedaży z prowizję w wysokości 10% wartości samochodu.
FIRMA
Miroglio jest włoska odzież i tkaniny, ur. w Alba, w prowincji Cuneo. Grupa jest teraz w 34 krajach z 49 firm. Dział odzieży rozwija równolegle własną sieć sklepów, obecnie liczy ponad 2100.
Grupa The Miroglio działa poprzez dwa odrębne i niezależne przedsiębiorstwa: Miroglio moda (ubrania) i Miroglio włókienniczych (specjalizujących się w tkaniny, filo/filati i transferu papieru). Marek odzieżowych, które należą do tej grupy są: powodów, obecnie w segmencie "szybkiej mody", utworzona w 90 jest cel w wieku 20-35 lat; Ponadto założona w 2001 roku jako naturalną kontynuacją powodów dla publiczności ponad 30 i Fiorella Rubino, wniosek jako szybki sposób rozwiązanie dedykowane do hojne wielkości.
Rosnące zapotrzebowanie na komfortowe ubrania, ale nowoczesne i na bieżąco, doprowadziły do narodzin Elena Mirò, prowadząc marki "wzór". Segment obejmuje również Luisa Viola, za Te Krizia (opracowane we współpracy z stylista Milan Mariuccia Mandelli) i Blu czas moda, skierowany do młodych ludzi. "Regularne" zakres rynku przedstawia marek Caractère, Diana Gallesi, notatki i Sym
STRESZCZENIE W JĘZYKU ANGIELSKIM
Fiorella Rubino, jeden marki grupy Miroglio, urodził się z bardzo konkretnych misji: zwiększenia kształty kobiety, podkreślając jego kobiecej strony. Nasze kolekcje są dedykowane do krzywego kobiet, młodych i dynamicznych, miękkie i kręty sylwetka, zwracać uwagę na aktualne trendy i ich wygląd. Dzięki międzynarodowym doświadczeniu naszych projektantów, poszukuje innowacyjnych materiałów i stałej uwagi do życzeń naszych klientów oferujemy wniosek modele, które łączą w sobie styl i tendencje, mając na uwadze różne twarze i sprawny.
Fiorella Rubino to kolekcja przeznaczona dla kobiety, która nosi rozmiary komfortowe, nowoczesne i dynamiczne firmy, która chce grać z mody i eksperyment, mieszanie swobodnie propozycje aby utworzyć niestandardowy wygląd, kanciasty i kobiecy.
INTRODUZIONE AL PROGRAMMA
Fiorella Rubino, del gruppo Miroglio, titotale tra gli altri del brand Motivi, nasce con una mission ben precisa: valorizzare le forme della donna, mettendo in luce il suo lato più femminile. Le nostre collezioni sono dedicate a tutte le donne curvy, giovanili e dinamiche, dalla silhouette morbida e sinuosa, attente ai trend del momento e al proprio look. Grazie all'esperienza internazionale dei nostri stilisti, alla ricerca di materiali innovativi e a una costante attenzione per i desideri delle nostre clienti, offriamo un'ampia proposta di modelli che uniscono stile e tendenza, tenendo sempre conto delle diverse fisionomie e vestibilità.
Fiorella Rubino è una collezione pensata per una donna che veste taglie conformate, moderna e dinamica che con la moda vuole giocare e sperimentare, mixando liberamente le proposte per creare un look personale, grintoso e femminile.
REMUNERAZIONE
Il programma remunera ogni vendita prodotta con una commissione pari al 10% del valore del carrello.
L'AZIENDA
La Miroglio è un'azienda italiana di abbigliamento e di tessuti, nata ad Alba in provincia di Cuneo. Oggi gruppo internazionale, è presente oggi in 34 Paesi con 49 società. La divisione abbigliamento sviluppa in parallelo la propria rete di negozi, giunta oggi a contare oltre 2.100 monomarca.
Il Gruppo Miroglio opera oggi tramite due distinte società: Miroglio Fashion (nel settore abbigliamento) e Miroglio Textile (specializzata in tessuti, filo/filati e carta transfer). I marchi di abbigliamento che fanno capo al gruppo sono: Motivi, presente nel segmento “fast fashion”, creato negli anni '90 per un target di età dai 20 ai 35 anni; Oltre, fondato nel 2001 come naturale prosecuzione di Motivi per un pubblico over 30 e Fiorella Rubino, la proposta fast fashion come soluzione dedicata alle taglie generose.
La crescente richiesta di capi comodi ma dal taglio moderno e aggiornato, ha portato alla nascita di Elena Mirò, brand leader nel settore “conformato”. Fanno inoltre parte del segmento conformato Luisa Viola, Per Te by Krizia (sviluppato in partnership con la stilista milanese Mariuccia Mandelli) e Blu Time Fashion, indirizzato alle più giovani. La fascia “regolare” del mercato presenta i marchi Caractère, Diana Gallesi, Notes e Sym
RIASSUNTO IN INGLESE
Fiorella Rubino, one of the brand of Miroglio Group, was born with a very specific mission: to enhance the shapes of women, highlighting his feminine side. Our collections are dedicated to all the curvy women, young and dynamic, soft and sinuous silhouette, attentive to current trends and their look. Thanks to the international experience of our designers, looking for innovative materials and a constant attention to the desires of our customers, we offer a proposal of models that combine style and trends, keeping in mind the different faces and fit.
Fiorella Rubino is a collection designed for a woman who wears comfortable sizes, modern and dynamic company that wants to play with fashion and experiment, mixing freely proposals to create a custom look, edgy and feminine.
TOP sieci afiliacyjne: | |
TradeTracker | ocena: 5.0 |
Admitad | ocena: 5.0 |
Lead.Network | ocena: 5.0 |
Adtrafico | ocena: 5.0 |
Netsales | ocena: 4.9 |
WebePartners | ocena: 4.8 |
SystemPartnerski | ocena: 4.8 |
Affiliate44 | ocena: 4.8 |
DoAffiliate | ocena: 4.8 |
SalesMedia | ocena: 4.8 |
Velgid | ocena: 4.8 |
Affizzy | ocena: 4.7 |
Zanox | ocena: 4.6 |
adFreestyle | ocena: 4.6 |
AdLeader | ocena: 4.6 |
Lilante | ocena: 4.5 |
Perfomo | ocena: 4.3 |
Afiliant | ocena: 4.2 |
Novem | ocena: 4.2 |
Adtraction | ocena: 4.2 |
leadAff | ocena: 4.2 |
Afilo | ocena: 3.5 |
Tradedoubler | ocena: 3.2 |
afill.me | ocena: 2.0 |
ProPartner | ocena: 2.0 |
Netaffiliation | ocena: 1.0 |