Logo Zanox

Direct Line - Program Partnerski - Zanox


Logo Direct Line

Status

aktywny

Aktualizacja

2016-04-23

Start

2001-10-03
Zapisz się »

Opis skrócony Programu Partnerskiego

AG ubezpieczeń bezpośrednich linii jest trzecim co do wielkości silnika ubezpieczyciela bezpośredniego Niemiec z ponad 400.000 klientów.

Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

Witamy w programie partnerskim przez bezpośredni!

 

Bezpośrednia linia współpracuje z ponad 400.000 klientów jako trzecią co do wielkości silnika bezpośredniego ubezpieczyciela w Niemczech.

Celem jest zachęcenie użytkowników Internetu korzystać z kalkulatora, najbardziej reklama link do partnerów.

Otrzymasz atrakcyjne prowizjejako partnera przez bezpośredni:

-Ubezpieczenie samochodu: 4 / ołowiu, 30-sprzedaż

-Motocykl ubezpieczenia: 3 / ołowiu, 15-sprzedaż

-Osobistej odpowiedzialności: 15 / sprzedaż

-Ruch ochrony prawnej: 10 / sprzedaż

-Ogólne ochrony prawnej: 30 / sprzedaż

Bieżąca akcja:
Zarobić od zaraz w sezonie dla samochodu ubezpieczenia wymiany 60 za prawidłowe nowych klientów policja!

Widzisz, początek warto!

To jest mocno zalecane, że partnerzy obejmują nie tylko oferowanych standardowe reklamy w swoich publikacjach, ale, z wcześniejszych konsultacji oraz zatwierdzeniu przez bezpośredni, tworzyć własne treści redakcyjnych i porady.

Jest to szczególnie obiecujące z naszego doświadczenia.

Tam jest więcej informacji o programie tutaj: http://www.directline.de/partnerprogramm

Gdy użytkownik ma opłata w swojej ofercie ubezpieczenia samochodów osobowych i złoży wniosek o ubezpieczenie z bezpośrednim wyjściem, ołowiu jest generowany. To zostanie nagrodzony maksymalnie 4 euro.

Oferujemy stałe sukcesy partnerów, tworzenie materiałów reklamowych indywidualnych, które chcesz zabezpieczyć długoterminowy sukces i rozwinąć.

W domenie "w www.directline.de nowych" lub z marki "Linia bezpośrednia" z wysyłki błąd przez "Linia bezpośrednia" SEM jest zabronione.

Dodatkowe zasady i warunki także zapoznaj się.

Patrzymy do przodu do współpracy i jest dostępny w cały czas na pytania i sugestie dostępne.

 

Bezpośrednia linia partnerski zespół

mailto:directlinequisma.com

 

Dodatkowe warunki i zasady programów partnerskich linii bezpośredniej:

Ustawienie ciasteczka bezpośredni program partnerski jest dozwolone tylko wtedy, gdy materiałów reklamowych w programie partnerskim są używane w niezmodyfikowanej formie i wielkości i aktywnych, dobrowolne użytkownika klikając na materiały reklamowe. W szczególności wzywa bezpośrednio do strony docelowej w linii prostej (np. poprzez pop-under) i ustawienie skojarzony plik cookie jest zabronione. To samo dotyczy ustawienia plików cookie przy użyciu tagów obrazu bez aktywnego kliknij użytkownika w systemie. Użycie procedury wstępny reklamy warstwy, pop-under i pop-upów, które ustawione ciasteczka bez aktywnego kliknij użytkownika, nie jest dozwolone.

Marketing w wyszukiwarkach:

Zastosowanie linii prostej i ich produktów nie jest dozwolone przez płatnego wyszukiwania silnika wpisy (SEM) ze strony partnera. Nie dopuszcza się stosowanie terminów! Stosowanie terminów marki, których pisowni, błędy ortograficzne w tym i za pomocą podobnej pisowni brzmiących pojęć są dozwolone adresy URL jako słowo kluczowe lub w tekście reklamy lub wyświetlacz!

Bezpośrednie powiązanie nie jest dozwolone.

Również nie jest dozwolone kopiowanie reklamy bezpośredniej linii i wnieść w własnych kampanii SEM.

Termin Directline i ich nieprawidłowe pisowni należy rezerwować jako negatywne w kampanii SEM.

Złe pisowni, zobacz dodatkowe warunki: http://affiliate-media.quisma.com/directline/Direct_Line_Teilnahmebedingungen.pdf

To jest ogólnie zabronione z tzw literówka domen w linii prostej, do udziału w programie. Dotyczy to również dla domen, które brzmi podobnie i prawnie chronione marki.

Transakcji Wydawca sam z zamiarem tworzenia, aby uzyskać odpowiednie wynagrodzenie, nie są kwalifikowalne.

Również jest to nie dozwolone do ujawniania wynagrodzenia także w formie niepieniężnej-stronom trzecim. Cashback-, premii i Komisji ujawnienia stron nie jest dozwolone.

Przy wysyłce newslettery i e-maile do reklamowania produktów bez wyraźnej uprzedniej zgody przez bezpośredni, nie jest dozwolone.

Bezpośrednia linia zastrzega sobie prawo do podjęcia nieaktywne partnera programu.

To powinno służyć lepiej jasności i opiekę nad wszystkie aktywne Wydawca.

Oczywiście to jest dozwolone do stosowania, jeśli aktywnej aplikacji ponownie z bezpośredniej linii każdego wydawcy.

Aktualne wytyczne dla nieaktywnych partnerami są:

Dla co najmniej dwóch miesięcy nie zobacz nie kliknij nie prowadzi żadna sprzedaż.


Oryginalny opis Programu Partnerskiego

Herzlich willkommen beim Partnerprogramm von Direct Line!

 

Direct Line ist mit über 400.000 Kunden als drittgrößter Kfz-Direktversicherer in Deutschland tätig.

Ziel ist es über Partner, Internet-User zur Nutzung der Tarifrechner anzuregen, auf die die meisten Werbemittel verlinken.

Als Partner von Direct Line erhalten Sie attraktive Provisionen:

- Autoversicherung: 4 €/ Lead, 30 €/ Sale

- Motorradversicherung: 3 €/ Lead, 15 €/ Sale

- Privathaftpflicht: 15 €/ Sale

- Verkehrsrechtschutz: 10 €/ Sale

- Allg. Rechtsschutz: 30 €/ Sale

Aktuelle Aktion:
Verdienen Sie ab sofort in der Hochsaison für den Kfz-Versicherungswechsel 60 € pro valider Neukunden-Police !

Sie sehen, durchstarten lohnt sich!

Es ist ausdrücklich erwünscht, dass Partner nicht nur die angebotenen Standard-Werbemittel in ihre Publikationen einbinden, sondern, mit vorheriger Absprache und Freigabe durch Direct Line, eigene redaktionelle Inhalte und Hinweise erstellen.

Dies ist aus unserer Erfahrung besonders erfolgversprechend.

Weitere Infos rund um das Programm gibt es auch hier: http://www.directline.de/partnerprogramm

Sobald ein User sein persönliches Kfz-Versicherungsangebot berechnet hat und einen Antrag auf Versicherung bei Direct Line stellt, ist ein Lead generiert. Dieser wird mit bis zu 4 Euro vergütet.

Dauerhaft erfolgreichen Partnern bieten wir gern an, individuelle Werbemittel zu erstellen, die einen langfristigen Erfolg sichern und ausbauen sollen.

Unter der Domain "www.directline.de" oder mit der Marke "Direct Line" bzw. mit Vertippern von "Direct Line" ist SEM ausdrücklich nicht gestattet.

Bitte beachten Sie hierzu auch die zusätzlichen Teilnahmebedingungen.

Wir freuen uns auf die Zusammenarbeit und stehen Ihnen jederzeit für Fragen und Anregungen zur Verfügung.

 

Direct Line Affiliate Team

mailto:directlinequisma.com

 

Zusätzliche Teilnahmebedingungen des Partnerprograms von Direct Line:

Das Setzen von Cookies des Direct Line Partnerprogramms ist nur gestattet, wenn die im Partnerprogramm bereitgestellten Werbemittel in unveränderter Form und Größe eingesetzt werden und ein aktiver, freiwilliger Klick des Nutzers auf das Werbemittel erfolgt ist. Insbesondere das direkte Aufrufen der Landingpage von Direct Line (z.B. über Pop-Under) und das damit verbundene Setzen eines Cookies sind untersagt. Gleiches gilt für das Setzen von Cookies über Image Tags ohne aktiven Klick des Nutzers auf ein Werbemittel. Der Einsatz des PostView-Verfahrens und von z.B. Layer Ads, Pop-Under und Pop-Ups, die ohne aktiven Klick des Nutzers Cookies setzen, ist nicht gestattet.

Suchmaschinenmarketing:

Die Bewerbung von Direct Line und ihrer Produkte ist durch bezahlte Suchmaschineneinträge (SEM) seitens der angemeldeten Partner nicht gestattet. Die Verwendung der Markenbegriffe ist nicht erlaubt! Die Verwendung der Markenbegriffe, deren Schreibweise inkl. Tippfehlern und die Verwendung ähnlich klingender Schreibweisen der Markenbegriffe sind weder als Keyword, noch in Anzeigentexten oder Anzeige URLs erlaubt!

Direct Linking ist nicht gestattet.

Ebenso ist es nicht gestattet, die Anzeigen von Direct Line zu kopieren und in der eigenen SEM-Kampagne zum Einsatz zu bringen.

Der Begriff Directline sowie deren Falschschreibweisen müssen als Negatives in Ihre SEM Kampagnen eingebucht werden.

Die Falschschreibweisen finden Sie in den zusätzlichen Teilnahmebedingungen : http://affiliate-media.quisma.com/directline/Direct_Line_Teilnahmebedingungen.pdf

Es ist generell untersagt, mit sog. Tippfehler-Domains am Direct Line Programm teilzunehmen. Dies gilt auch für Domains, die ähnlich klingen, sowie für rechtlich geschützte Markennamen.

Transaktionen, die der Publisher selbst in der Absicht herbeiführt, sich die entsprechende Vergütung zu verschaffen, sind nicht vergütungsfähig.

Ebenso ist es nicht erlaubt, die Vergütung – auch in nicht-monetärer Form - an Dritte weiterzugeben. Der Einsatz von Cashback-, Bonus- und Provisionsweitergabe-Seiten ist nicht gestattet.

Der Versand von Newslettern und Emails zur Bewerbung der Produkte ohne ausdrückliche vorherige Genehmigung durch Direct Line, ist nicht erlaubt.

Direct Line behält sich vor, inaktive Partner aus dem Programm zu nehmen.

Dieses soll einer besseren Übersichtlichkeit und Betreuung aller aktiven Publisher dienen.

Selbstverständlich ist es jedem Publisher gestattet, sich erneut bei Direct Line zu bewerben, wenn eine aktive Bewerbung erfolgen soll.

Derzeitige Richtlinien für inaktive Partner sind:

Seit mindestens zwei Monaten kein View – kein Klick – kein Lead – kein Sale.

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.