Zapisz się »
Kategorie Programu Partnerskiego
Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)
Opis firmy: Citi rozpoczął działalność w Indiach w 1902 roku i dzisiaj jest znaczący inwestor zagraniczny na rynku finansowym Indian. Citi odegrał wiodącą rolę w ustanowieniu ważnym rynku pośredników depozytariuszy, biuro kredytowe, rozliczeń i instytucji płatniczych. Bank działa 45 oddziałach Citibank w 28 miastach i jest preferowany bankier do 45.000 małych i średnich firm w Indiach.
Opis kampanii: Citibank Indie oferuje szeroki wybór z karty kredytowe w tym CB-oszczędności, CRC - sklep teraz CRC-Valentine, IOC-paliwa, IOC - zniżka 5%, IOC-handlowego, IOC-tekst. Ta kampania jest do potencjalnych klientów dla kart kredytowych CitiBank.
Cel: Aby wygenerować prowadzi dla kart kredytowych CitiBank.
Oryginalny opis Programu Partnerskiego
Company Description: Citi began operations in India in 1902 and today is a significant foreign investor in the Indian financial market. Citi has played a leading role in establishing important market intermediaries such as depositories, credit bureau, clearing and payment institutions. The bank operates 45 Citibank branches in 28 cities and is the preferred banker to 45,000 small and mid-sized companies across India.
Campaign Description: Citibank India offers a variety of Credit Cards including CB – Savings, CRC - Shop Now, CRC – Valentine, IOC – Fuel, IOC - Save 5%, IOC – Shopping, IOC – Text. This campaign is to generate the leads for CitiBank Credit Cards.
Objective: To generate Leads for CitiBank Credit Cards.
Note:-our pixel will fire when the user fills the registration form on the landing page, post which calling will be done by Citibank and we will be paid for successful card dispatch. Card dispatch report will be shared weekly by agency.