Logo Zanox

Casa del Libro ES - Program Partnerski - Zanox


Logo Casa del Libro ES

Status

aktywny

Aktualizacja

2016-04-23

Start

2010-07-25
Zapisz się »

Opis skrócony Programu Partnerskiego

Dom książki, miejsca sprzedaży książek. Możesz kupić książki w bibliotece online, jednego z największych bibliotek w Europie.

Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

Dom książki, miejsca sprzedaży książek. Możesz kupić książki w bibliotece online, jednego z największych bibliotek w Europie.

Wynagrodzenie

Odszkodowanie jest między 5-11% od każdej sprzedaży zapowiadane z poniższej tabeli

  • 5% zamówienia 1-5
  • 6-20 zamówienia 7%
  • 21-100 zamówień 9%
  • Ponad 100 zamówień 11%

Ograniczenia

  • Ograniczone SEM. Słów kluczowych zasad marketingu:

    Książka ma politykę ograniczone KWM. Pozwala na użycie słów kluczowych technik marketingowych, ale w tym przypadku, gdy przekierowanie należy do

    ««http://libros.casadellibro.com/. Resztę link może być zbudowany w zwykły sposób, dodając do miejsca przeznaczenia na Tracker z parametru idealna url =

    Dom książki rezerwy użycie następujących adresów URL widoczny:
    www.casadellibro.com
    www.casadellibro.es
    casadellibro.es
    casadellibro.com

    Członkowie mają dostęp do następujących domen do wykorzystania go jako URL widoczny:
    http://libros.casadellibro.com/

    Wreszcie, książka House nie zezwalają stawek słów kluczowych oparty na wyprowadzenie jego marką jako: "Dom książki", "casadellibro", "Dom książki", "casadellibro", więc powinno być "book House" jako negatywne słowo.
  • To nie jest dozwolone korzystanie z innych formatów wstępny lub witryny pod. W przypadku, gdy partner musi z nich korzystać, możesz poinformować Casadellibro analizę przypadku i dozwolone wcześniej.

Oryginalny opis Programu Partnerskiego

Casa del Libro, tu espacio de venta de libros. Podrás comprar libros en la librería online de una de las mayores librería de Europa.

Remuneraciones

Las remuneraciones son entre el 5 - 11% del importe de la cesta de la compra, quedando de la siguiente forma:

  • De 0 a 150€ - 5% CPA
  • De 151 a 500€ - 7% CPA
  • De 501 a 3.000€ - 9% CPA
  • Más de 3.000€ - 11% CPA

Restricciones

  • SEM restringido. Política de keyword marketing:

    Casa del Libro tiene una politica de KWM restringida. Permite la utilización de técnicas de keyword marketing, pero en este caso la redirección debe hacerse a 

    http://libros.casadellibro.com/. El resto del enlace se puede construir de la forma habitual, añadiendo el destino al tracker con el parámetro &url= 

    Casa del Libro se reserva el uso de las siguientes URLs visibles:
    www.casadellibro.com
    www.casadellibro.es
    casadellibro.es
    casadellibro.com

    Los afiliados tienen a su disposición el siguiente dominio para emplearlo como URL visible: 
    http://libros.casadellibro.com/ 

    Por último, Casa del libro no autoriza la puja de palabras clave basadas en derivación de su nombre de marca como: "casa del libro", "casadellibro", "la casa del libro", "la casadellibro", Por lo tanto hay que poner "casa del libro" como palabra negativa.
  • No está permitido la utilización de site under ni otros formatos postview. En el caso de que un afiliado necesite utilizarlos, tendría que informar para que Casadellibro analice el caso concreto y lo autorice previamente. 

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.