Firma "L", lider na rynku książki elektroniczne, zaprasza do współpracy!
"L" jest megamarket e-książek # 1 w Rosji.
Firma "L" jest założony w roku 2006. Do tej pory, są więcej niż 250 000000 katalog e-książek w rosyjskich i obcych języków. Co miesiąc, których asortyment "L" jest uzupełniane ponad 2000 nowych książek. Miesięczne litres.ru firmy internetowej jest odwiedzany przez ponad 2 0000 0000 ludzi.
Firma "L" podpisane bezpośrednie umowy z najważniejszych wydawnictw z Rosji (Eksmo, AST, Ripol classic, mit, Peter, itp.) oraz wielu popularnych autorów. Firma współpracuje z Daria Dontsova, Boris Akuninym, Wadim panow, Aleksandra Marinina, Evgeny Grishkovets, Boris Strugackim i wiele innych. Na sprzedaż licencjonowanego Ebooki partnerzy firmy Beeline, MegaFon, MTS, Softkey.ru, "BIBLIO-Globus" i wielu innych.
Zakup licencji książki na stronie internetowej litres.ru, użytkownikom uzyskać wiele korzyści:-znaczne oszczędności. Książki elektroniczne razy tańsze papieru użyteczność. Książki można pobrać "L" w każde urządzenie do czytania (14 różnych formatach)-proste i bezpieczne płatności. Najbardziej popularne i wygodne formy płatności (SMS, karty bankowe, pieniądze, PayPal, terminale, itp.)
-Mobilność. "L" opracowane książki aplikacje dla Androida i iOS aktywności na stronie. "L" regularnie Akcje witryny z nagrodami (iPad, czytelników, nagrody pieniężne). Akcje są szeroko rozpowszechnione w innych miejscach klient troszczyć. Techniczny poprzeć terminowej porady na wszystkie pytania i pomogą rozwiązać trudności korzyści podczas pracy z partnerem programu "l":-wasza nagroda będzie wynosić 20% od każdej transakcji użytkownika lub w przypadku zakupu wszystkich towarów, z wyjątkiem zwykłych czytelników czytnik nagradzać 300 rub.
-Sprzedam: Touch litrów czytnik Nagroda 400 rub.
-Dostajesz prowizję dla transakcji, takich jak zakup certyfikatu prezent lub treści doładowania trzymać razem jest tylko 7 dni (z wyjątkiem czytelników, one trzymać-30 dni) - czas Post kliknij plik Cookie jest 60 dni - tygodniowy rozkład całej stymulujące bazy użytkowników, co znacznie podnosi konwersji zabronione stosowanie reklamy kontekstowej na marki i cashback!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz otrzymać dalsze informacje-skontaktuj się z nami w
[email protected] i postaramy się odpowiedzieć!