Logo TradeTracker

Programy Partnerskie - TradeTracker

Katalog 277 programów partnerskich sieci afiliacyjnej TradeTracker


Wszukiwarka Programów Partnerskich w sieci afialicyjnej TradeTracker


Program Partnerski Drogerie NaturaZapisz się »
Kampania ma na celu promocję Drogerii Natura.Drogerie Natura to jedna z największych i najdłużej działających sieci na polskim rynku kosmetycznym. Natura od 20 lat wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klientów, na bieżąco dostosowując ofertę do ich potrzeb i oczekiwań. Wśród produktów dostępnych w sklepach można znaleźć bogatą gamę marek będących liderami na rynku kosmetyczno-drogeryjnym oraz asortyment dostępny wyłącznie w salonach sieci, w tym marki KOBO Professional, My
Program Partnerski Aviva - OC/AC CPSZapisz się »
Kampania ma na celu pozyskanie sprzedaży ubezpieczeń OC/AC firmy Aviva. Ubezpiecz Samochód nawet 80% zniżek na pakiet OC/ACRozliczenie CPSPakiet -135złOC - 70 złZ przyczyn technicznych w kampanii będą zliczać się sprzedaże bez prowizji. Po otrzymaniu od klienta walidacji odpowiednie stawki zostaną uzupełnione w transakcjach, w których dokonały się rzeczywiste sprzedaże. Okres walidacji: 1 miesiącAccount manager: Karolina DołęgaKontakt: [email protected]
Program Partnerski HaniaZapisz się »
Sklep z kategorii Beauty - znajdziesz w nim dobre kosmetyki, które będą skutecznie pielęgnować Twoją skórę, włosy, czy pomogą przy wykonaniu idealnego makijażu. "Bo każdy z nas zasługuje na odrobinę luksusu, dlatego chcieliśmy, aby produkty te dało się kupić w naszym sklepie w niższych cenach. Tak narodził się pomysł otworzenia sklepu z jedną z naszych ulubionych marek pielęgnacyjnych – Rituals. Chcemy pokazać Ci, że kosmetyki zrobione z naturalnych olejków mogą pok
Program Partnerski FriscoZapisz się »
Frisco.pl to działający od ponad 10 lat największy supermarket internetowy w Polsce, będący nowoczesną i wygodną alternatywną dla dużych i czasochłonnych zakupów spożywczych w marketach. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zapewnia możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia w jednym miejscu kompleksowych zakupów z dostawą, bez wychodzenia z domu. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsłu
Program Partnerski Rosegal.comZapisz się »
Kampania Rosegal ma na celu promowanie sklepu internetowego z odzieżą. Marka założona przez grupę przyjaciół, którzy mają głęboką i wieczną pasję do zniewalającej odzieży. Rosegal to vintage i jego prostota, charakter i stylowa elegancja. Ale najbardziej, to klasyczny styl jako wyjątkowa i ponadczasowa moda, która kontrastuje dzięki nowoczesnej technice, uchwycaniu aspektów miejskich i energii. A w ofercie stylowe ubrania, buty i akcesoria. Kampania rozliczana w modelu CPS.
Program Partnerski Zaful.comZapisz się »
Kampania Zaful ma na celu promowanie marki odzieżowej. Produkty Zaful są po przystępnych cenach i wyjątkowej jakości. Zamysłem jest dostarczanie najnowszych wiadomości i trendów w modzie. Marka składa się z nowych wschodzących projektantów i wymagających klientów, dlatego ich projekty są tak osobiste i niepowtarzalneKampania rozliczana w modelu CPSOkres walidacji: 0,5 miesiącaAccount Manager: Aleksandra Burdonkontakt: [email protected]
Program Partnerski Flixbus.plZapisz się »
Kampania FlixBusa ma na celu generowanie sprzedaży biletów na wszystkie krajowe i międzynarodowe trasy dostępne w całej sieci połączeń. Partnerzy będą informowani o naszych najnowszych ofertach oraz będą mogli korzystać z różnych narzędzi, takich jak banery, linki tekstowe i materiały DEM (Bezpośredni e-mail marketing) w celu promocji najnowszych ofert FlixBusa. Zespół FlixBusa służy pomocą w dostarczaniu informacji uzupełniających potrzebnych podczas tworzenia treści,
Program Partnerski Mimoda.plZapisz się »
Kampania ma na celu promowanie sklepu Mimoda.pl, który to Doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważnym elementem codziennego ubioru są buty. Dlatego w szerokiej ofercie idealną propozycję znajdą dla siebie zarówno miłośniczki eleganckiego, stylowego wyglądu, ceniące modne fasony obuwia, jak również mamy, których podstawowym wyznacznikiem jest funkcjonalny i jednocześnie komfortowy w użytkowaniu zakup. Panowie, którzy zwykle nie przepadają za długim poszukiwaniem obuwia znajdą w
Program Partnerski Lepsza Oferta mCashZapisz się »
Kampania Lepsza Oferta mCash ma na celu pozyskanie potencjalnych klientów chcących wziąć chwilówkę przez internet.Zachęcamy do wzięcia udziału w kampanii.Kampania rozliczana w modelu CPL+CPS.Okres walidacji: 1 miesiącAccount Manager: Justyna Kowalik-Woźniakkontakt: [email protected]
Program Partnerski Lepsza Oferta Pożyczka na RemontZapisz się »
Kampania Lepsza Oferta Pożyczka na Remont ma na celu pozyskanie potencjalnych klientów chcących wziąć pożyczkę przez internet.Zachęcamy do wzięcia udziału w kampanii.Kampania rozliczana w modelu CPL.Okres walidacji: 1 miesiącAccount Manager: Justyna Kowalik-Woźniakkontakt: [email protected]
Program Partnerski BikeneoZapisz się »
Sklep Bikeneo.pl - Rowery, motocykle, motorowery oraz części i akcesoria do nich. Największy wybór w Polskim internecie. Specjalnie dla klientów raty 0%.Kampania w modelu CPS - 7%W przypadku SEM obowiązuje zakaz używania słów Brandowych.Okres walidacji: 0,5 miesiącaAccount Manager: Aleksander TrzcińskiKontakt: [email protected]
Program Partnerski NEONETZapisz się »
Kampania ma na celu promocję witryny NENONET.pl, która oferuje szeroki wybór urządzeń i akcesoriów z branży RTV, AGD i IT. W asortymencie sklepu można znaleźć produkty największych producentów w Polsce i na świecie. To takie firmy jak m.in.: Acer, Amica, Apple, Asus, Beko, Bosch, Braun, Electrolux, Hewlett-Packard, Huawei, Kenwood, LG, Panasonic, Philips, Samsung, Siemens, Sony, Tefal, Toshiba czy Whirlpool.Okres walidacji: 1,5 miesiącaKampania rozliczana w modelu CPS.Account manag
Program Partnerski Crème de la Crème Zapisz się »
Kampania ma na celu promocję sklepu internetowego Crème de la Crème, posiadającego w swojej ofercie certyfikowane kosmetyki organiczne.Model rozliczenia CPS - 7%Okres walidacji: 3 miesiąceAccount manager: Karolina DołęgaKontakt: [email protected]
Program Partnerski AgodaZapisz się »
Agoda należy do jednych z najprężniej rozwijających się systemów rezerwacji pobytów online, posiadając w swojej ofercie ponad 500,000 posiadłości z całodobową obsługą klienta prowadzoną w 38 językach. Dzięki interaktywnym mapom oraz galeriom Agody wszyscy podróżnicy będą w stanie dostosować ofertę do swoich własnych potrzeb oraz pasji. Dzięki systemowi Agoda zyskujesz dostęp do setek tysięcy, wartych odwiedzenia miejsc na całym świecie.Dlaczego powinieneś współpr
Program Partnerski LopesanZapisz się »
Lopesan Group zarządza 2 sieciami hotelowymi: Lopesan Hotels & Resorts oraz IFA Hotels & Resorts.Obie marki zarządzają 20 ośrodkami w różnych lokalizacjach: Hiszpanii, Niemczech, Austrii i Dominikanie. Są to wyjątkowe nieruchomości położone przy plaży, z nieskażoną przyrodą Wysp Kanaryjskich. Z tego powodu średnia wartość zamówienia jest wysoka przez cały rok.Dlaczego warto promować Lopesan:• Międzynarodowa renomowana marka.• 20 popularnych turystycznych destynacji.•
Program Partnerski Flowbooks.plZapisz się »
Kampania Flowbooks.pl ma na celu promocję księgarni, która posiada szeroką ofertę książek w atrakcyjnych cenach.Kampania rozliczana w modelu CPS.*Stawki Premium będą wymagały każdorazowej zgody Reklamodawcy.Okres walidacji: 1 miesiącAccount Manager: Aleksandra BurdonKontakt: [email protected]
Program Partnerski TołpaZapisz się »
Kampania ma na celu promocję sklepu http://tolpa.pl/Rozliczenie jest w modelu CPS - za dokonanie zakupu na stronie sklepu .Tracking mobile aktywny.UWAGA:W kampanii dla celów statystycznych zliczane są również leady - zapis do newslettera. Są one zliczane bez stawki, aby nie powodować nieporozumień.Okres walidacji: 1 miesiącOsoby kontaktowe: Justyna Kowalik-Woź[email protected] [email protected]
Program Partnerski dotsport.plZapisz się »
Kampania ma na celu promocję sklepu Dotsport.pl Jego misją jest dostarczanie wysokiej jakości odzieży, sprzętu i akcesoriów, które pomogą w indywidualnym rozwoju oraz poprawią wyniki i osiągi sportowe naszych klientów. W ofercie można znaleźć specjalistyczne produkty najlepszych marek dedykowane konkretnym dyscyplinom, tak aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagającego sportowca. Kampania rozliczana w modelu CPSTracking Mobile aktywnyZakaz wykorzystywania URL Klienta w r
Program Partnerski MK CafeZapisz się »
Kampania ma na celu promocję oficjalnego sklepu internetowego MK Cafe. Kampania rozliczana w modelu CPO: 12 złOkres walidacji 1 miesiąc.Kontakt:Karolina Dołęga, [email protected] Hejnowicz, [email protected]
Program Partnerski OSOVSKIZapisz się »
Koszule męskie OSOVSKI przyciągają jakością nawet najwybredniejszych klientów. Stworzone dla mężczyzn eleganckich, aktywnych, profesjonalnych oraz ceniących piękno. Dzięki temu nasi klienci mogą czuć się posiadaczami unikatowego produktu, który z jednej strony skutecznie podkreśla osobowość, a z drugiej - cieszy trwałością i komfortem użytkowania. Celem kampanii jest promocja sklepu internetowego.W kampanii dostępny jest szeroki wachlarz materiałów promocyjnych: display,
Program Partnerski CrocsZapisz się »
Kampania ma na celu promocję marki Crocs, która jest rozpoznawana na całym świecie dzięki tworzeniu lekkich, wygodnych, antypoślizgowych, funkcjonalnych a zarazem modnych butów, których oryginalny wygląd stał się symbolem marki. Kampania rozliczana w modelu CPS.Okres walidacji: 1,5 miesiącaAccount manager: Justyna Kowalik-WoźniakKontakt: [email protected]
Program Partnerski Moliera 2Zapisz się »
Kampania Moliera 2 ma na celu promocję internetowego sklepu odzieżowego http://www.moliera2.com/, oferującego ekskluzywną odzież damską, męską oraz dziecięcą.UWAGA! ograniczenia w promocji marek, tylko poniższe marki mogą być promowane w kontekście Moliera2.com:Kobieta • ONETEASPOON• KENZO• BEACH BUNNY• TORY BURCH• POLO RALPH LAURENMężczyzna• POLO RALPH LAUREN• TODSKampania rozliczan
Program Partnerski Superkoszyk.plZapisz się »
Kampania ma na celu promocję internetowej drogerii Superkoszyk.pl. W ofercie sklepu oprócz kosmetyków można znaleźć również chemię gospodarczą i artykuły gospodarstwa domowego. Kampania rozliczana w modelu CPSOkres walidacji: 0,5 miesiącaAccount manager: Karolina DolegaE-mail: [email protected]
Program Partnerski Bella - Bliżej CiebieZapisz się »
Kampania ma na celu promocję sklepu Bliżej Ciebie, posiadającego w swojej ofercie produkty marki Bella, zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci.Kampania rozliczana jest w modelu CPS.Okres walidacji: 1 miesiącAccount Manager: Barbara HejnowiczKontakt: [email protected]
Program Partnerski Salonparker.plZapisz się »
Kampania ma na celu promocję internetowego sklepu SalonParker oferującego produkty znanej marki piór i długopisów PARKER.Kampania rozliczna w modelu CPSOkres walidacji: 1 miesiącAccount manager: Karolina DołęgaKontakt: [email protected]
Strony: 1 | 2 | 3 | 4 | <5> | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ostatnia
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.