Logo TradeTracker

trivago.pl - Program Partnerski - TradeTracker


Status

aktywny

Aktualizacja

2018-11-05

Start

2018-08-24
Zapisz się »

Kategorie Programu Partnerskiego


Opis Programu Partnerskiego

O trivago
trivago to wiodąca na świecie wyszukiwarka hoteli, która ma na celu zmianę sposobu, w jaki podróżni wyszukują i porównują hotele i inne obiekty wypoczynkowe. Platforma ta, uruchomiona w niemieckim Düsseldorfie w 2005 r., pozwala podróżnym dokonywać świadomych wyborów poprzez dostosowanie procesu wyszukiwania hotelu do ich potrzeb oraz udostępnianie im szerokiej gamy hoteli i informacji o cenach. trivago umożliwia też rozwijanie biznesu reklamodawców, dzięki przedstawieniu ich oferty rzeszom podróżnych na swoich stronach internetowych i w aplikacjach.
Według danych z 31 marca 2018 r., trivago obsługuje 55 platform w lokalnych wersjach językowych. Strona zapewnia dostęp do ponad dwóch milionów hoteli i innych obiektów, a ceny i dostępność są pobierane z ponad 400 stron rezerwacyjnych i sieci hoteli w ponad 190 krajach.

Cztery dobre powody, by dołączyć do programu trivago:
● Znana marka, która jest liderem na rynku wyszukiwania hoteli;
● Wyjątkowe oferty dla gości;
● Atrakcyjne wynagrodzenie;
● Dynamiczny program wypłat.

Szczegóły programu partnerskiego
Wypłata:
Wypłata jest uzależniona od wartości użytkownika, określanej na podstawie jego aktywności. Aktywność podróżnego jest mierzona od jego pierwszej wizyty na trivago i kończy się na stronie reklamodawcy.
Wartość wypłaty to kombinacja kliknięć, potwierdzonych rezerwacji i ich wartości.
(Kliknięcie oznacza wizytę, w czasie którym użytkownik wchodzi na stronę główną trivago i jest przekierowywany na stronę jednego z partnerów.)
Transakcje będą dodawane automatycznie i regularnie w oparciu o raporty trivago, stąd prowizja wynosi 100%.
Transakcje i prowizje będą dodawane co tydzień w oparcie o raporty trivago. Ostateczna prowizja na koniec miesiąca podlega niewielkim zmianom.

Czynności zakazane i warunkowo akceptowane
W ramach programu partnerskiego trivago wydawcy mają obowiązek kierować jakościowy ruch wizyty ze swoich witryn na stronę trivago. trivago ma prawo oczekiwać zwrotu kosztów w przypadku jakichkolwiek wizyt uzyskanych z czynności zakazanych i warunkowo akceptowanych wymienionych poniżej. By uzyskać pełne informacje, prosimy przeczytać Zasady i warunki trivago.

Czynności zakazane:SEA/SEM.
Czynności marketingowe związane z wyszukiwarkami są surowo zabronione w tej kampanii. Uwzględnione są również wszystkie wizyty związane z wyszukiwarkami, zarówno płatne, jak i organiczne, odnoszące się do strony głównej trivago lub innej reklamy typu interstitial oraz wszystkie wyszukiwarki, w tym, lecz nie wyłącznie, Google, Yahoo, Bing, Yandex i ich sieci partnerskie.

GDN i GSP
Niedozwolone są jakiekolwiek wizyty uzyskane w imieniu trivago z Google Display Network (GDN) i Gmail Special Promotions (GSP).

Ruch motywowany
Niedozwolony jest jakikolwiek ruch motywowany, uzyskane między innymi, lecz nie wyłącznie, poprzez zdobywanie punktów, nagród pieniężnych lub innych form nagrody poprzez aktywności takie jak na przykład gry.

Wizyty Adware
Niedozwolone są jakiekolwiek wizyty uzyskane dzięki oprogramowaniu AdWare, w tym, lecz nie wyłącznie, nadpisywanie linków i włączanie wyszukiwarki trivago do paska reklamowego.

Treści zakazane
Partnerom nie wolno publikować ani promować treści pornograficznych, drastycznych, zniesławiających, oszczerczych ani zachęcających do zachowań uznanych za przestępstwo czy nabywania materiałów niedozwolonych.

Przekierowanie
Linki partnerskie muszą kierować bezpośrednio do strony trivago, a nie do strony partnera reklamowego trivago.

Działalność nielegalna
Działalność nielegalna oznacza między innymi, choć nie wyłącznie, używanie botów, automatyczne generowanie wizyt, linki błędne lub kierujące bezpośrednio do strony generującej kliknięcia i wielokrotne wizyty. trivago ma prawo zakończyć taką kampanię natychmiast, bez okresu wypowiedzenia. Nie jest również zobowiązane do dokonania płatności ani nie jest odpowiedzialne za uzyskane w ten sposób wyniki.


Czynności warunkowo akceptowane:Marketing poprzez wiadomości e-mail
Uzyskiwanie wizyt poprzez wiadomości e-mail jest dozwolone jedynie jeśli partner przyznał wcześniej trivago prawo do korzystania z bazy danych, przy pomocy której chce wysyłać wiadomości e-mail i poinformował trivago o jej źródle.

Real-time bidding
Kampanie reklamujące trivago przy użyciu modelu Real-Time Bidding są niedozwolone, chyba że reklamodawca posiada pisemną zgodę trivago.

Kupon/Kod rabatowy
Użycie kuponów i kodów rabatowych jest niedozwolone, chyba że reklamodawca posiada pisemną zgodę trivago.

Remarketing/Retargeting
Niedozwolone są jakiekolwiek wizyty uzyskane poprzez remarketing lub retargeting, chyba że reklamodawca posiada pisemną zgodę trivago.

Social media
Niedozwolone są jakiekolwiek wizyty uzyskane z mediów społecznościowych, chyba że reklamodawca posiada pisemną zgodę trivago.

TOP sieci afiliacyjne:

MyLead
ocena: 5.0
TradeTracker
ocena: 5.0
AdmitAd
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2022 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.