Logo Zanox

Topman DE - Program Partnerski - Zanox


Logo Topman DE

Status

aktywny

Aktualizacja

2016-04-23

Start

2012-01-27
Zapisz się »

Opis skrócony Programu Partnerskiego

Nieustanne wysiłki Topmans i innowacyjne podejście do ekscytujące męskiej na rynku, dały firmie doskonałą reputację w świecie mody. Dzięki wyjątkowe męskie moda, która jest dostępna po przystępnych cenach, Topmans

Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

Marki Topman

Topman została założona w 1978 roku i jest odpowiednikiem męskiej udane stabilnego partnera grupy Arcadia: top shop. Topman posiada ponad 200 sklepów w Wielkiej Brytanii, który jest dlaczego znalezienie oddział w prawie każdej dzielnicy handlowej kraju. Sklep firmowy gigant Londynu na Oxford Circus, który jest jednym z ośmiu najważniejszych sklepów w dużych miastach brytyjskich, zakupy w sprzedaży powierzchni 1400 m² każdy odwiedzający 75.000 tydzień.

I również reszta świata dogania. Fakty w liczbach: Topman sklepy są w 60 miastach na całym świecie, rozłożone ponad 20 krajów. Topman jest sprzedawany jako butików marki w Stanach Zjednoczonych, Chinach i Japonii. Wie erwartet, kapelusz Topman mit der transaktionsfähigen Strona w Topman.com, die neue mehr als 300.000 Hotel usytuowany blisko pro verzeichnet Woche, seinen einzigartigen Modestil auch w die virtuellen Weiten katapultiert. Obecnie zamówienia są dostarczane do Wielkiej Brytanii, Irlandii, Europie, Australii i Stanów Zjednoczonych.
 
rozpoczął w 1978 roku. męski odpowiednik Topshop. 185 Topman sklepach w Wielkiej Brytanii. Mega flagowy sklep w Oxford Circus w Londynie z cotygodniowych odwiedzający 75.000 i 1400 m² powierzchni handlowej. ponad 60 sklepów Topman w 20 krajach. ponad 250 000 unikalnych wizyt w tygodniu na www.topman.com | Dostawy do Wielkiej Brytanii, Irlandii, Europie, Australii i Stanów Zjednoczonych. Zakres ok. 1700 sztuk odzieży. około 100 nowych części na tydzień. interaktywne witryny z tendencja wideo Blogi - stylizacja porady i raportów przez redaktorów Gości. Sekcja w mediach styl gwiazdy i ulicy aktualizacje | Gwiazdy: Nick Grishaw idealna Douglas stoisko

 

Program partnerski

  • 7% Komisji
  • Okres ważności pliku cookie: 30 dni
  • Wysokiej jakości Produktfeed
  • Jak skontaktować się z Niemiec: Juliane Tilney, juliane.tilneytopman.com, + 49 179 4016 760

Oferuje www.topman.com

  • Aktualne oferty: http://de.topman.com/de/tmde/kategorie/angebote-1934049/heimat
  • Topman sprzedaż / wylot:, http://de.topman.com/de/tmde/kategorie/sale-555017/heimat

Dostarczanie Niemcy

  • Darmowa wysyłka od 75 minimalne zamówienie (regularne 5)
  • Free express wysyłka od 150 minimalne zamówienie (regularne 5)
  • Zwroty za darmo

Mediów społecznych

  • Facebook: https://www.facebook.com/DerErsteTopmanInDeutschland?fref=ts
  • Instragram: http://instagram.com/topman/#
  • Twitter: https://twitter.com/TopmanUK

 

Ograniczenia
 
1. płatnego wyszukiwania aktywności (PPC) reklamy w wyszukiwarkach
Zabrania się Topman do zaoferowania wydawców znaku lub marki warunkami handlowymi lub na optymalizację, aby uzyskać korzystne umieszczenie w wyszukiwarek, katalogów lub innych baz danych online.
 
Topman.com i zanox będzie stale monitorować aktywność silnik wyszukiwania w Google, Yahoo i MSN.
 
1.1 stawek słów kluczowych (polityk)

i.Publisher nie Topman marki warunki lub błędy typograficzne lub inne warianty mogą korzystać, aby osiągnąć preferowane miejsca w Google, Yahoo i MSN.
II. Wydawca może nie warunki + używać nazw rodzajowych, woli postawić sobie w Google, Yahoo i MSN. Przykłady obejmują Topman dżinsy lub odzieży przez Topman.
iii.Siehe 1.4 kary i konsekwencje nieprzestrzegania tych warunków.
iv.Publisher może używać słów kluczowych, które są niezwiązane z Topman słowa kluczowe. Przykłady obejmują dżinsy, t-shirty, swetry.
v.Es znajduje się w obszarze odpowiedzialności wydawców na skontaktuj się z jego Menedżer konta Topman, w przypadku wątpliwości.
vi.Publisher może nie zapewniać warunki konkurentów, do przenoszenia ruchu na Topman.com. To idealna M H, ASOS, rzeki Islandii i Diesla, ale nie ogranicza się do tych marek.
 
Topman chcieliby Państwo zwracające uwagę na niebezpieczeństwa Wydawca jest rozszerzony dopasowania funkcjonalności Google i zaleca określenie Topman jako wykluczające słowo kluczowe dla wszystkich kampanii do udowodnienia. W wyniku ryzyko można zminimalizować do stawienia się w Topman marki warunki.
 
1.2 wyświetlanych adresów URL

i.Publisher może używać słowa Topman w wyświetlane adresy URL wyszukiwania silnika reklamy, na przykład:
"w www.topman.com nowych"
Topman.com
"w www.topman.co.uk nowych"
"topman.co.uk"
ii.Publisher nie używać błędy ortograficzne lub kombinacji małych i wielkich liter.
 
1.3 stron docelowych

i.Alle się do lądowania pierwszego kliknięcia w witrynie wydawcy i ze strony wydawcy, użytkownik musi kliknąć www.topman.com.
ii.Klicks może wylądować bezpośrednio na www.topman.com.
iii.Overlays i przekazane adresy URL nie są dozwolone.
 
Kody rabatowe 2.Gutscheine
 
Topman chcieliby pracować z wydawców, które promują specjalne oferty, rabaty i promocje z opieki.
 
Internet Advertising Bureau (IAB) i jego siostra organizacji marketing partnerski Rady (AMC) przyjęły Kodeks postępowania dla online kupon kody.
Osiągnęła porozumienie w sprawie kilku kryteriów kodeksu postępowania na spotkaniu brytyjskiej sieci głównej na 5 listopada, który pochodzi z obowiązku zaostrzenia kryteriów ustanowionych w rozwoju przemysłu.
 
Sieci, które zobowiązują się kupon postępowania, zgadzam się, że razem będą egzekwować kodeksu postępowania. Jest to wykluczone, współpracy z oddziałów nie spełniają następujące kryteria:
 
Kliknij tutaj, aby wyświetlić nie wolno używać, jeśli tu jest nie prawidłowy lub bieżącego kupon kody lub gdy wydawcy kliknij tutaj, aby wyświetlić używać, akcje/oferty/sprzedaży zamiast wyświetlone kuponów.
Kupon kody wyświetlane klikając Wydawca wyraźnie musi reprezentować.
Tylko oficjalnie wydane przez przedsiębiorcę i dostarczane do wydawców kupon kody mogą służyć online. Kod bonu ma Aktywacja i, w stosownych przypadkach Data dezaktywacji.
Działania/oferty/sprzedaży musi być w wyraźnie oddzielone od odcinek kod katalogów i skojarzone unikatowooć kategorii.

W przypadku wątpliwości dotyczących powyższych warunków możesz skontaktuj się z nami w związku.


Oryginalny opis Programu Partnerskiego

Die Marke Topman

Topman wurde 1978 gegründet und ist das männliche Äquivalent eines erfolgreichen Stallgefährten der Arcadia Group: Topshop. In Großbritannien unterhält Topman mehr als 200 Stores, weshalb in fast jeder Shoppingmeile des Landes eine Niederlassung zu finden ist. In Londons riesigem Flagship-Store am Oxford Circus, der zu einem der acht wichtigsten Ladengeschäfte in den britischen Großstädten zählt, shoppen auf einer Verkaufsfläche von 1.400m² jede Woche 75.000 Besucher.

Und auch der Rest der Welt holt auf. Die Fakten in Zahlen: Topman Stores gibt es weltweit in 60 Städten, verteilt über 20 Länder. In den USA, China und Japan wird Topman als Marke in Boutiquen verkauft. Wie erwartet, hat Topman mit der transaktionsfähigen Website Topman.com, die mehr als 300.000 neue Besucher pro Woche verzeichnet, seinen einzigartigen Modestil auch in die virtuellen Weiten katapultiert. Derzeit werden Bestellungen nach Großbritannien, Irland, Europa, Australien und in die USA geliefert.
 
1978 ins Leben gerufen | männliches Pendant zu Topshop | 185 Topman Filialen im Vereinigten Königreich | Mega-Flagshipstore bei Oxford Circus in London mit wöchentlich 75.000 Besucher und 1.400 m² Ladenfläche | weltweit über 60 Topman-Stores in 20 Ländern | über 250.000 Unique Visits wöchentlich auf www.topman.com | Lieferungen nach Großbritannien, Irland, Europa, Australien und die USA | Sortiment ca. 1700 Kleidungsstücke | ca. 100 neue Teile pro Woche | interaktive Seite mit Trendvideos – Blogs - Styling-Tipps und Berichten von Gast-Redakteuren | Rubrik „In den Medien“ für Star und Streetstyle Updates | Celebrities: Nick Grishaw & Douglas Booth

 

Das Affiliate Programm

  • 7% Provision
  • Gültigkeitszeitraum Cookie: 30 Tage
  • Qualitativ hochwertiger Produktfeed
  • Kontakt Deutschland: Juliane Tilney, juliane.tilneytopman.com, +49 179 4016 760

Angebote www.topman.com

  • Aktuelle Angebote: http://de.topman.com/de/tmde/kategorie/angebote-1934049/heimat
  • Topman Sale / Outlet: http://de.topman.com/de/tmde/kategorie/sale-555017/heimat

Lieferung Deutschland

  • Kostenlose Lieferung ab 75€ Mindestbestellwert (regulär 5€)
  • Kostenlose Expresslieferung ab 150€ Mindestbestellwert (regulär 5€)
  • Rücksendungen kostenlos

Social Media

  • Facebook: https://www.facebook.com/DerErsteTopmanInDeutschland?fref=ts
  • Instragram: http://instagram.com/topman/#
  • Twitter: https://twitter.com/TopmanUK

 

Einschränkungen
 
1.Paid Seach Aktivität (PPC) – Suchmaschinenwerbung
Es ist Publishern untersagt auf Topman Markenzeichen oder Markenbegriffe zu bieten oder zu optimieren, um bevorzugte Platzierungen in Suchmaschinen, Verzeichnissen oder anderen Online Datenbanken zu erzielen.
 
Topman.com und zanox überwachen kontinuierlich die Suchmaschinenaktivität in Google, Yahoo und MSN.
 
1.1 Keyword-Bidding (AGBs)

i.Publisher dürfen WEDER Topman Markenbegriffe NOCH Schreibfehler oder andere Varianten verwenden, um eine bevorzugte Platzierung in Google, Yahoo und MSN zu erzielen.
ii. Publisher dürfen KEINE „Markenbegriffe + generischen Begriffe“ verwenden, um sich bevorzugt in Google, Yahoo und MSN zu platzieren.Beispiele hierfür sind „Topman Jeans“ oder „Kleidung von Topman“.
iii.Siehe 1.4 für Strafen und Konsequenzen bei Nichteinhaltung dieser Klauseln.
iv.Publisher dürfen Keywords verwenden, die in keiner Verbindung zu den Topman Keywords stehen.Beispiele hierfür sind „Jeans“, „T-Shirts“, „Pullover“.
v.Es liegt im Verantwortungsbereich des Publishers, bei jeglichen Unklarheiten seinen Topman Account-Manager zu kontaktieren.
vi.Publisher dürfen NICHT auf Markenbegriffe von Wettbewerbern bieten, um Traffic auf Topman.com zu führen.Das schließt ASOS, River Island, Diesel und H&M mit ein, ist aber nicht auf diese Marken beschränkt.
 
Topman möchte Publisher auf die Gefahren der erweiterten „Broad Match“-Funktionalität von Google aufmerksam machen und empfiehlt eindringlich für alle Kampagnen den Begriff „Topman“ als negatives Keyword zu belegen. Dadurch kann das Risiko minimiert werden, bei Topman Markenbegriffen zu erscheinen.
 
1.2 Display URLs

i.Publisher dürfen das Wort „Topman“ NICHT in Display URLs in Suchmaschinenwerbung verwenden, zum Beispiel:
'www.topman.com'
topman.com
'www.topman.co.uk'
'topman.co.uk'
ii.Publisher dürfen KEINE Rechtschreibfehler oder Kombinationen aus Klein- und Großschreibungen verwenden.
 
1.3 Landing Pages

i.Alle Klicks müssen zuerst auf der Publisher Webseite landen und der Nutzer muss von der Seite des Publishers auf www.topman.com klicken.
ii.Klicks dürfen nie direkt auf www.topman.com landen.
iii.Overlays und weitergeleitete URLs sind NICHT erlaubt.
 
2.Gutscheine/Rabattcodes
 
Topman möchte mit Publishern zusammenarbeiten, die mit Sorgfalt spezielle Angebote, Rabatte und Aktionen vorantreiben.
 
Das Internet Advertising Bureau (IAB) und seine Schwesterorganisation Affiliate Marketing Council (AMC) haben einen Verhaltenskodex für die Benutzung von Online-Gutscheincodes verabschiedet.
Bei einer Sitzung der britischen Hauptnetzwerke am 5. November wurde eine Übereinkunft über verschiedene Kriterien des Verhaltenskodex erzielt, welcher mit der Verpflichtung einhergeht, die Kriterien gemäß dem Wachstum der Branche zu verschärfen.
 
Netzwerke, die sich dem Gutscheincode-Verhaltenskodex verpflichten, stimmen zu, dass sie dem Verhaltenskodex gemeinsam Geltung verschaffen werden. Eine Zusammenarbeit mit Affiliates die folgende Kriterien nicht erfüllen ist ausgeschlossen:
 
• „Hier klicken zum Anzeigen“ darf nicht benutzt werden, wenn es keine gültigen oder aktuellen Gutscheincodes gibt oder wenn Publisher „Hier klicken zum Anzeigen“ verwenden, um Aktionen/Angebote/Sales anstatt von Gutscheinen zu zeigen.
• Publisher müssen die durch einen Klick angezeigten Gutscheincodes klar darstellen.
• Nur offiziell vom Händler ausgestellte und den Publishern zur Verfügung gestellte Gutscheincodes dürfen online verwendet werden.Der Gutscheincode hat ein Aktivierungs- und gegebenenfalls auch ein Deaktivierungsdatum.
• Aktionen/Angebote/Sales müssen innerhalb von Gutscheincode-Verzeichnissen klar getrennt und eindeutigen Kategorien zugeordnet werden.

Bei Unklarheiten bezüglich der oben genannten Bedingungen setzen Sie sich bitte mit uns in Verbindung.

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.