Kampania
NN Investment Partners TFI ma na celu zachęcenie do otwarcia Funduszy Inwestycyjnych, Indywidualnych Kont Emerytalnych i Indywidualnych Kont Zabezpieczenia Emerytalnego.
Kampania rozliczana w modelu
CPS:
-
155zł za otwarty rejestr na który wpłynie minimalna wymagana wpłata przy danym produkcie(50 zł IKE, IKZE oraz 200zł fundusze inwestycyjne).
- Bonus
38zł zostanie wypłacony, jeżeli w ciągu 6 miesięcy od daty otwarcia rejestru wpłynie (suma wpłat) 5000 zł lub więcej.
Zalecenia kampanii:
1. Nie mamy prawa nic klientowi doradzać. To klient finalnie podejmuje decyzję. Dlatego też nie wolno nam wskazywać konkretnego funduszu do inwestycji.
2. Zawsze wyjaśniamy ryzyko, wskazujemy korzyści finansowe oraz koszty związane z produktami i usługami.
3. Gwarancja, bezpieczeństwo, pewna przyszłość, świetlana przyszłość, inwestowanie bez ryzyka. Nie chcemy obiecywać czegoś, czego nie jesteśmy w stanie dowieźć. Oto słowa, których w przypadku naszych produktów nie powinniśmy używać.
4. Jeśli się porównujemy to w taki sposób, żeby porównywać jabłka do jabłek (produkty tej samej kategorii), z podaniem rzetelnych źródeł informacji.
5. Podajemy tylko historyczne wyniki funduszy. Dane powinny być rzetelne i zawierać dane za 5 lat (o ile fundusz jest tak długo na rynku) albo od początku działalności funduszu. Można podawać krótsze wyniki niż 5 lat, ale trzeba pamiętać, żeby podawać wyniki za pełne okresy 12-miesięczne. Przy podawaniu wyników ważne jest, żeby zaznaczyć jakiego okresu dotyczą i skąd pochodzą dane. Należy również dodać informację, że fundusze inwestycyjne nie gwarantują osiągnięcia określonej stopy zwrotu, że inwestycje w fundusze wiążą się z rykiem i klient musi się liczyć z wahaniami wartości jego inwestycji lub nawet utratą części lub całości zainwestowanego kapitału.
6. Nie wolno przewidywać stóp zwrotu z funduszy w przyszłości. Innymi słowy, nie wolno napisać, że np. fundusz w ciągu ostatniego kwartału zarobił x%, co pozwala sądzić, że jego wynik na koniec roku będzie 2x%.1 7. Mówimy wprost o tym czym się zajmujemy. Czyli, że oferujemy fundusze inwestycyjne, że inwestujemy pieniądze klientów.
Okres walidacji: 1 miesiąc
Kontakt:Karolina Dołęga,
[email protected]Barbara Hejnowicz,
[email protected]