Logo Admitad

Myntra [CPS] IN - Program Partnerski - Admitad


Logo Myntra [CPS] IN

Status

aktywny

Aktualizacja

2018-11-05

Start

2016-09-26
Zapisz się »

Kategorie Programu Partnerskiego


Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

Opis firmy: Myntra jest indyjski e-commerce firmy moda i styl życia na co dzień produktów, z siedzibą w Bangalore, Karnataka. Firma została założona w 2007 przez absolwentów Indian Institutes of Technology z naciskiem na Personalizacja upominków. 2010 r. Myntra skoncentrował swoje wysiłki na handlu detalicznym online markowych odzieży. W latach 2007-2010 online portal umożliwił klientom personalizację produktów takich jak koszulki, kubki, podkładki pod mysz, kalendarze, zegarki, misie, zawieszki, kieliszki do wina i puzzle.

W 2011 r. Myntra rozszerzył swój katalog, moda i styl życia produkty i odsunął się od personalizacji. Myntra związana z różnych marek: do sprzedaży detalicznej szeroki zakres najnowszych towarów z tych marek. Myntra oferowanych produktów z 350 marek, indyjskiej i międzynarodowej przez 2012. Myntra miał również swetry dla mężczyzn i kobiet z marek. Stronie internetowej nastąpiło uruchomienie Fastrack zegarki i istota ludzka, marki.

Myntra's obejmuje około 1,50,000 produkty ponad 1000 marek, począwszy od międzynarodowych marek projektanta marki i obszar dystrybucji około 9000 pincodes w Indiach kampanii opis:-Wydawca ma odwrócić dobry trafiic i musi generować sprzedaż.

Cel:-to kampania CPS, więc użytkownik musi generować sprzedaż poprzez link wydawcy

Oryginalny opis Programu Partnerskiego

Company Description : Myntra is an Indian e-commerce company of fashion and casual lifestyle products, headquartered in Bangalore, Karnataka. The company was founded in 2007 by Indian Institutes of Technology graduates with a focus on personalisation of gift items. By 2010, Myntra shifted its focus to the online retailing of branded apparel. Between 2007 and 2010, the online portal allowed customers to personalize products such as T-shirts, mugs, mouse pads, calendars, watches, teddy bears, pendants, wine glasses and jigsaw puzzles.

In 2011, Myntra expanded its catalogue to include fashion and lifestyle products and moved away from personalisation. Myntra tied up with various popular brands to retail a wide range of latest merchandise from these brands. Myntra offered products from 350 Indian and International brands by 2012. Myntra also had casual wear for men and women from brands. The website saw the launch of Fastrack watches and of Being Human, the brand.

Myntra's portfolio included about 1,50,000 products of over 1000 brands ranging from international brands to designer brands and distribution area of around 9000 pincodes in India

Campaign Description :-  Publisher has to divert the good trafiic and has to generate the sale.

Objective :- It is a CPS Campaign so user has to generate the sale through the publisher link

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.