Logo Zanox

Lottomatica IT - Program Partnerski - Zanox


Logo Lottomatica  IT

Status

aktywny

Aktualizacja

2016-04-23

Start

2008-02-27
Zapisz się »

Opis skrócony Programu Partnerskiego

Lottomatica.it to portal gdzie można zrobić zakłady sportowe, zabawy z pokera, kasyno gry, Bingo gry online, online zdrapki... i więcej!

Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

Wprowadzenie: programu lottomatica.it remunerates zarówno rejestracji (prowadzić) do serwisu, który pierwszy depozyt (soli). W szczególności są:

- PPL (Prowadzić): Rejestracja nowego użytkownika na lottomatica.it: stałe wynagrodzenie za każdy nowy zarejestrowany użytkownik

- PPS (soli): konta depozytowego otwarty przez użytkownika przy rejestracji na lottomatica.it: stałe wynagrodzenie za pierwszy depozyt (minimalna wpłata w wysokości 10 €).

 

Opis programu: Struktury Komisji obejmuje dwa etapy: będzie opcja według uznania klienta, by przenieść się w segmencie premium. Od kwietnia 2010 programu publisher lottomatica.it pokonuje ten program z mniej niż 30% depozytu

Uwaga: kody nie musi być zmodyfikowany w jakikolwiek sposób, śledzenie lub można użyć idealna ULP = [[]] do zmiany stron docelowych w platformie. Zmiana kreatywność/linki (również tylko wymiany dla strony docelowej) w platformie działa uniemożliwia śledzenie.

 

Opis firmy: Lottomatica, częścią światowego lidera IGT PLC, jest wyłączności państwa włoskiego, który zarządza, od 1993 roku "Lotto", a od 2004 r. natychmiastowy loterie i odroczonego podatku dochodowego. Lottomatica jest również dealera dla zakładów sportowych w handlu lepiej i Totosì i dla gry online z www.lottomatica.it i sprzedaży portali w www.totosi.it, Lottomatica jest wiodącym operatorem we Włoszech w grze i ma cały zakres gry online regulowane przez AAMS jako: zakłady, kasyno, Poker, Bingo, Gry Zręcznościowe i najbardziej popularne loterie w ich wersji cyfrowej, w tym wiele , 10eLotto i zarysowania.

Fakty i liczby: Lottomatica otrzymał specjalną nagrodę "Golden arrow-Ida Augusta Julian" w kategorii "Relacyjne Marketing", dzięki kampanii "Gioca senza Esagerare" w 2009 roku. Nagroda ta przyznawana jest przez Assocomunicazione, w latach, osoby i przedsiębiorstwa, które są oznaczone jako dla innowacyjnych wybór strategii komunikacji zintegrowanej, podkreślając znaczenie dialogu z konsumentem.

Nagroda dla "marketing relacji" Lottomatica grupy przypisane do kampanii "Gioca senza Esagerare", stanowi ważny przykład integracji między Polityka korporacyjna, optymalne wykorzystanie potencjału nowych mediów i kreatywnych pomysłów, wszystko w świetle ważny cel społeczny i niezwykle aktualne: rozpowszechnianie kultury odpowiedzialny hazard i zrównoważony.

Nagrania i/lub depozytów przez podmioty stowarzyszone będą nie wynagradzani w przypadkach podejrzenia oszustwa.

Lottomatica prowadzi miesięczne kontrole w celu sprawdzenia jakości, spontaniczność i prawdziwości rachunków otworzył kanałach partnerski hazard.

Oszustwa, spontaniczne lub nie sprzeczne z porządkiem nałożonych na ten program będzie karane bez wynagrodzenia ich działalności i zamknięciem rachunków.

Krótki opis: Firma, której większościowym udziałowcem jest Grupa De Agostini, dystrybucją gier i usług przez jedną z sieci online w czasie rzeczywistym największy w Europie, z około 80000 terminale w ponad 50000 punktów sprzedaży (aby dowiedzieć się więcej odwiedź www.gruppolottomatica.it).

 

Streszczenie w języku angielskim: lottomatica.it, jest stronie internetowej Lottomatica Scommesse zakład online na imprezy sportowe i grać w pokera, kasyno, Bingo, online Zdrap i wygraj... i wiele więcej! Lottomatica Scommesse jest przedsiębiorstwo Lottomatica grupy. Jako wyłączne koncesjonariusza włoski monopoli Lottomatica zarządza od 1993 roku pierwszej loterii na świecie, "Lotto", a od 2004 roku natychmiastowy i różniły się loterie.


Oryginalny opis Programu Partnerskiego

INTRODUZIONE: il programma di lottomatica.it remunera sia la registrazione (LEAD) al sito, che il primo deposito (SALE). Nello specifico, sono:

- PPL (LEAD): Registrazione Nuovo Utente su lottomatica.it: remunerazione fissa per ogni nuovo utente registrato

- PPS (SALE): Deposito sul Conto Gioco aperto dall’utente con la registrazione su lottomatica.it: Remunerazione fissa al primo deposito (deposito minimo di 10€).

 

DESCRIZIONE PROGRAMMA: La struttura commissionale prevede due scaglioni: ci sarà la possibilità, a discrezione del cliente, di essere spostati nel segmento premium. Da Aprile 2010 il programma lottomatica.it prevede l’esclusione dal programma dei publisher con un tasso di deposito inferiore al 30%

N.B: i codici relativi al tracciamento non vanno modificati in nessuno modo, nè è possibile utilizzare &ULP=[[]] per modificare le landing page disponibili in piattaforma. La modifica delle creatività/link (anche il solo cambio di landing page) presenti in piattafoma impedisce il corretto tracciamento.

 

DESCRIZIONE DELL' AZIENDA: Lottomatica, parte di IGT PLC leader mondiale dei giochi, è la concessionaria esclusiva dello Stato Italiano che gestisce dal 1993 il “Lotto” e dal 2004 le lotterie Istantanee e Differite. Lottomatica è anche concessionario per le Scommesse Sportive con i marchi Better e Totosì e per i giochi online con i portali di vendita www.lottomatica.it e www.totosi.it, Lottomatica rappresenta infatti l’operatore leader in Italia nel gioco a distanza e dispone dell’intera offerta di giochi online regolati da AAMS come: Scommesse Sportive, Casinò, Poker, Bingo, Skill Games e delle Lotterie più popolari nella loro versione digitale tra cui il Lotto, il 10eLotto ed il Gratta e Vinci.  

FATTI E CIFRE: Lottomatica ha ricevuto il premio speciale “Freccia d’oro - Ida Augusta Giuliano“ per la categoria “il Marketing e la Comunicazione Relazionale”, grazie alla campagna “Gioca senza Esagerare“ realizzata nel 2009. Il riconoscimento è assegnato da Assocomunicazione, nel corso degli anni, alle persone e alle imprese che si sono contraddistinte per la scelta innovativa di strategie di comunicazione integrate, sottolineando l’importanza del dialogo con il consumatore.

Il Premio per “il marketing e la comunicazione di relazione“ assegnato al Gruppo Lottomatica per la campagna “Gioca senza Esagerare”, rappresenta un esempio importante di integrazione tra policy aziendale, utilizzo ottimale delle potenzialità dei nuovi media e stimoli creativi, il tutto alla luce di un obiettivo sociale importante ed estremamente attuale: la diffusione di una cultura del gioco responsabile ed equilibrato.

Registrazioni e/o depositi da parte degli affiliati non verranno remunerati in caso di sospetta frode.

Lottomatica effettua mensilmente controlli incrociati per verificare la qualità, spontaneità e veridicità dei conti di gioco aperti tramite i canali di affiliazione.

Eventuali attività fraudolente , non spontanee  o contrarie alle policy imposte su questo programma verranno punite con la NON remunerazione delle attività svolte e con la chiusura dei conti affiliazione.

RIASSUNTO: La Società, di cui il Gruppo De Agostini è azionista di maggioranza, distribuisce giochi e servizi attraverso una delle reti di collegamento on-line in tempo reale più estese in Europa, con circa 80.000 terminali presenti in oltre 50.000 punti vendita (per saperne di più visitare il sito www.gruppolottomatica.it).

 

RIASSUNTO IN INGLESE: lottomatica.it, is the Lottomatica Scommesse web site to bet online on sport events and play Poker, Casino Games, Bingo, online Scratch and Win...and much more! Lottomatica Scommesse is a Lottomatica company’s Group. As exclusive concessionaire of the Italian monopolies, Lottomatica manages since 1993 the first lottery in the world, the "Lotto", and since 2004 the instant and differed lotteries.

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.