Logo SalesMedia

Groupon - Program Partnerski - SalesMedia


Logo Groupon

Status

aktywny

Aktualizacja

2020-01-01

Start

0000-00-00
Zapisz się »

Kategorie Programu Partnerskiego


Opis Programu Partnerskiego

Google: NIE | Facebook: NIE | Motywacja: NIE






Zakazy obowiązujące wydawców.

Nie akceptujemy:



Kampanii typu post view. Prowizja naliczana będzie jedynie od sprzedaży wygenerowanych post clik

ramek typu iFrame, reklam pop up/ pop under,

warstw, reklam typu site under,

kopiowania wyglądu i treści naszej strony,

stron pornograficznych,

stron zawierających treści obraźliwe, erotyczne, ekstremistyczne, radykalno- polityczne,

stron szkalujących osoby lub z treścią nieodpowiednią dla osób niepełnoletnich,

stron z torrentami lub stron przekierowujących do nich,

stron wykorzystujących subdomeny,

ingerowania, zmieniania lub maskowania naszych linków,

bezpośredniego linkowania do stron Groupon (groupon.pl/citydeal.pl),

kampanii i reklam przez aplikacje na smartphonach,

kampanii i reklam typu SEM w szczególności AdWords wykorzystujących naszą markę,

tworzenia reklam na Facebooku z naszymi ofertami, logiem lub nazwą,

tworzenia fanpages na Facebooku z naszą marką, ofertami, nazwą lub logiem,

publikowania ofert lub wykorzystywania naszej marki na Twitterze i Blipie,

pozycjonowania z wykorzystaniem naszej marki,

stron będących agregatorami ofert zakupów grupowych,

systemów bonusowych, płatnych maili, stron typu cash back, liczników odwiedzin i podobnych,

Nie zezwalamy na promowanie naszych Ofert Premium. Prowizja od sprzedaży wygenerowanych w ten sposób nie zostanie wypłacona,

Nie zezwalamy na wykorzystanie naszych ofert, loga lub nazwy w jakimkolwiek konkursie lub loterii,

Znakowanie deali logiem Groupona jest obowiązkowe.




Zakazy dotyczące mailingów. Nie zezwalamy na:



użycie słowa „Groupon” w treści HTML, nazwie zdjęcia, linku do zdjęcia, treści i tytule mailingu,

wszystkie elementy graficzne muszą być zapisane na serwerze wydawcy,

zabrania się użycia „Groupon” jako nadawcy mailingu. Wydawca musi uzupełnić pole nadawcy: „Nazwa wydawcy poleca”.



Zakazy dotyczące działań Mobile. Nie zezwalamy na:



działania SMS/MMS

strony będące agregatorami zakupów grupowych

strony nie dzialające/ nie przystosowane do urządzeń mobilnych

wykorzystanie sieci mobilnych takich jak: Adsmobi, Adfonic, Admob, Millennial Media, Mobfox, iAd, Inmobi, (wszystkie sieci muszą zostać zaakcpetowane przez Groupon, w przeciwnym razie ich sprzedaże zostaną odrzucone a wydawca nie będzie mógł promować Groupona w przyszłości)

reklamy na stronach dotyczących hazardu



Złamanie któregokolwiek z zakazów będzie skutkowało niewypłaceniem prowizji od sprzedaży.


Stawki dla poszczególnych kategorii wynoszą:



Twoje miasto 9%


Wyjazdy 9%


Pozostałe 5%

Multikino 1,5%


Stawki zostaną naliczone w trybie offline podczas walidacji transakcji.



Życie plików cookie to:
Twoje miasto i Shopping - 3 dni
Travel - 7 dni



Opiekun kampanii/Campaign manager:



Katarzyna Leki ([email protected])

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.