Google: NIE | Facebook: NIE | Motywacja: NIE
Zakazy obowiązujące wydawców.
Nie akceptujemy:
Kampanii typu post view. Prowizja naliczana będzie jedynie od sprzedaży wygenerowanych post clik
ramek typu iFrame, reklam pop up/ pop under,
warstw, reklam typu site under,
kopiowania wyglądu i treści naszej strony,
stron pornograficznych,
stron zawierających treści obraźliwe, erotyczne, ekstremistyczne, radykalno- polityczne,
stron szkalujących osoby lub z treścią nieodpowiednią dla osób niepełnoletnich,
stron z torrentami lub stron przekierowujących do nich,
stron wykorzystujących subdomeny,
ingerowania, zmieniania lub maskowania naszych linków,
bezpośredniego linkowania do stron Groupon (groupon.pl/citydeal.pl),
kampanii i reklam przez aplikacje na smartphonach,
kampanii i reklam typu SEM w szczególności AdWords wykorzystujących naszą markę,
tworzenia reklam na Facebooku z naszymi ofertami, logiem lub nazwą,
tworzenia fanpages na Facebooku z naszą marką, ofertami, nazwą lub logiem,
publikowania ofert lub wykorzystywania naszej marki na Twitterze i Blipie,
pozycjonowania z wykorzystaniem naszej marki,
stron będących agregatorami ofert zakupów grupowych,
systemów bonusowych, płatnych maili, stron typu cash back, liczników odwiedzin i podobnych,
Nie zezwalamy na promowanie naszych Ofert Premium. Prowizja od sprzedaży wygenerowanych w ten sposób nie zostanie wypłacona,
Nie zezwalamy na wykorzystanie naszych ofert, loga lub nazwy w jakimkolwiek konkursie lub loterii,
Znakowanie deali logiem Groupona jest obowiązkowe.
Zakazy dotyczące mailingów. Nie zezwalamy na:
użycie słowa „Groupon” w treści HTML, nazwie zdjęcia, linku do zdjęcia, treści i tytule mailingu,
wszystkie elementy graficzne muszą być zapisane na serwerze wydawcy,
zabrania się użycia „Groupon” jako nadawcy mailingu. Wydawca musi uzupełnić pole nadawcy: „Nazwa wydawcy poleca”.
Zakazy dotyczące działań Mobile. Nie zezwalamy na:
działania SMS/MMS
strony będące agregatorami zakupów grupowych
strony nie dzialające/ nie przystosowane do urządzeń mobilnych
wykorzystanie sieci mobilnych takich jak: Adsmobi, Adfonic, Admob, Millennial Media, Mobfox, iAd, Inmobi, (wszystkie sieci muszą zostać zaakcpetowane przez Groupon, w przeciwnym razie ich sprzedaże zostaną odrzucone a wydawca nie będzie mógł promować Groupona w przyszłości)
reklamy na stronach dotyczących hazardu
Złamanie któregokolwiek z zakazów będzie skutkowało niewypłaceniem prowizji od sprzedaży.
Stawki dla poszczególnych kategorii wynoszą:
Twoje miasto 9%
Wyjazdy 9%
Pozostałe 5%
Multikino 1,5%
Stawki zostaną naliczone w trybie offline podczas walidacji transakcji.
Życie plików cookie to:
Twoje miasto i Shopping - 3 dni
Travel - 7 dni
Opiekun kampanii/Campaign manager:
Katarzyna Leki (
[email protected])