Logo Zanox

Gas Jeans FR - Program Partnerski - Zanox


Logo Gas Jeans FR

Status

aktywny

Aktualizacja

2016-04-23

Start

2012-03-13
Zapisz się »

Opis skrócony Programu Partnerskiego

Gazu Jeans FR

Kategorie Programu Partnerskiego


Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

Przegląd programu:
Marka mody i odzieży casual z silną tożsamość, produkty doskonałej jakości tkanek i bardzo dobra wartość dla pieniędzy. Całkowicie przebudowany i zmodernizowany sklep internetowy, online od 08/09/2011 z nowego kierownictwa ze strony Diana srl. Stała poprawa komunikacji i użyteczność. Marki działania umotywowane online / offline. Szczególną dbałością o obsługę klienta, szybka dostawa razy na świecie, reasortyment i nowości do piętnastu. Doskonałe reakcje w ciągu pierwszych 5 miesięcy działalności dzięki firmie Zanox w kanale to (działający od października 2011), stały wzrost budżetu przeznaczona na adv online z dobrymi wynikami w sprzedaży.



Opis programu:

-kanał di marketingu ulubione: nr rejestracyjny współpracy, aplikacja koordynacji z zawiadomienia o promocje na ceny (rabaty, kupony, wysyłka gratis, itp)
-Szczegóły dotyczące transakcji:
w okresie 01/01/2012-31/01/2012:
-Ukończyć polecenia: 688
-Dane firmy d: 112 800
(Częstość występowania około równy 8% ogólnej kwoty zamówienia. Biorąc pod uwagę dużą ilość zakupów d puls pod wpływem okres równowagi. Średni wpływ w rocznym jest 3%)
-Przedmioty sprzedawane: 1403 (średnia liczba produktów przez kosz: 2)
-Średnia kwota na kosz: 163




Fakty i liczby:
-Darmowe dostawy dla zamówień w ilości większej niż 500
-okresowe inicjatywy Flash (ewolucyjne d koszulki, Boże Narodzenie z prognozy silnego wzrostu w bilecik, bi miesięczny biuletyn DB właściwość z systemu zwykle składa się obecnie z wyróżnienie produktów (jeden dla mężczyzn i kobiet) + mktg/wezwanie do działania związane z ceną lub świeże d dźwignie wysyłki lub sklepie kredyty fabrycznie do konta klienta (obecnie 5 Euro zniżki na zakup nowych klientów = nie jest jeszcze zapisany).) Okresowe partnerstwo z podmiotami zewnętrznymi (konkurs we współpracy z Repsol Honda w listopadzie 2011 do lutego 2012: 100.000 zaangażowanych zniżki kod kuponu - 10%, inicjatywy we współpracy z pozbawić Cię c/w Milano Fashion Week (szczegóły na blogu) itp)
-Top i najlepiej sprzedających Kategoria: Denim, zwłaszcza jegging sumatra dla kobiet + Chinos i Morrison dla człowieka.




Oryginalny opis Programu Partnerskiego

Aperçu du programme:
Marque de vêtements/mode casual avec identité solide, produits de qualité en tissus excellents et très bon rapport qualité-prix. Boutique en ligne entièrement reconçue et redessinée, en ligne du 09/08/2011 avec nouvelle gestion de la part de Diana srl. Amélioration constante de utilisabilité et communication. Activités de positionnement motivées en ligne / hors ligne. Extrême attention a service clientèle, délais de livraison rapides dans le monde entier, réassortiment et nouveautés à quinzaine. Réactions excellentes dans les 5 premiers mois de activités avec Zanox dans le canal IT (actif depuis octobre 2011), augmentation constante du budget alloué aux adv en ligne avec bons résultats dans les ventes.



Description du programme:



- canaux di marketing préférés: NO co-enregistrement, demande de coordination avec préavis pour promotions sur prix (remises, bons, livraison gratuite, etc)

- détails sur les transactions:

pendant la période 01/01/2012 - 31/01/2012:

- Commandes complètes: 688

- Chiffres d’affaires: € 112 800

- Remboursements: 60 (incidence environ égale au 8% du total des commandes. Etant donné le grand volume des achats d’impulsion influencés par la période de solde. L’incidence moyenne sur base annuelle est du 3%)

- Articles vendus: 1403 (nombre moyen des produits par panier: 2)

- Montant moyen per panier: € 163




Faits et chiffres:
- livraison gratuite pour commande de montant supérieur à € 500

- initiatives périodiques Flash (actuellement les d-shirts, période de Noël avec prévisions de forte poussée des gift card évolutifs, newsletter bimensuel à DB de propriété avec schème généralement constitué de highlight de produits (un pour homme et un pour femme) + leviers de mktg/call to action liées à prix ou frais d’expédition ou crédits de magasin préchargés à compte de client (actuellement 5 euros de remise fixée pour achats de nouveaux clients = pas encore enregistrés). Partnership périodiques avec acteurs externes (concours en collaboration avec Repsol Honda de novembre 2011 à février 2012: en jeu 100.000 discount code voucher -10%, initiative en collaboration avec Privalia c/o Milano Fashion Week (détails sur le blog) etc…)

- Catégorie top et best-sellers: Denim, en particulier jegging sumatra pour femme + Chinos et Morrison pour homme.



TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.