Logo Zanox

Gas Jeans ES - Program Partnerski - Zanox


Logo Gas Jeans ES

Status

aktywny

Aktualizacja

2016-04-23

Start

2012-03-13
Zapisz się »

Opis skrócony Programu Partnerskiego

Gazu dżinsy

Kategorie Programu Partnerskiego


Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

Opis programu:
Wprowadzenie do programu: Marki moda odzież / dorywczo z litego tożsamości, jakości produktów oraz tkanin i bardzo dobra wartość dla pieniędzy. Całkowicie przeprojektowany i przedefiniować online, online sklep z 09/08/2011 z nowym kierownictwem za Diana srl. Stała poprawa komunikacji i użyteczność. Przegubowe znaku identyfikacji działań online/offline. Szczególną starannością dotyczące obsługi klienta, szybka wysyłka na całym świecie, tankowania i nowe elementy razy co piętnaście dni. Optymalne rezultaty w pierwszych 5 miesiącach działalności dzięki firmie Zanox w kanale to (na żywo z października 2011), stały wzrost budżetu przeznaczone do reklamy internetowej z dobrych wyników rozliczeń.

Opis programu:

-ulubione kanały marketingu: nie współpracy rejestracji, wniosek koordynacji zawiadomienie o promocje na cenę (rabaty, bony, bezpłatny transport, itp.)
-szczegółowe informacje dotyczące transakcji: od 01/01/2012 do 31/01/2012:
-Zakończone zamówienia: 688
-Płatności: 112.800
-Zwroty: 60 (częstość występowania 8% OK w sumie zamówienia.) Fakt, że cierpi dużych ilości zakupów impuls pod wpływem okres sprzedaży. Średnia roczna zapadalność na podstawie jest 3%)
-Przedmioty sprzedawane: 1,403 (średni samochód produktów: 2)
-Średni samochód kwotę: 163

Fakty i liczby:
-darmowy transport do zamówienia w wysokości ponad 500
-okresowe inicjatywy (obecnie t-shirty w limitowanej edycji (d koszula), w okresie Bożego Narodzenia jest oczekiwany zostać silny impuls z kart upominkowych, biuletyny są wysyłane do klientów w bazie danych gazu z systemu zazwyczaj składa się z Rekomendowane produkty (jeden dla mężczyzn) i jeden dla kobiet + instrumenty marketingu/wezwanie do działania związane z promocjami) fabrycznie sklep lub wysyłki niedrogie, darmowe bony na rachunkach klientów (obecnie 5 Euro zniżki stały na zakupy nowych klientów = jeszcze nie zgłoszonych). Regularnej współpracy z podmiotami zewnętrznymi (konkurs we współpracy z Repsol Honda w listopadzie 2011 do lutego 2012: kupon rabatowy kodowane gry 100.000 - 10%, we współpracy z Privalia za Milan fashion week (szczegóły na blogu), itp.)
-Top kategorie i Bestsellery: drelich, zwłaszcza Sumatra jeggings dla kobiet + chiński i Morrison dla człowieka.

Opis programu (angielski):
Wprowadzenie do programu:
Dorywczo/moda odzież marki z silną tożsamość, dobrej jakości produkty i tkaniny i stosunek ceny. Sklep internetowy całkowicie przeprojektowany i odnowione, online od 08/09/2011 i teraz zarządzane przez Diana srl. Stała poprawa komunikacji i użyteczność. Kompleks marki działań online i offline. Szczególną dbałością o obsługę klienta, szybkie przesyłki całego świata, stała ponownie hodowli i nowo przybyłych co piętnaście dni. Doskonałe wyniki w ciągu pierwszych 5 miesięcy działalności dzięki firmie Zanox na kanale to (na żywo od października 2011), wzrost stałej budżetu przeznaczone na reklamę online z dobrymi wynikami przychodów ze sprzedaży.

Opis programu

-Ulubione kanały marketingu: braku współpracy rejestracji, wniosek o koordynacji z ogłoszenia promocje (rabaty, bony, wysyłka gratis, itp.)
-Szczegóły dotyczące transakcji:
W okresie od 01/01/2012 do 31/01/2012:
-Wykonania zamówienia: 688
-Przychody: 112800
-Zwroty: 60 (w wysokości około 8% całkowitego zamówienia.) Wartość ta dotyczy dużej ilości zakupów impuls w okresach promocyjnych sprzedaży. Średnia wartość rocznie wynosi 3%)
-Przedmioty sprzedane: 1403 (średnia liczba zakupionych produktów: 2)
-Średnia kwota na koszyk: 163

Fakty i liczby:
-Bezpłatna dostawa na zamówienia powyżej 500
-okresowe inicjatywy flash (takich jak d koszule wykonane w limitowanej edycji, wirtualny prezent karty podczas świąt Bożego Narodzenia, biuletyn co dwa tygodnie, przy użyciu bazy danych z nazwami własnością gazu i zawierające Aktualności odpowiednich produktów, które firma chce promować (jeden dla mężczyzn i dla kobiet produktu) + obrotu instrumentów/wzywa do działań związanych z wydatków ceny lub wysyłki lub kredyty fabrycznie na kontach (obecnie 5 euro zniżki dla nowego klienta zakupy niezalogowany) jeszcze.). Okresowe partnerstwa z innymi firmami (do konkurencji we współpracy z Honda Repsol od listopada 2011 do lutego 2012: 100.000 bony - 10% kodu oferowane; inicjatywy we współpracy z Privalia c/o Milan fashion week (zobacz szczegóły na blogu) itp)
-Top i najlepiej sprzedających Kategorie: Denim, szczególnie kobiety s spacerowe sumatra + chiński i mężczyzn s Chiudere Morrison finestra


Oryginalny opis Programu Partnerskiego

Programme description:
Introducción al programa: Marca de prendas de vestir/moda casual con una identidad sólida, óptima calidad de los productos y los tejidos y buenísima relación calidad-precio. Tienda online totalmente rediseñada y redefinida, online desde el 09/08/2011 con una nueva gestión a cargo de Diana srl. Constante mejora de manejabilidad y comunicación. Articuladas actividades de identificación de la marca online/offline. Atención extrema respecto al servicio de atención al cliente, rápidos tiempos de envío a todo el mundo, reabastecimiento y nuevos artículos cada quince días. Óptimos resultados durante los 5 primeros meses de actividad con Zanox en el canal IT (en vivo desde octubre de 2011), constante incremento del presupuesto destinado a publicidad online con buenos resultados de facturación.

Descripción del programa:

- canales de marketing favoritos: NO co-registro, solicitud de coordinación con preaviso para promociones sobre el precio (descuentos, vales, transporte gratuito, etc.)
- información detallada sobre las transacciones: del 01/01/2012 al 31/01/2012:
- Pedidos completados: 688
- Facturación: 112.800 €
- Reembolsos: 60 (incidencia del 8% aprox. sobre el total de los pedidos. Dato que se resiente de los amplios volúmenes de compras impulsivas influenciados por el periodo de rebajas. La incidencia media sobre la base anual es del 3%)
- Artículos vendidos: 1.403 (media de productos del carro: 2)
- Importe medio del carro: 163 €

Hechos y cifras:
- transporte gratuito para pedidos por un importe superior a 500 €
- iniciativas periódicas (actualmente las camisetas de edición limitada (d-shirt), en el periodo navideño se prevé un fuerte empuje de las tarjetas regalo, los boletines informativos se envían a los clientes incluidos en la base de datos de Gas con un esquema compuesto generalmente por productos destacados (uno para hombre y uno para mujer) + instrumentos de marketing/call to action vinculados a promociones, precios convenientes, gastos de envío gratuitos o vales de tienda previamente cargados en las cuentas de los clientes (actualmente 5 euros de descuento fijo en las compras de nuevos clientes=aún no registrados). Colaboraciones periódicas con actores externos (concurso en colaboración con Honda Repsol de noviembre de 2011 a febrero de 2012: en juego 100.000 vales de descuento codificados -10%, iniciativa en colaboración con Privalia a cargo de la Semana de la Moda de Milán (información detallada en el blog), etc.)
- Categorías top y más vendidos: denim, especialmente jeggings Sumatra para mujer + Chinos y Morrison para hombre.    

Programme description (English):
Introduction to the program:
Casual/fashion clothing brand with a strong identity, good quality of products and fabrics and an excellent quality/price ratio. Online store completely redesigned and renewed, online since 09/08/2011 and now managed by Diana srl. Constant improvement of usability and communication. Complex branding activities both online and offline. Extreme attention to customer service, fast shipments all over the world, constant re-stocking and new arrivals every fifteen days. Excellent results in the first 5 months of activity with Zanox on the IT channel (live since October 2011), constant budget increase devoted to online advertisement with good results of sales proceeds.

Program description

- Favourite marketing channels: NO co-registration, request of coordination with notice for promotions (discounts, vouchers, free shipping, etc.)
- details of transactions:
In the period from 01/01/2012 to 31/01/2012:
- Complete Orders : 688
- Sales proceeds: 112800 €
- Refunds: 60 (equal to about 8% of the total orders. This value is affected by the large amount of impulse purchases in the periods of promotional sales. The average value per year is 3%)
- Sold items: 1403 (average number of purchased products: 2)
- Average amount per cart: 163€

Facts and numbers:
- free shipping for orders over 500 €
- periodical flash initiatives (such as d-shirts made in limited edition, virtual gift cards during Christmas time, newsletter every fortnight using a database with names owned by Gas and containing news relevant to products that the company wants to promote (one product for men and one for women) + marketing instruments/calls to actions linked to the price or shipment expenses or credits preloaded in the customer accounts (currently 5 Euros of the discount for new client purchases are not logged in yet.). Periodical partnerships with other companies (a competition in collaboration with Honda Repsol from November 2011 to February 2012: 100,000 code vouchers -10% offered; initiative in collaboration with Privalia c/o Milano fashion week (see details on blog) etc…)
- Top and best-sellers categories: Denim, particularly women’s jogging sumatra + Chinos and men’s Morrison Chiudere la finestra

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.