Logo Zanox

Gas Jeans DE - Program Partnerski - Zanox


Logo Gas Jeans DE

Status

aktywny

Aktualizacja

2016-04-23

Start

2012-03-13
Zapisz się »

Opis skrócony Programu Partnerskiego

Dżinsów, gaz

Kategorie Programu Partnerskiego


Opis Programu Partnerskiego (tłumaczenie)

Program w skrócie:
Nazwa marki moda odzież/casual stałych tożsamości, doskonały produkt i jakość materiałów bardzo dobra wartość dla pieniędzy. Sklep internetowy całkowicie zmienione nową grafikę, od 09.08.2011 online przez nowy podmiot prowadzący Diana srl. Ciągłe doskonalenie użyteczności i komunikacji. Rozległe online/offline marki działań. Opieka serwisowa klienta optymalny, razy na całym świecie bardzo szybka dostawa, nowy zakres i nowych towarów czternaście aktywny. Doskonałe wyniki w ciągu pierwszych pięciu miesięcy działalności dzięki firmie zanox w kanale to (na żywo od października 2011), uprawy, biorąc pod uwagę budżet reklamowy Internet z dobry wpływ sprzedaży.

Opis programu:

-Ulubione kanały marketingu: brak rejestracji współpracy, koordynacji wniosek z wyprzedzeniem w odniesieniu do ceny (rabaty, kupony, wysyłka gratis, itp.)
-Szczegóły dotyczące transakcji:
w okresie od 01.01.2012 Jan 31, 2012:
-Suma zamówienia: 688
-Obroty: 112800
-Zwroty: 60 (częstotliwość odpowiada około 8% całkowitej liczby zamówień. Ten rysunek jest ze względu na dużą liczbę zamówień zakupu spontanicznie w czasie sprzedaży. Średnia częstotliwość w ujęciu rocznym do 3%)
-Sprzedawane przedmioty: 1403 (średnia liczba pozycji w koszyku: 2)
-Średnia kwota na koszyk: 163


Fakty i liczby:
-Bezpłatna dostawa na zamówienia na łącznie ponad 500
-regularne inicjatyw (obecnie D-koszule, gdy karty są szczególnym wykupowi prezent Boże Narodzenie, dwa tygodnie format biuletynu - wysłane Nazwa rekordu gazu - z wiadomości o najważniejszych produktów (każdy produkt atrakcja dla kobiet lub mężczyzn) + marketingu narzędzia/wezwanie do działania w odniesieniu do ceny, wysyłka koszty lub kredyty uznawany wcześniej w koncie klienta (obecnie zamówienia nowego (= nie jest jeszcze zarejestrowany) zakupu 5 euro zniżki dla stałych klientów.)) Regularne partnerstwa z organizacjami zewnętrznymi (konkurs we współpracy z Honda Repsol przez listopada 2011 do lutego 2012: jackpot 100.000-10% zniżki kod bony, inicjatywy we współpracy z Privalia w Milano fashion week (szczegóły na blogu), itp.)
-Top kategorie i Bestsellery: Denim, szczególnie Jegging Sumatra dla kobiet + chinos i Morrison Spodnie męskie

 

Wprowadzenie do programu:
Dorywczo/moda odzież marki z silną tożsamość, dobrej jakości produkty i tkaniny i doskonała jakość/cena stosunek. Sklep internetowy całkowicie przebudowany i odnowiony online od 09/08/2011, obecnie zarządzane przez Diana srl. Stała poprawa komunikacji i użyteczność. Kompleks marki działań online i offline. Szczególną dbałością o obsługę klienta, szybkie przesyłki całego świata, stała ponownie hodowli i nowo przybyłych co piętnaście dni. Doskonałe wyniki w ciągu pierwszych 5 miesięcy działalności dzięki firmie zanox na kanale to (na żywo od października 2011), wzrost stałej budżetu przeznaczone na reklamę online z dobrymi wynikami przychodów ze sprzedaży.

Opis programu (angielski)

-Ulubione kanały marketingu: nr współpracy rejestracji, wniosek o koordynacji z ogłoszenia promocje (rabaty, bony, wysyłka gratis, itp.)
-Szczegóły dotyczące transakcji:
W okresie od 01/01/2012 do 31/01/2012:
-Wykonania zamówienia: 688
-Przychody: 112800
-Zwroty: 60 (w wysokości około 8% całkowitej zamówień. Wartość ta dotyczy dużej ilości zakupów impuls w okresach promocyjnych sprzedaży. Średnia wartość rocznie wynosi 3%)
-Sprzedawane przedmioty: 1403 (średnia liczba zakupionych produktów: 2)
-Średnia kwota na koszyk: 163

Fakty i liczby:
-Bezpłatna dostawa na zamówienia powyżej 500
-okresowe inicjatywy flash (takich jak d koszule wykonane w limitowanej edycji, wirtualne karty prezent podczas świąt Bożego Narodzenia, biuletyn co dwa tygodnie, przy użyciu bazy danych z nazwy użytkownika Pallavi przez gaz i zawierających informacje istotne dla produktów, które firma chce promować (jeden produkt dla mężczyzn) i jeden dla kobiet + obrotu instrumentów / fabrycznie wzywa do działań związanych z wydatków ceny lub przesyłki lub kredyty w rachunku klienta (obecnie 5 euro zniżki dla nowego klienta zakupy nie są rejestrowane w)) jeszcze.). Okresowe partnerstwa z innymi firmami (konkurs we współpracy z Repsol Honda od listopada 2011 do lutego 2012: 100.000 Kod bonu - 10% oferowanych; inicjatywy we współpracy z Privalia c/o tydzień mody Milano (zobacz szczegóły na blogu) itp)
-Kategorie najlepsze i najlepiej sprzedających: drelich, szczególnie kobiety s spacerowe sumatra + chinos i mężczyzn s Morrison


Oryginalny opis Programu Partnerskiego

Programm im Überblick:
Markenkleidung/Casual Fashion mit solider Identität, ausgezeichnete Produkt- und Stoffqualität und sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis. Online-Shop komplett überarbeitet mit neuer Grafik, seit 09.08.2011 online durch den neuen Betreiber Diana srl. Kontinuierliche Verbesserung der Usability und Kommunikation. Umfangreiche online/offline Branding-Aktivitäten. Optimale Kundendienstpflege, weltweit sehr schnelle Lieferzeiten, Neusortiment und Neuware vierzehntätig. Hervorragende Ergebnisse in den ersten fünf Tätigkeitsmonaten mit Zanox im IT-Kanal (live seit Oktober 2011), stetig wachsendes, für die Internetwerbung bestimmtes Budget mit guten Umsatzauswirkungen.

Beschreibung des Programmes:

- Favorisierte Marketing-Kanäle: NO co-registration, Koordinierungsanfrage mit Vorankündigung in Hinblick auf Preisangebote (Rabatte, Gutscheine, kostenloser Versand, usw.)
- Detailangaben zu den Transaktionen:
im Zeitraum 01.01.2012 - 31.01.2012:
- Bestellungen insgesamt: 688
- Umsatz: 112800 €
- Rückgaben: 60 (Häufigkeit entspricht ca. 8% der Gesamtanzahl der Bestellungen. Diese Zahl ist bedingt durch die große Anzahl der spontan getätigten Kaufbestellungen während der Zeit des Ausverkaufs. Die durchschnittliche Häufigkeit auf Jahresbasis beträgt 3%)
- Verkaufte Artikel: 1403 (Durchschnittliche Artikelanzahl im Warenkorb: 2)
- Durchschnittlicher Betrag pro Warenkorb: 163€


Fakten und Zahlen:
- kostenloser Versand für Bestellungen über einen Betrag von mehr als 500 €
- regelmäßige Initiativen (derzeit D-Shirts, während der Weihnachtszeit sind einlösbare Gift Cards besonderer Schwerpunkt, zweiwöchiges Newsletter-Format - versendet an einen Namendatensatz von Gas - mit Mitteilungen über Produkt-Highlights (jeweils ein Produkt-Highlight für Damen bzw. Herren) + Marketing-Tools/Aufruf zum Handeln in Hinblick auf Preisangebote, Versandkosten oder zuvor im Kundenkonto gutgeschriebene Guthaben (derzeit 5 Euro fester Rabatt für Kaufbestellungen neuer (=noch nicht angemeldeter) Kunden. Regelmäßige Partnerschaften mit externen Organisationen (Wettbewerb in Zusammenarbeit mit Honda Repsol von November 2011 bis Februar 2012: Jackpot 100.000  -10% Rabattcode-Gutscheine, Initiative in Zusammenarbeit mit Privalia bei der Milano Fashion Week (Details im Blog) usw.)
- Top-Kategorien und Bestseller: Denim, insbesondere Jegging Sumatra für Damen + Chinos und Morrison-Hosen für Herren

 

Introduction to the program:
Casual/fashion clothing brand with a strong identity, good quality of products and fabrics and an excellent quality/price ratio. Online store completely redesigned and renewed, online since 09/08/2011 and now managed by Diana srl. Constant improvement of usability and communication. Complex branding activities both online and offline. Extreme attention to customer service, fast shipments all over the world, constant re-stocking and new arrivals every fifteen days. Excellent results in the first 5 months of activity with Zanox on the IT channel (live since October 2011), constant budget increase devoted to online advertisement with good results of sales proceeds.

Program description (English)

- Favourite marketing channels: NO co-registration, request of coordination with notice for promotions (discounts, vouchers, free shipping, etc.)
- details of transactions:
In the period from  01/01/2012 to 31/01/2012:
- Complete Orders : 688
- Sales proceeds: 112800 €
- Refunds: 60 (equal to about 8% of the total orders. This value is affected by the large amount of impulse purchases in the periods of promotional sales. The average value per year is 3%)
- Sold items: 1403 (average number of purchased products: 2)
- Average amount per cart: 163€

Facts and numbers:
- free shipping for orders over 500 €
- periodical flash initiatives (such as d-shirts made in limited edition, virtual gift cards during Christmas time, newsletter every fortnight using a database with names owned by Gas and containing news relevant to products that the company wants to promote (one product for men and one for women) + marketing instruments/calls to actions linked to the price or shipment expenses or credits preloaded in the customer accounts (currently 5 Euros of the discount for new client purchases are not logged in yet.). Periodical partnerships with other companies (a competition in collaboration with Honda Repsol from November 2011 to February 2012: 100,000 code vouchers -10% offered; initiative in collaboration with Privalia c/o Milano fashion week (see details on blog) etc…)
- Top and best-sellers categories: Denim, particularly women’s jogging sumatra + Chinos and men’s Morrison

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.