Logo TradeTracker

Decathlon.pl - Program Partnerski - TradeTracker


Status

aktywny

Aktualizacja

2018-11-05

Start

2017-03-01
Zapisz się »

Kategorie Programu Partnerskiego


Opis Programu Partnerskiego

Kampania Decathlon ma na celu promocję innowacyjnych marek sportowych i sieć sklepów, tak aby wszyscy mogli czerpać przyjemność z uprawiania sportu.

Kampania rozliczana w modelu CPS 3%

UWAGA w kampanii wprowadzony jest model atrybucji:
Tym samym, jeżeli na ścieżce konwersji znajdzie się jakiś dodatkowy kanał sprzedaży, uruchomione zostaną kody konwersji, którym przekażemy 50% wartości zamówienia. Jeżeli na ścieżce konwersji znajdzie się tylko TT, to do kodu konwersji przekazane zostanie 100% wartości zamówienia.



Większa elastyczność w stosunku do propozycji nowych formatów reklamowych (w szczególności większy wybór różnych formatów banerowych), możliwość wykorzystania e-mailingów i formatów typu product feed.

Klient ma możliwość zwrotu towaru do 30 dniu od dnia zakupu.

Zakaz wykorzystywania URL Klienta w reklamach w AdWords.
Okres walidacji: 2,5 miesiąca

Account Manager: Justyna Kowalik-Woźniak
kontakt: [email protected]

TOP sieci afiliacyjne:

TradeTracker
ocena: 5.0
Admitad
ocena: 5.0
Lead.Network
ocena: 5.0
Adtrafico
ocena: 5.0
Netsales
ocena: 4.9
WebePartners
ocena: 4.8
SystemPartnerski
ocena: 4.8
Affiliate44
ocena: 4.8
DoAffiliate
ocena: 4.8
SalesMedia
ocena: 4.8
Velgid
ocena: 4.8
Affizzy
ocena: 4.7
Zanox
ocena: 4.6
adFreestyle
ocena: 4.6
AdLeader
ocena: 4.6
Lilante
ocena: 4.5
Perfomo
ocena: 4.3
Afiliant
ocena: 4.2
Novem
ocena: 4.2
Adtraction
ocena: 4.2
leadAff
ocena: 4.2
Afilo
ocena: 3.5
Tradedoubler
ocena: 3.2
afill.me
ocena: 2.0
ProPartner
ocena: 2.0
Netaffiliation
ocena: 1.0
© 2024 www.programy-afiliacyjne.com.pl |  | Programy Partnerskie | Programy Afiliacyjne | Sieci afiliacyjne
Ranking został opracowany przez redakcję serwisu na podstawie subiektywnych opinii.